Przetargi.pl
Świadczenie usług edukacyjnych w formie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Dobre, w ramach projektu systemowego: Indywidualizacji rok to dobry krok, w roku szkolnym 2012-2013 realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - II

Gmina Dobre ogłasza przetarg

  • Adres: 05-307 Dobre, ul. Tadeusza Kościuszki 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 7571190 , fax. 25 7571190
  • Data zamieszczenia: 2012-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobre
    ul. Tadeusza Kościuszki 1 1
    05-307 Dobre, woj. mazowieckie
    tel. 25 7571190, fax. 25 7571190
    REGON: 71158265800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadobre.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług edukacyjnych w formie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Dobre, w ramach projektu systemowego: Indywidualizacji rok to dobry krok, w roku szkolnym 2012-2013 realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych w formie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego na poziomie nauczania właściwym dla nauczania w klasach I - III szkół podstawowych Gminy Dobre dla uczestników projektu Indywidualizacji rok to dobry krok, w roku szkolnym 2012-2013 dla których organem prowadzącym jest Gmina Dobre. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Usługa edukacyjna stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia jest współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym projektu jest zaspokojenie specjalnych potrzeb edukacyjnych i wyrównanie szans przez indywidualizację procesu kształcenia dzieci z klas I-III w 100% publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Dobre w okresie od X 2012 do VI 2013. Zajęcia realizowane będą w Szkołach Podstawowych wskazanych w poszczególnych częściach SIWZ. Prowadzący zajęcia dodatkowe będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego na poziomie nauczania właściwym dla nauczania w klasach I - III szkół podstawowych Gminy Dobre. Poniżej przedstawiono podział postępowania na części w zależności od miejsca wykonywania usługi określona szkoła podstawowa oraz rodzaju zajęć dodatkowych: W ramach niniejszego zamówienia realizowane będą następujące zajęcia - usługi stanowiące odrębne części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminadobre.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach