Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowych usług zapewniających catering podczas przerw kawowych w ramach kampanii promocyjno- edukacyjnej dla projektu: Rozbudowa Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet V. Środowisko, Działanie 5.5 Dziedzictwo przyrodnicze.

Urząd Miasta Mikołów ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Rynek 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3248500 , fax. 032 3248400
  • Data zamieszczenia: 2010-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Mikołów
    ul. Rynek 16 16
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 032 3248500, fax. 032 3248400
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowych usług zapewniających catering podczas przerw kawowych w ramach kampanii promocyjno- edukacyjnej dla projektu: Rozbudowa Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet V. Środowisko, Działanie 5.5 Dziedzictwo przyrodnicze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie kompleksowych usług zapewniających catering podczas przerw kawowych w ramach kampanii promocyjno- edukacyjnej dla projektu: Rozbudowa Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet V. Środowisko, Działanie 5.5 Dziedzictwo przyrodnicze. Realizację przedmiotu zamówienia podzielono na 18 spotkań w ramach, których wyodrębniono poszczególne zadania: 6 Konferencji (łącznie 605 osób, w tym planuje się: 1 spotkanie dla 45 os., 1 spotkanie dla 60 os., 2 spotkania dla 100 os. oraz 2 spotkania dla 150 osób): - Zapewnienie usług cateringowych w miejscu, terminie i o godzinie wskazanej przez Zamawiającego. Usługa ma zawierać obsługę 2 przerw kawowych: kawa i herbaty smakowe serwowane z termosów, osobno cukier, cytryna, mleczko do kawy, kruche ciasteczka o różnorodnych dodatkach, paluszki, woda mineralna, soki owocowe. W trakcie drugiej przerwy dodatkowo kanapki dekoracyjne (mix: chleb pszenny, razowy, masło, ser, szynka, salami, łosoś wędzony, jajko, warzywa i owoce- 3 kanapki / osoba). Podczas drugiej przerwy należy uzupełnić napoje i ciasteczka serwowane podczas pierwszej przerwy. 8 Seminariów (łącznie 345 osób, w tym planuje się: 4 spotkania dla 30 os., 1 spotkania dla 45 os. oraz 3 spotkania dla 60 osób): - Zapewnienie usług cateringowych w miejscu, terminie i o godzinie wskazanej przez Zamawiającego. Usługa ma zawierać obsługę 1 przerwy kawowej: kawa i herbaty smakowe serwowane z termosów, osobno cukier, cytryna, mleczko do kawy, kruche ciasteczka o różnorodnych dodatkach, paluszki, woda mineralna, soki owocowe. 4 Warsztaty (łącznie 155 osób, w tym planuje się: 2 spotkania dla 30 os., 1 spotkanie dla 45 os. oraz 1 spotkanie dla 50 osób): - Zapewnienie usług cateringowych w miejscu, terminie i o godzinie wskazanej przez Zamawiającego. Usługa ma zawierać obsługę 1 przerwy kawowej: kawa i herbaty smakowe serwowane z termosów, osobno cukier, cytryna, mleczko do kawy, kruche ciasteczka o różnorodnych dodatkach, paluszki, woda mineralna, soki owocowe. Odpowiednio do liczby osób dla poszczególnego spotkania Wykonawca zapewni: - zastawę stołową ceramiczną i/lub szklaną, sztućce metalowe (filiżanki + talerzyki pod filiżanki, literatki, szklanki do soków, talerze deserowe, łyżeczki) - dekorację bufetu ( obrusy bawełniane lub jednorazowe, materiały dekoracyjne do przykrycia bufetu, transport ( dostawa i odbiór naczyń po cateringu), - obsługę kelnerską ( oddelegowanie odpowiedniej liczby osób, które przygotują catering, uzupełnią napoje i pożywienie oraz posprzątają w trakcie i po spotkaniu). Przy określaniu kosztów usługi należy przyjąć następujące parytety: - kawa - min.1,5filiżanki/osoba, - herbata- min. 1,5 filiżanki/osoba, - cukier- min. 2 łyżeczki/osoba, - cytryna- min. 0,5 plasterka/osoba - mleczko do kawy- min. 2 x 15g/osoba - kruche ciasteczka- 2 ciasteczka/osoba, - paluszki- min. 1 paczka 200g/ 10 osób, - woda mineralna- min. 200 ml/osoba - soki owocowe- min. 150 ml/osoba, zawartość soku z owoców min. 75%, - kanapka dekoracyjna- waga netto min. 45 g, - obsługa kelnerska- 1 kelner/ 50 osób uczestniczących w spotkaniu. Usługa cateringowa będzie odbywać się wyłącznie na terenie Gminy Mikołów w pomieszczeniach zamkniętych będących własnością Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników poczęstunków poszczególnych spotkań, jednak nie na większą ilość niż 1105, o czym na bieżąco będzie informował Wykonawcę w terminie umożliwiającym właściwe wykonanie usługi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania całości zamówienia bez ponoszenia dodatkowych kosztów i kar umownych. Realizacja zamówienia wyłącznie na terenie Gminy Mikołów. O miejscu i dokładnym terminie Wykonawca zostanie powiadomiony w terminie 5 dni przed datą realizacji poszczególnych spotkań zamówienia. Zamawiający planuje organizację od 1 do 4 spotkań w miesiącu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach