Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3592048 , fax. 32 3592048
- Data zamieszczenia: 2013-11-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12 12
40-007 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 3592048, fax. 32 3592048 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA GASTRONOMICZNA- ŚNIADANIA DLA GOŚCI DA 3 W KATOWICACH
Nr: DZP.381.59.2013.UG - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług gastronomicznych w zakresie serwowania śniadań dla gości hotelowych w Domu Asystenta nr 3 przy ul. Paderewskiego 32 w Katowicach
1)Śniadania winny być wydawane codziennie przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 7.30 do 10.00, a w wyjątkowych wypadkach /duże grupy, okres świąteczny, przygotowanie suchego prowiantu/ w uzgodnieniu z Zamawiającym.
2)Zasadą serwowania śniadań winna być forma szwedzkiego stołu- przykładowy zestaw Załącznik nr 2 do SIWZ- opis przedmiotu zamówienia. Wydawanie posiłków winno odbywać się w formie samoobsługi.
3)Przedmiot zamówienia winien być realizowany z należytą starannością, co oznacza zapewnienie wysokiej jakości posiłków / świeże, urozmaicone, estetycznie podane / zgodnie z obowiązującymi przepisami w kwestii żywienia zbiorowego.
4)Zamawiający dysponuje 100 miejscami hotelowymi w związku z tym Wykonawca winien być w gotowości do realizacji 100 śniadań dziennie. Informację o przewidywanej ilości gości hotelowych Wykonawca może uzyskać każdorazowo recepcji hotelu z 1-dniowym wyprzedzeniem. Recepcja hotelu udostępni w formie pisemnego wykazu informację o ilości zakwaterowanych gości z oznaczeniem numerów pokoi.
5)Maksymalna, przewidywana ilość śniadań na okres realizacji umowy określa się na 12.000 szt. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania max. ilości śniadań podanej w umowie.
6)W celu realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający jako właściciel budynku DA-3 w Katowicach udostępni Wykonawcy w ww. budynku puste pomieszczenie nr 24 stanowiące zaplecze oraz salę konsumpcyjną o łącznej powierzchni 46 m2 wyposażone w instalacje: co, wod.- kan., en.elektryczną oraz wewnętrzną linię telefoniczną z możliwością uzyskania połączeń na zewnątrz za pośrednictwem centrali Zamawiającego.
7)UWAGA: Udostępnienie pomieszczenia odbywać się będzie w formie odpłatnej. Przy czym sposób udostępnienia, warunki, prawa i obowiązki stron uregulowane będą na podstawie odrębnej umowy, którą Zamawiający zobowiązuje się zawrzeć z Wykonawcą, któremu w wyniku postępowania zostanie udzielone zamówienie. ( wzór umowy Załącznik nr 6 do SIWZ-Umowa stanowi projekt na potrzeby postepowania przetargowego. Ostateczny kształt umowy zostanie określony w toku uzgodnień ze zwycięskim Wykonawcą.
8)Zamawiający umożliwia dokonanie wizji lokalnej po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu się z osobą podaną do kontaktów po stronie Zamawiającego- p. Małgorzata Szymańska Tel. 32 255-44-33.
2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz załącznik nr 3 (Wzór umowy) do niniejszej Specyfikacji.
3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.Termin realizacji zamówienia - Termin realizacji usługi: 01.03.2014r. - 31.01.2016r. tj. 23 miesiące.
5.Miejsce świadczenia usługi - Dom Asystenta nr 3, zlokalizowany w Katowicach, ul. Paderewskiego 32.
6.Zamówienie może być wykonywane przy udziale podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. (załącznik nr 4 do SIWZ).
7.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
8.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
10.Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.
11.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
12.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
13.Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
14.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
15.Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 23 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie i dostawa kanapek z deserem dla dzieci uczęszczających do Placówki Wsparcia Dziennego Świetlicy Opiekuńczo - Specjalistycznej działającej przy Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Mikołowie oraz dla uczestników projektu pt.Krok w przyszłość realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 dla Osi priorytetowej IX Włączenie społeczne dla Działania 9.1 Aktywna integracja dla poddziałania 9.1.6 Program aktywnej integracji dla osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - tryb pozakonkursowy
Dodano: 2016-04-13 - Usługa serwowania śniadań dla gości hotelowych Domu Asystenta nr 3 zlokalizowanego przy ul. Paderewskiego 32 w Katowicach
Dodano: 2015-11-05 - Kompleksowe zorganizowanie Targów Ekonomii Społecznej w Mikołowie towarzyszących konferencji podsumowującej projekt SZANSA-Punkt Konsultacyjny oraz wsparcie w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie
Dodano: 2015-05-29 - Kompleksowe zorganizowanie konferencji podsumowującej projekt Milion w rozumie
Dodano: 2015-04-10 - Usługi w ramach konferencji podsumowującej projekt pn. Akademia Umiejętności dla Gimnazjalistów Mikołowa - etap II
Dodano: 2014-06-03 - Dożywianie dzieci i osób dorosłych na terenie Gminy Wodzisław Śląski
Dodano: 2013-06-13 - Dożywianie dzieci i osób dorosłych na terenie Gminy Wodzisław Śląski w okresie od 1 lipca 2013r. do 31 grudnia 2013r
Dodano: 2013-05-20 - Obsługa cateringowa imprez organizowanych przez Teatr Śląski..
Dodano: 2013-01-25 - Dożywianie dzieci i osób dorosłych na terenie Gminy Wodzisław Śląski w okresie od 1 lutego 2013r. do 30 czerwca 2013r.
Dodano: 2013-01-11 - obsługa cateringowa imprez organizowanych przez Teatr Śląski.
Dodano: 2012-07-02