Przetargi.pl
SUKCESYWNE DOSTAWY OLEJU OPAŁOWEGO

Gmina Ornontowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-178 Ornontowice, ul. Zwycięstwa 26a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3306225 , fax. 032 3306214
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ornontowice
    ul. Zwycięstwa 26a 26a
    43-178 Ornontowice, woj. śląskie
    tel. 032 3306225, fax. 032 3306214
    REGON: 27625775900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ornontowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNE DOSTAWY OLEJU OPAŁOWEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju opałowego w ilości 36.000 litrów (olej opałowy Ekoterm Plus produkcji Polskiego Koncernu Naftowego ORLEN S.A. w Płocku lub olej opałowy o równoważnych parametrach - nie gorszych). Charakterystyka techniczna (WT) Wyszczególnienie Wymagania: Wartość opałowa Kj-kg n.n. 42 600 Zawartość siarki wagowo % n.w. 0,2 Zawartość wody mg-kg n.w. 200 Pozostałość po spopieleniu wagowo % n.w. 0,01 Prognoza zużycia oleju opałowego lekkiego przez poszczególne obiekty na rok: a) Urząd Gminy - 21 241,50 litrów ul. Zwycięstwa 26a, 43-178 Ornontowice b) Orzesko Knurowski Bank Spółdzielcy - 7 658,50 litrów ul. Zwycięstwa 26a, 43-178 Ornontowice c) Ochotnicza Straż Pożarna - 7 100 litrów ul. Bankowa 1, 43-178 Ornontowice Olej dostarczany będzie sukcesywnie według potrzeb zamawiającego w terminie 2 dni od daty telefonicznego zgłoszenia do kotłowni budynku przy ul. Zwycięstwa 26a (siedziba urzędu gminy oraz banku) oraz do kotłowni przy ulicy Bankowej 1. W przypadku nabycia przez Zamawiającego oleju w ilości mniejszej niż 36.000 litrów Wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie. Do oferty należy dołączyć informację na temat rodzaju oferowanego oleju opałowego wraz z dokumentem potwierdzającym parametry oleju ( np. certyfikaty, aprobaty techniczne).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w szczególności, gdy wykażą, że posiadają aktualną (minimum na okres obowiązywania umowy) koncesję na obrót paliwami ciekłymi. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia. Zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, sukcesywne dostawy oleju opałowego, o łącznej wielkości w ciągu całego ocenianego okresu minimum 50 000 litrów. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości minimum 100 000 zł. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW Ocena spełniania poszczególnych warunków przez wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty oraz złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez zamawiającego i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą: spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy (wg załącznika nr 3 do SIWZ). 2. Aktualną (minimum na okres obowiązywania umowy) koncesję na obrót paliwami ciekłymi. 3. Wykaz wykonanych oraz wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich 3-ech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg załącznika nr 4 do SIWZ) oraz załączają dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, np. referencje. 4. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 5. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wszystkie przedkładane dokumenty muszą być aktualne, tzn. powinny odzwierciedlać rzeczywisty, nadal utrzymujący się stan faktyczny i prawny. 6. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedstawiają ofertę ze szczególnym uwzględnieniem przepisów § 4 i 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia (wg załącznika nr 2 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminy składnia ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ornontowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach