Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy oleju napędowego (w ilości szacunkowej 260 tys. litrów w okresie 24 miesięcy)

INWEST-KOM w Gniewie sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 83-140 Gniew, ul. Wiślana 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5352318, 5352331 , fax. 058 5352318 w. 46
  • Data zamieszczenia: 2009-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: INWEST-KOM w Gniewie sp. z o.o.
    ul. Wiślana 6 6
    83-140 Gniew, woj. pomorskie
    tel. 058 5352318, 5352331, fax. 058 5352318 w. 46
    REGON: 19160513700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inwest-kom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego, w której 100% udziału posiada gmina

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy oleju napędowego (w ilości szacunkowej 260 tys. litrów w okresie 24 miesięcy)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywne dostawy oleju napędowego w ilości szacunkowej 260 000 litrów (słownie: dwustu sześćdziesięciu tysięcy), w okresie 24 m-cy od dnia podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w punkcie 3 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z zapisami SIWZ: 11.1 Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: Pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 11.2 Formy wnoszenia wadium, warunki zwrotu i zatrzymania wadium oraz pozostałe informacje dotyczące wadium przewidziane są w art. 45-46 Ustawy. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz wymagana jest pisemna gwarancja udzielona przez bank, firmę ubezpieczeniową lub innego poręczyciela zawierająca termin obowiązywania gwarancji obejmujący okres związania ofertą, określony w punkcie 12 SIWZ, na kwoty w wysokości określonej w punkcie 11.1 SIWZ, informację, że udzielona gwarancja stanowi zabezpieczenie dla Zamawiającego na wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na oraz zobowiązanie wypłaty kwoty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 46 ust. 5 pkt. 1, 2 i 3 Ustawy. Gwarant zobowiązany jest do wypłaty wadium w dniu następnym po otrzymaniu wezwania Zamawiającego. 11.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 12 8346 0005 0016 5132 2000 0001 prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Gniewie, podając na poleceniu przelewu informację: . Dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem dokonania wpłaty - dokumentem potwierdzającym dokonanie wpłaty jest uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (wpływ środków na rachunek Zamawiającego). 11.4 Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w Sekretariacie Zamawiającego (Gniew, ul. Wiślana 6, pokój nr 2) w godzinach od 7.00 do 14.00 przed upływem terminu składania ofert. 11.5 Do oferty należy dołączyć kserokopię polecenia przelewu lub innej formy wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, b) oświadczenie stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ (oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu) podpisuje pełnomocnik (lider), c) oświadczenie stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania) każdy z Wykonawców podpisuje oddzielnie. Przy ocenie spełnienia warunków udziału przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Doświadczenia podwykonawców oraz ich zasoby nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy wykonawca spełnia warunki udziału. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 13 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według Załącznika Nr 2 do SIWZ, b) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania według Załącznika Nr 3 do SIWZ, c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, d) Koncesja na obrót paliwami płynnymi wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki stosownie do ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. Z 2006 r., Nr 89, poz. 625 z późn. zm.). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający żąda: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według Załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają przedmiotowi zamówienia określonemu w pkt 3 niniejszej SIWZ Zamawiający żąda: zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczany olej napędowy odpowiada normie PN-EN 590.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: CFPP (temperatura zablokowania zimnego filtra)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.inwest-kom.pl/KP/2/2009.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach