INWEST-KOM w Gniewie sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 83-140 Gniew, ul. Wiślana 6
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5352318, 5352331 , fax. 058 5352318 w. 46
- Data zamieszczenia: 2009-12-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: INWEST-KOM w Gniewie sp. z o.o.
ul. Wiślana 6 6
83-140 Gniew, woj. pomorskie
tel. 058 5352318, 5352331, fax. 058 5352318 w. 46
REGON: 19160513700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.inwest-kom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego, w której 100% udziału posiada gmina
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy oleju napędowego (w ilości szacunkowej 260 tys. litrów w okresie 24 miesięcy) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywne dostawy oleju napędowego w ilości szacunkowej 260 000 litrów (słownie: dwustu sześćdziesięciu tysięcy), w okresie 24 m-cy od dnia podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w punkcie 3 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zgodnie z zapisami SIWZ: 11.1 Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: Pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 11.2 Formy wnoszenia wadium, warunki zwrotu i zatrzymania wadium oraz pozostałe informacje dotyczące wadium przewidziane są w art. 45-46 Ustawy. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz wymagana jest pisemna gwarancja udzielona przez bank, firmę ubezpieczeniową lub innego poręczyciela zawierająca termin obowiązywania gwarancji obejmujący okres związania ofertą, określony w punkcie 12 SIWZ, na kwoty w wysokości określonej w punkcie 11.1 SIWZ, informację, że udzielona gwarancja stanowi zabezpieczenie dla Zamawiającego na wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na
oraz zobowiązanie wypłaty kwoty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 46 ust. 5 pkt. 1, 2 i 3 Ustawy. Gwarant zobowiązany jest do wypłaty wadium w dniu następnym po otrzymaniu wezwania Zamawiającego. 11.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 12 8346 0005 0016 5132 2000 0001 prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Gniewie, podając na poleceniu przelewu informację: . Dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem dokonania wpłaty - dokumentem potwierdzającym dokonanie wpłaty jest uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (wpływ środków na rachunek Zamawiającego). 11.4 Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w Sekretariacie Zamawiającego (Gniew, ul. Wiślana 6, pokój nr 2) w godzinach od 7.00 do 14.00 przed upływem terminu składania ofert. 11.5 Do oferty należy dołączyć kserokopię polecenia przelewu lub innej formy wniesienia wadium. - III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, b) oświadczenie stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ (oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu) podpisuje pełnomocnik (lider), c) oświadczenie stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania) każdy z Wykonawców podpisuje oddzielnie. Przy ocenie spełnienia warunków udziału przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Doświadczenia podwykonawców oraz ich zasoby nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy wykonawca spełnia warunki udziału. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 13 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według Załącznika Nr 2 do SIWZ, b) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania według Załącznika Nr 3 do SIWZ, c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, d) Koncesja na obrót paliwami płynnymi wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki stosownie do ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. Z 2006 r., Nr 89, poz. 625 z późn. zm.). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający żąda: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według Załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają przedmiotowi zamówienia określonemu w pkt 3 niniejszej SIWZ Zamawiający żąda: zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczany olej napędowy odpowiada normie PN-EN 590.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: CFPP (temperatura zablokowania zimnego filtra)
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.inwest-kom.pl/KP/2/2009.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla ZGK Sp. z o.o. w Ustce
Dodano: 2016-07-18 - Sprzedaż paliwa do pojazdów służbowych w sieci podmiotów działających w systemie sprzedaży za pomocą paliwowych kart płatniczych
Dodano: 2016-07-06 - Zakup i dostawa oleju napędowego oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby taboru samochodowego SPS ZOZ w Lęborku. Znak sprawy ZP-PN/59/16.
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa paliw płynnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa oleju napędowego do zbiornika umiejscowionego na terenie ZGK w Dębnicy Kaszubskiej - przeznaczonego dla pojazdów Zakładu
Dodano: 2016-06-27 - Zakup i dostawa oleju napędowego oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby taboru samochodowego SPS ZOZ w Lęborku. Znak sprawy ZP-PN/44/16.
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa oleju napędowego
Dodano: 2016-04-22 - Dostawa oleju napędowego w systemie bezgotówkowym do samochodów i maszyn Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie, Sp. z o.o.
Dodano: 2016-04-22 - Sukcesywna dostawa oleju napędowego w ilości 150 000 litrów dla jednostki pływającej Urzędu Morskiego w Gdyni Kontroler-20
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa oleju napędowego na potrzeby Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP17/2016
Dodano: 2016-04-04