Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu ogłasza przetarg
- Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Monte Cassino 18
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 16 6775065 , fax. 16 6775064
- Data zamieszczenia: 2013-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
ul. Monte Cassino 18 18
37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
tel. 16 6775065, fax. 16 6775064
REGON: 00031468400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, kopert RTG, druków, rejestrów medycznych i książek ewidencji księgowej dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala im. Św. Ojca Pio w Przemyślu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zad.1 Materiały biurowe 134 pozycje asortymentowe w różnych ilościach. Zad.2 Koperty RTG 5 pozycji asortymentowych w ilości 9300 szt. Zad.3 Druki, rejestry medyczne i książki ewidencji księgowej 20 pozycji asortymentowych w różnych ilościach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa materiałów biurowych, akcesoriów komputerowych, tonerów do drukarek i innych dla SPZOZ Sanok.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa artykułów biurowych i piśmiennych dla 34 WOG (zamówienie z podziałem na 4 części).
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Rzeszowa
Dodano: 2016-04-27 - Dostawa niszczarek oraz artykułów biurowych i piśmiennych dla 34 WOG (zamówienie z podziałem na 2 części).
Dodano: 2016-04-19 - Dostawa materiałów administracyjno biurowych oraz sprzętu biurowego do 33 WOG Nowa Dęba. Sprawa Zp_10/2016
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa materiałów biurowych, etykiet i taśm barwiących na potrzeby Wydziału Gospodarki Odpadami
Dodano: 2016-04-11 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa sukcesywna materiałów biurowych przez okres 12 miesięcy dla PRz.
Dodano: 2016-03-31 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2016-03-01