Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa trumien i krzyży w 2010 roku z podziałem na zadania. (CPV 39296100-4 ) ( CPV 39296000-3)

Zakład Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Długa 8
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2666355, 2478300 , fax. 041 2478300
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim
    ul. Długa 8 8
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2666355, 2478300, fax. 041 2478300
    REGON: 29038463600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arl.ostrowiec.pl/bip/zup/; www.um.ostrowiec.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka ze 100% udziałem jednostki samorządu terytorialnego.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa trumien i krzyży w 2010 roku z podziałem na zadania. (CPV 39296100-4 ) ( CPV 39296000-3)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa trumien i krzyży w 2010 roku z podziałem na zadania. Wspólny Słownik Zamówień (CPV 39296100-4) ( CPV 39296000-3) Pod pojęciami: -trumna Zamawiający rozumie trumnę z pełnym wyposażeniem : tzn. z kapą, poduszką , okuciami, uchwytami, wizerunkiem i innymi ozdobami, -krzyż- krzyż drewniany z wizerunkiem i innymi ozdobami. Parametry techniczne : Standardowa trumna ma wymiary zewnętrzne: -długość - 200 cm, -szerokość -60-70 cm, -wysokość -50-60 cm. Trumna dziecięca ma długość do 75 cm. Trumna do ekshumacji ma wymiary zewnętrzne: -długość - 120 cm, -szerokość - 50 cm, -wysokość - 40 cm Zamawiający zastrzega możliwość zamówienia trumien o innych niż standardowe wymiary np. dłuższych, szerszych. Wielkość zamówienia wynosi około 960sztuk. Zamówienie będzie realizowanie w następujących dwóch częściach, które to określane są w niniejszej specyfikacji mianem : Zadania. Zadanie nr 1 : -Trumny dębowe zwykłe - 15 szt. ilość wzorów nieograniczona, -Trumny dębowe sarkofagi - 430 szt. minimalna ilość wzorów- 5 wzorów., -Trumny ekskluzywne - 140 szt. ilość wzorów nieograniczona, -Trumny olchowe zwykłe - 10 szt. ilość wzorów nieograniczona, -Trumny olchowe sarkofagi - 25 szt. ilość wzorów nieograniczona, -Trumny bukowe sarkofagi - 15 szt. ilość wzorów nieograniczona, -Trumny do kremacji - 20 szt. ilość wzorów nieograniczona, -Trumny dziecięce - 10 szt. ilość wzorów nieograniczona, -Krzyże dębowe - 40 szt. ilość wzorów nieograniczona. Razem : - 705 szt. Zadanie nr 2: -Trumny dębowe zwykłe - 25 szt. ilość wzorów nieograniczona, -Trumny dębowe sarkofagi - 120 szt. minimalna ilość wzorów- 3 wzorów. -Trumny ekskluzywne - 50 szt. ilość wzorów nieograniczona, -Trumny olchowe sarkofagi - 25szt. ilość wzorów nieograniczona, -Trumny do ekshumacji - 5 szt. ilość wzorów nieograniczona, -Krzyże dębowe - 30 szt. ilość wzorów nieograniczona., Razem : - 255 szt. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na Zamówienie. Zamawiający zastrzega jednocześnie, iż jeden Wykonawca może złożyć ofertę na zadanie nr 1 lub na zadanie nr 2 , lub na oba zadania z wyszczególnieniem poszczególnych zadań. Zamawiający uzna , iż oferta złożona spełnia wymagania jeśli zawierać będzie minimum : -dla zadania nr 1 - 10 różnych wzorów trumien, -dla zadania nr 2 - 6 różnych wzorów trumien, -dla zadania nr 1 i nr 2 - 15 różnych wzorów trumien. Zmiana zabarwienia trumny i rodzaju powłoki malarskiej nie stanowi zmiany wzoru. Oferta nie spełniająca powyższych wymagań zostanie odrzucona , jako oferta nie spełniającą wymogów SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć fotografie zawartego w ofercie towaru z nazwą oraz z opisem zastosowanych materiałów (katalogi). Sposób wykonania przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 3do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392961004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 10000 PLN ( słownie: dziesięć tysięcy złotych.) W przypadku złożenia ofert częściowych wysokość wadium dla każdego zadania wynosi odpowiednio : Zadanie nr 1 - 7500 PLN (słownie: siedem tysięcy pięćset ), Zadanie nr 2 - 2500 PLN ( słownie: dwa tysiące pięćset) . Wadium musi być złożone przed upływem terminu ( dzień, miesiąc, rok i godzina) składania ofert wskazanego w punkcie XI.1. SIWZ. Wadium może być wnoszone w następujących formach: -pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie I.6.c).SIWZ, -poręczeniach bankowych, -poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na dostawę trumien i krzyży. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie VII.4. b)-f) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie I. 6 c)SIWZ. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy prawo zamówień Publicznych a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywanie zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e)Wniesienie wadium. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona w oparciu o analizę dokumentów określonych w punkcie V. niniejszej SIWZ - wg formuły - spełnia- nie spełnia. W przypadku gdy Zamawiający stwierdzi, iż dane zawarte w ofercie są nieprawdziwe Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania - zgodnie z art. 24 ust.2 pkt 2 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; c) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; d) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1 Ustawy o udzielenie zamówienia publicznego, e) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. f) dokument potwierdzający wniesienie wadium. g) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . h) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, oraz daty i miejsca wykonania i odbiorców według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji oraz dokumenty -np. referencje potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie i zgodnie z zamówieniem. Zamawiający uzna , że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat wykonał minimum 2 dostawy podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za dostawy podobne Zamawiający uzna dostawy trumien i krzyży o wartości brutto : - dla zadania nr 1 - 500 tys. zł. każda, - dla zadania nr 2 - 100 tys. zł. każda. W przypadku złożenia oferty na zadania nr 1 i zadanie nr 2 należy wykazać realizację podobnych dostaw osobno dla zadania nr 1 i zadania nr 2.- minimum 4 różne referencje. i) oświadczenie , iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arl.ostrowiec.pl/bip/zup/; www.um.ostrowiec.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach