Przetargi.pl
Opracowanie projektu zmiany numer 3 pod nazwą Sołectwo Zgórsko-Zagrody - Tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, zabudowy usługowej oraz teren cmentarza - plan H, do Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Sitkówka-Nowiny, województwo świętokrzyskie.

Gmina Sitkówka - Nowiny ogłasza przetarg

  • Adres: 26-052 Sitkówka, ul. Białe Zagłębie 25
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3475000 , fax. 041 3475011
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sitkówka - Nowiny
    ul. Białe Zagłębie 25 25
    26-052 Sitkówka, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3475000, fax. 041 3475011
    REGON: 29101066500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowiny.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu zmiany numer 3 pod nazwą Sołectwo Zgórsko-Zagrody - Tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, zabudowy usługowej oraz teren cmentarza - plan H, do Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Sitkówka-Nowiny, województwo świętokrzyskie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu projektu zmiany nr 3 pod nazwą Sołectwo Zgórsko-Zagrody - Tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, zabudowy usługowej oraz teren cmentarza - plan H, do Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Sitkówka- Nowiny, województwo świętokrzyskie, zgodnie z uchwałą Nr RG-XXIV/180/08 Rady Gminy Sitkówka-Nowiny z dnia 24 września 2008r. oraz przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003r. Nr 164, poz. 1587) i ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) . 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: a/ przygotowanie wszelkich materiałów geodezyjnych, w tym map, niezbędnych do opracowania projektu zmiany planu, b/ wykonanie opracowania ekofizjograficznego, c/ opracowanie projektu zmiany planu, d/ opracowanie prognozy wpływu zmiany planu na środowisko, e/ opracowanie prognozy finansowej wprowadzenia zmiany planu, f/ przygotowanie wniosków o wydanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów leśnych i rolnych na cele nieleśne i nierolne, g/ przygotowanie propozycji rozstrzygnięcia wniosków i uwag złożonych w procedurze planistycznej, h/ prezentacja projektu zmiany planu w procedurze planistycznej, i/ przygotowanie i opracowanie dokumentacji planistycznej, j/ sporządzenie części tekstowej zmiany planu w ilości 4 oprawionych egzemplarzy oraz w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie uzgodnionym z Zamawiającym, k/ sporządzenie części graficznej zmiany planu w ilości 4 egzemplarzy oraz wersja elektroniczna na płycie CD w formacie uzgodnionym z Zamawiającym, Powierzchnia terenu objętego zmianą nr 3 do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Sitkówka-Nowiny wynosi ok. 41,5 ha..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, 3. dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym, jak również przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego - Izby Urbanistów, oraz posiadają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 4. posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte opracowanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub projektu zmiany do MPZP o wartości nie mniejszej niż 65.000,00 zł brutto. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg. kryteriów spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, przewidzianych do realizacji zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, tj. załączeniem uprawnień do projektowania w planowaniu przestrzennym i aktualnych (ważnych na dzień otwarcia ofert) zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - Izby urbanistów, oraz pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał, osoby którymi będzie dysponował, d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zawierający co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub projektu zmiany do MPZP o wartości nie mniejszej niż 65.000,00 zł brutto, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nowiny.com.pl/(przetargi)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach