Przetargi.pl
Opracowanie projektów zmian: - IV zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Bogoria. - IV zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Bogoria - Etap I. - IV zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Bogoria - Etap II.

Wójt Gminy Bogoria ogłasza przetarg

  • Adres: 28-210 Bogoria, ul. Opatowska 13
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8674015 , fax. 015 8674281
  • Data zamieszczenia: 2013-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Bogoria
    ul. Opatowska 13 13
    28-210 Bogoria, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8674015, fax. 015 8674281
    REGON: 00053201000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: urzad@bogoria.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektów zmian: - IV zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Bogoria. - IV zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Bogoria - Etap I. - IV zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Bogoria - Etap II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie w niezbędnym zakresie projektów zmian: -IV zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Bogoria uchwalonego uchwałą Rady Gminy w Bogorii Nr XXX 237 2002 z dnia 10.X.2002 r. z późn. zm. -IV zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Bogoria - ETAP I uchwalonego uchwałą Rady Gminy Bogoria nr V 23 07 z dnia 30.I.2007r. z późniejszymi zmianami, IV zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Bogoria - ETAP II uchwalonego uchwałą Rady Gminy Bogoria nr V 24-07 z dnia 30.I.2007r. z późniejszymi zmianami, zgodnie z przyjętymi przez Radę Gminy Bogoria uchwałami: a. Uchwałą Nr XXIII 187 2013 Rady Gminy Bogoria z dnia 31 stycznia 2013r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia IV zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Bogoria, b) Uchwałą Nr XXIII 188 2013 Rady Gminy Bogoria z dnia 31 stycznia 2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia IV zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Bogoria - ETAP I, c) Uchwałą nr XXIII 189 2013 Rady Gminy Bogoria z dnia 31 stycznia 2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia IV zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Bogoria - ETAP II, zwanymi Uchwałami intencyjnymi. 1. Pełny tekst Uchwał intencyjnych wraz z załącznikami graficznymi stanowi integralną część specyfikacji. 2. Zakres prac określonych Uchwałami intencyjnymi i objęty niniejszym zamówieniem to trzy odrębne zadania, dla których indywidualne toki formalno-prawne będą prowadzone równolegle: Zadanie Nr I: Stosownie do Uchwały Rady Gminy Nr XXIII 187 2013 z dnia 31 stycznia 2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia IV zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Bogoria: - powierzchnia objęta planowaną zmianą: zmiana studium może być dokonana w całym obszarze określonym w załącznikach graficznych do Uchwały Nr XXIII 187 2013 z dnia 31 stycznia 2013 r, - planowany zakres zmian: zmianę obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania należy wykonać w zakresie niezbędnym dla realizacji zamierzenia planistycznego określonego w Zadaniu Nr II. i Zadaniu nr. III. Zadanie Nr II: Stosownie do Uchwały Rady Gminy Nr XXIII 188 2013 z dnia 31 stycznia 2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia IV zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Bogoria - ETAP I powierzchnia objęta planowaną zmianą: zmiana planu może być dokonana w całym obszarze określonym w załącznikach graficznych do Uchwały Nr XXIII 188 2013 z dnia 31 stycznia 2013 r, - planowany zakres zmian: przedmiotem zmiany planu będzie wyznaczenie terenów, na których możliwe będzie rozmieszczenie urządzeń wytwarzających energię z odnawialnych źródeł energii o mocy przekraczającej 100kW, -zespołu elektrowni wiatrowych wraz z niezbędną infrastrukturą, wraz z ich strefami ochronnymi, zmiana przeznaczenia obszaru oznaczonego na rysunku w skali 1:2000 obowiązującego planu, a także zmiana przeznaczenia terenów w zakresie niezbędnym do prawidłowego wzajemnego planistycznego powiązania. Zadanie Nr. III: Stosownie do Uchwały Rady Gminy Nr XXIII 189 2013 z dnia 31 stycznia 2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia IV zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Bogoria - ETAP II, powierzchnia objęta planowaną zmianą: zmiana planu może być dokonana w całym obszarze określonym w załącznikach graficznych do Uchwały Nr XXIII 189 2013 z dnia 31 stycznia 2013 r, - planowany zakres zmian: przedmiotem zmiany planu będzie wyznaczenie terenów, na których możliwe będzie rozmieszczenie urządzeń wytwarzających energię z odnawialnych źródeł energii o mocy przekraczającej 100kW,zespołu elektrowni wiatrowych wraz z niezbędną infrastrukturą wraz z ich strefami ochronnymi, zmiana przeznaczenia obszaru oznaczonego na rysunku w skali 1:2000 obowiązującego planu, a także zmiana przeznaczenia terenów w zakresie niezbędnym do prawidłowego wzajemnego planistycznego powiązania. 4. Opracowania należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z wymogami wynikającymi z: - Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Dz. U. Nr 80, poz. 717 późn. zm., - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Dz. U. Nr 164, poz. 1587, - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 Kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dz. U. Nr 118, poz. 1233, - Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.. 1. Zakres IV zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Bogoria obejmuje w szczególności; - prace przygotowawcze, rozpatrzenie wniosków opinii, opracowanie uwarunkowań, sporządzenie projektu zmiany studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, - przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, o którym mowa w art. 46 pkt. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm. - zaopiniowanie i uzgodnienie projektu zmiany studium, - wyłożenie projektu do publicznego wglądu, - zgłoszenie projektu zmiany studium do uchwalenia, - przekazanie Zamawiającemu dokumentacji. 2. Zakres IV zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Bogoria Etap - I obejmuje w szczególności: - ustalenie przeznaczenia terenów na których możliwe będzie rozmieszczenie urządzeń wytwarzających energię z odnawialnych źródeł energii o mocy przekraczającej 100 kW wraz z terenami obejmującymi strefy ochronne oraz określenie sposobów ich zagospodarowania na obszarze opracowania, zgodnie z Uchwałą Rady Gminy Bogoria Nr XXIII 188 2013 z dnia 31 stycznia 2013 r. oraz wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia z 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Dz. U. Nr 164, poz. 1587, - przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, o której mowa w art. 46 pkt. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko Dz. U. Nr 199 poz. 1227 z późn. zm., - sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego z uwzględnieniem art. 36 wyżej cytowanej ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zgodnie z § 11 cytowanego rozporządzenia w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, - sporządzenie dokumentacji dotyczącej wniosku o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze oraz gruntów leśnych na celu nieleśne, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych Dz. U. z 2004 r. Nr 121, poz. 1266 z późn. zm., o ile zaistnieje taka potrzeba, - skompletowanie dokumentacji prac planistycznych zgodnie z § 12 cytowanego rozporządzenia w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 3. Zakres IV zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Bogoria Etap - II obejmuje w szczególności: - ustalenie przeznaczenia terenów na których możliwe będzie rozmieszczenie urządzeń wytwarzających energię z odnawialnych źródeł energii o mocy przekraczającej 100 kW wraz z terenami obejmującymi strefy ochronne oraz określenie sposobów ich zagospodarowania na obszarze opracowania, zgodnie z Uchwałą Rady Gminy Bogoria Nr XXIII 189 2013 z dnia 31 stycznia 2013 r. oraz wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia z 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Dz. U. Nr 164, poz. 1587, - przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, o którym mowa w art. 46 pkt. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko Dz. U. Nr 199 poz. 1227 z późn. zm., - sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego z uwzględnieniem art. 36 wyżej cytowanej ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zgodnie z § 11 cytowanego rozporządzenia w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, - sporządzenie dokumentacji dotyczącej wniosku o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze oraz gruntów leśnych na celu nieleśne, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych Dz. U. z 2004 r. Nr 121, poz. 1266 z późn. zm., o ile zaistnieje taka potrzeba, - skompletowanie dokumentacji prac planistycznych zgodnie z § 12 cytowanego rozporządzenia w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do opracowania wszelkich dokumentów wynikających z procedur związanych ze sporządzeniem projektu zmian Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i projektów zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, w tym w szczególności: - wykonanie analizy wniosków do projektów: zmian planów miejscowych i zmiany studium, opracowanie propozycji ich rozpatrzenia, - przedstawienie koncepcji projektu IV zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Bogoria Etap - I i projektu IV zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Bogoria Etap - II do akceptacji przez władze Gminy, - opracowanie projektu zmiany studium i planu miejscowego Etap I i planu miejscowego Etap II z rozpatrzeniem uwag władz gminy oraz mieszkańców, - opracowanie prognoz oddziaływania na środowisko, - opracowanie prognoz skutków finansowych uchwalenia planów miejscowych, - przedstawienie projektów: zmiany studium i zmiany planów miejscowych Etap I i Etap II wraz z całą dokumentacja, w tym prognozami oddziaływania na środowisko oraz prognozami skutków finansowych uchwalenia zmiany planów miejscowych, do zaopiniowania Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, - analiza potrzeby opracowania wniosków o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych oraz opracowanie wniosków o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze (w zależności od warunków analizy), - przygotowanie projektu wystąpienia o zaopiniowanie projektów: zmiany studium i zmian planów miejscowych wraz z rozdzielnikiem oraz kopiami projektów: zmiany studium i zmian planów wraz prognozami oddziaływania na środowisko, - przygotowanie projektu wystąpienia o uzgodnienie projektów: zmiany studium i zmian planów miejscowych wraz z rozdzielnikiem oraz kopiami projektów: zmiany studium i zmian planów miejscowych wraz z prognozami oddziaływania na środowisko, - opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach, - wprowadzenie zmian do tekstu i rysunku projektów: zmiany studium i zmian planów miejscowych wynikających z uwzględnionych uwag zawartych w opiniach i zmian wynikających z dokonanych uzgodnień, w sposób uzgodniony z władzami Gminy, - opracowanie zmiany prognoz oddziaływania na środowisko, w związku ze zmianami w projektach: zmiany studium i zmian planów miejscowych, - opracowanie zmian prognoz skutków finansowych uchwalenia zmiany planów miejscowych, w związku ze zmianami w projektach zmian planów miejscowych, - opracowanie projektów ogłoszeń prasowych i obwieszczeń o wyłożeniu projektów zmiany planów miejscowych wraz z prognozami oddziaływania na środowisko, do publicznego wglądu, - obsługa wyłożenia projektów: zmiany studium i zmian planów miejscowych (minimum 1 raz w tygodniu), - zorganizowanie oraz udział w dyskusji publicznej nad, przyjętymi w projektach zmiany studium i zmian planów miejscowych, rozwiązaniami i sporządzenie protokołów z tych dyskusji, - sporządzenie wykazu uwag wzniesionych do wyłożonych do publicznego wglądu projektów zmiany planów miejscowych i prognoz oddziaływania na środowisko, analiza tych uwag i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia, - udział w posiedzeniach organów Gminy i komisji dotyczących rozpoznania uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektów zmiany planów miejscowych i prognoz oddziaływania na środowisko, - wprowadzenie zmian do projektów zmian planów miejscowych wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych po wyłożeniu planu, - przedstawienie Radzie Gminy projektów zmian miejscowych planów wraz z listą nieuwzględnionych uwag wniesionych po wyłożeniu planu, - przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy związanych z uchwaleniem zmiany studium i zmian planów miejscowych, - ponowne przeprowadzenie czynności określonych w art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, dla części projektów zmian planów miejscowych, jeżeli Rada Gminy stwierdzi konieczność dokonania zmiany, w zakresie niezbędnym do dokonania tych zmian -przygotowanie projektu wystąpienia o ponownie zaopiniowanie i o ponowne uzgodnienie wraz z rozdzielnikiem oraz kopiami projektów zmian planów miejscowych i prognoz oddziaływania na środowisko, opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach, przygotowanie listy nieuwzględnionych uwag, - wprowadzenie zmian do tekstu i rysunku projektów zmian planów miejscowych, odpowiednio do uwzględnionych uwag zawartych w uzasadnionych prawnie stanowiskach podmiotów uzgadniających, w sposób ustalony z władzami Gminy itp., - naniesienie zmian w tekście planów miejscowych i na rysunkach planów miejscowych w skali 1: 2000, - przygotowanie projektu uchwały o zgodności projektów zmian planów miejscowych z ustaleniami studium, - przygotowanie projektu rozstrzygnięcia o sposobie realizacji zapisanych w planach inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych Gminy oraz zasad ich finansowania, - skompletowanie, uporządkowanie i oprawienie dokumentacji prac planistycznych, przygotowanie projektu wystąpienia do Wojewody w sprawie oceny zgodności z przepisami prawnymi uchwał Rady Gminy wraz z załącznikami, - przygotowanie potrzebnej ilości materiałów roboczych - odpowiedniej m.in. do uzgodnień, opinii, konsultacji, - przygotowanie cyfrowego zapisu części tekstowej oraz rysunku planu według wymogów urzędu wydającego dziennik urzędowy województwa, 6. Wszelkie prace projektowe lub czynności nieopisane wyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz przepisach odrębnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać w formie papierowej wraz z elektronicznym zapisem na płycie CD tekstu -standard plików doc. i .pdf i rysunku studium i planów w plikach cyfrowych -standard plików .tif, .jpg oraz pdf. 7.1 Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego: ujednolicony tekst studium - 3 egzemplarze opracowania w formie papierowej + 2x płyta CD, ujednolicony rysunek studium w skali 1:10000 - 3 egzemplarze opracowania w formie papierowej + 2x płyta CD, ujednolicony rysunek studium w skali 1:15000 - 3 egzemplarze opracowania w formie papierowej + 2x płyta CD, 7.2 Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego będące przedmiotem zamówienia: tekst planu Etap I - 3 egz. opracowania w formie papierowej + 2xpłyta CD, rysunki planu w skali 1:2000 w formie papierowej - 3 egz., w tym jeden egzemplarz ofoliowany + 2x płyta CD, tekst planu Etap II - 3 egz. opracowania w formie papierowej + 2xpłyta CD, rysunki planu w skali 1:2000 w formie papierowej - 3 egz., w tym jeden egzemplarz ofoliowany + 2x płyta CD, 7.3 Wykonawca zobowiązany jest do naniesienia uchwalonych zmian z zakresu Zadania Nr II i Zadania nr. III we wszystkich egzemplarzach obowiązującego planu Gminy istniejących w formie papierowej i elektronicznej (cz. graficzna i tekstowa), do dnia końcowego odbioru prac przez Zamawiającego. 7.4 Dokumentacja prac planistycznych sporządzona w wersji papierowej, powinna być wykonana i dostarczona zamawiającemu w 3 kompletach w formie papierowej z zapisem elektronicznym dokumentów - 2x płyta CD. 7.5 Ponadto w ramach niniejszej umowy Wykonawca zobowiązany jest do: 1- przygotowania przyjętego studium i planów miejscowych (rysunki + tekst) wraz z uzasadnieniem, o którym mowa w art. 42 pkt 2 i podsumowaniem, o którym mowa w art. 55 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, wraz ze wzorami ogłoszenia i obwieszczenia w celu podania do publicznej wiadomości informacji o przyjęciu w/w dokumentów - 1egz. w formie papierowej oraz elektronicznej 1xCD, 2- przygotowania przyjętego studium i planów miejscowych -rysunki + tekst, wraz z podsumowaniami, o którym mowa w art. 55 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ze wzorem zawiadomienia wraz z rozdzielnikiem w celu ich przekazania właściwym organom, o których mowa w art. 57 i 58 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku, w formie wymaganej przez te organy. 8. Dla wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcy: a. obowiązujące Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Bogoria - część graficzna i opisowa wraz ze zmianami; b. obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy Bogoria - ETAP I -tekst + rysunki c. obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy Bogoria - ETAP II -tekst + rysunki); d. opracowanie ekofizjograficzne z 2004 roku sporządzone dla Gminy Bogoria e. kopie dotychczas zebranych wniosków w sprawie zmian w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego w obszarze będącym przedmiotem podjętych przez Radę Gminy uchwał intencyjnych. g. analizę wykonaną na podstawie art. 14 ust 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym u.o.p.i.z.p dotyczącą zasadności przystąpienia do sporządzenia planów i stopnia zgodności przewidywanych rozwiązań z ustaleniami studium, i. kopie uchwał Rady Gminy o przystąpieniu do zmian Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Bogoria. 9. Do wykonywanego przedmiotu zamówienia Wykonawca dołączy do dokumentacji prac planistycznych: - kopię urzędowych map zasadniczych gromadzonych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym terenu objętego planowanymi zmianami wraz z wystąpieniami do właściwych urzędów celem pozyskania powyższych map. - kopię map ewidencyjnych oraz wypisów z rejestru gruntów dla działek znajdujących się w obszarze planowanych zmian wraz z wystąpieniami do właściwych urzędów celem pozyskania powyższej dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bogoria.swietokrzyskie.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach