Przetargi.pl
Dostawa platformy e-learningowej i treści e-learningowych

Gmina Kazimierza Wielka ogłasza przetarg

  • Adres: 28-500 Kazimierza Wielka, ul. T. Kościuszki 12
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3521937
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kazimierza Wielka
    ul. T. Kościuszki 12 12
    28-500 Kazimierza Wielka, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3521937
    REGON: 29100978000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazimierzawielka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa platformy e-learningowej i treści e-learningowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy opis platformy e-larningowej: 1) Wymogi ogólne: a) Funkcjonalność rozwiązania przy łączach do 32 kb/s b) Polska wersja językowa systemu c) Prostota i intuicyjność systemu d) Opracowanie i wdrożenie wszystkich funkcji systemu na serwerach dostawcy min. 2 lata e) Obsługa standardu SCORM f) Obsługa przez przeglądarkę internetową g) Bezpieczeństwo treści h) Możliwość tworzenia grup szkoleniowych w ramach jednej jednostki i niezależne administrowanie w ramach jednostki (np. szkoły) i) Zapewnienie raportowania wyników nauczania j) Umożliwienie aktualizacji szkoleń bez utraty zapamiętanych wyników odbytych szkoleń k) Wejście przez stronę www z panelem logowania CMS l) Możliwość logowania i pracy jednocześnie przez co najmniej 100 osób 2) Budowa szkoleń: a) Budowa treści szkoleniowej przez osoby nieposiadające umiejętności technicznych tworzenia szkoleń e-learningowych i zaawansowanej wiedzy komputerowej b) Osadzanie w systemie istniejących zasobów elektronicznych w dowolnym formacie (MS Word, MS Power Point, MPG, AVI, PDF, HTML itd.) c) Osadzanie w systemie treści e-learningowych d) Możliwość pracy zespołowej nad treścią e) Informacja o zrealizowaniu materiału przez ucznia i jego wynikach f) Powiadomienie ucznia o nowym materiale 3) Administrowanie szkoleniami: a) Zarządzanie i administrowanie grupami użytkowników b) Listy uczestników c) Listy nauczycieli d) Listy administratorów e) Listy obecności na szkoleniach 4) Szkolenia: Zleceniobiorca przeprowadzi szkolenia Administratorów platformy e-learningowej - grupa 12 osób w zekresie: a) Wykonywania i odtwarzania kopii zapasowych b) Wykonywania eksportów danych z bazy danych c) Administrowania platformą (publikowanie szkoleń, zarządzanie treścią, monitorowanie parametrów) d) Zarządzania kontami użytkowników e) Korzystanie z modułu raportowego i ankietowego 5) Gwarancja - min. 2 lata od wdrożenia platformy. 6) Wsparcie techniczne - min. 2 lata 2. Udzielenie bezterminowej licencji na korzystanie z oprogramowania we własnym zakresie i do własnych celów 3. Szczegółowy opis treści e-learningowych dla szkół podstawowych i gimnazjalnych: I. Treści powinny spełniać następujące wymagania ogólne: - Umożliwiać automatyczne sprawdzanie przez system poprawności odpowiedzi udzielanych przez ucznia, a w przypadku odpowiedzi błędnych - automatyczne pokazywanie poprawnej odpowiedzi - Zawierać ćwiczenia i zadania zamknięte i otwarte o urozmaiconym wyglądzie i funkcjonalnościach a) Treści językowe: - Gramatyka danego języka - Ćwiczenia sprawdzające, a także informacje wyjaśniające w podziale na poszczególne zagadnienia gramatyczne - Min. liczba ćwiczeń: 500 b) Treści informatyczne (IT): - Obejmować treści informatyczne i ćwiczeniowe w wyraź podziale na zagadnienia, np. zgodnym z ECDL - Min. liczba ćwiczeń: 500
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 481900006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić wszyscy zainteresowani Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2007 nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami) zwaną dalej ustawą na potwierdzenie czego złożą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z punktem 2.1.1 niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z punktem 2.1.2 do 2.1.5 SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunków będzie polegała na sprawdzeniu, czy wszystkie złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty (zgodnie z pkt 2) są zgodne z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Aby wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu, musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał dostaw platformy e-learningowej i treści e-learningowych odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Warunek ten oceniany będzie na podstawie danych przedstawionych w załączniku nr 4 do oferty Informacje na temat doświadczenia Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia: a)Oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy-konania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. e)Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i że przyjmuje je bez zastrzeżeń; f)Oświadczenie, że wykonawca uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty, wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się, w razie utrzymania się przy przetargu, podpisać umowę na dostawę platformy e-learningowej i treści e-learningowych; g)Oświadczenie, że Wykonawca posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty na dostawę platformy e-learningowej i treści e-learningowych w wymaganym czasie; h)Oświadczenie, że zawarty w Rozdziale D niniejszej SIWZ wzór umowy został przez Wykonawcę zaakceptowany i zobowiązuje się on w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na podanych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Dokumenty: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); b)Dokumenty potwierdzające, że zrealizowane dostawy platformy e-learningowej i treści e-learningowych odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia i wykonane w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia zostały wykonane należycie (referencje, listy polecające itp.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata - w tym okresie; Załącznik SIWZ nr 2 - Cena ryczałtowa Wykonawcy. Załącznik SIWZ nr 3 - Wymagany termin wykonania zamówienia Wykonawcy. Załącznik SIWZ nr 4 - Informacje na temat doświadczenia Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kazimierzawielka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach