Przetargi.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego pn. Uczymy się i rozwijamy z indywidualizacją

Gmina Skarżysko Kościelne ogłasza przetarg

  • Adres: 27-115 Skarżysko Kościelne, ul. Kościelna 2a
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2714466 , fax. 041 2714481
  • Data zamieszczenia: 2012-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skarżysko Kościelne
    ul. Kościelna 2a 2a
    27-115 Skarżysko Kościelne, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2714466, fax. 041 2714481
    REGON: 29101016800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarzysko.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego pn. Uczymy się i rozwijamy z indywidualizacją
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wspólny Słownik Zamówień CPV: 48.19.00.00-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego 22.11.00.00-4 Drukowane książki 30.19.00.00-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.10.00.00-0 Maszyny biurowe, sprzęt i materiały z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 37.42.00.00-8 Sprzęt gimnastyczny 30.21.31.00-6 Komputery przenośne Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego pn. Uczymy się i rozwijamy z indywidualizacją - Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: - Zadanie nr 1: dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Grzybowej Górze - Zadanie nr 2: dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Kierzu Niedźwiedzim - Zadanie nr 3: dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Lipowym Polu - Zadanie nr 4: dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Majkowie - Zadanie nr 5: dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Skarżysku Kościelnym W ramach dostawy Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia pomocy dydaktycznych opisanych w załącznikach nr 6, 7, 8, 9, 10 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. W ramach opisanych w ww. załącznikach przedmiotów zamówienia dopuszcza się dostawę pomocy dydaktycznych równorzędnych o właściwościach i parametrach nie gorszych, do tych które są w nim opisane. Miejsce dostawy - w/w szkoły podstawowe. Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wymagany okres gwarancji: -dla pomocy dydaktycznych, w tym sprzętu biurowego: 12 miesięcy od dnia odbioru. - dla sprzętu gimnastycznego, komputerów przenośnych, mebli - 24 miesiące od dnia odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 481900006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugskarzysko.bip.doc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach