Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa tonerów do siedziby Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej ZPK 10/09

Urząd Skarbowy w Dąbrowie Górniczej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Krasińskiego 33a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2959155, 2959099, 2959052
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Dąbrowie Górniczej
    ul. Krasińskiego 33a 33a
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2959155, 2959099, 2959052
    REGON: 27050723800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/dabrowa.htm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa tonerów do siedziby Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej ZPK 10/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywna dostawa tonerów przez okres 12 miesięcy do siedziby Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej. Zamówienie o wartości poniżej 14000euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22ust.1 pkt1) pzp) - w tym postępowaniu jest to zgłoszenie do właściwego rejestru czy ewidencji działalności gospodarczej, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22ust.1 pkt2) pzp) -w tym postępowaniu wykonawca składa stosowne oświadczenie na Załączniku Nr 2 SIWZ oraz formularz Załącznika Nr 4 wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wymienionych dostaw. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wykonawca wykonał i potwierdzi (np. Referencje) wykonanie minimum 3 (trzech) dostaw tonerów o wartości brutto minimum 30 000,00zł. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22ust.1 pkt3) pzp) - w tym postępowaniu wykonawca składa stosowne oświadczenie na Załączniku Nr 2 SIWZ, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 pzp - tym postępowaniu wykonawca składa stosowne oświadczenie na Załączniku Nr 2 SIWZ. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w Rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wyżej wymienione warunki wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów / oświadczeń / zaświadczeń czy informacji: 1.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Profil działania wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia, Wymienione dokumenty powinny w sposób jednoznaczny wskazywać osoby umocowane do podpisywania oferty w imieniu wykonawcy. Jeżeli w/w dokumenty nie pozwalają stwierdzić umocowania do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, jego obowiązkiem jest załączyć stosowny dokument do oferty - np. pełnomocnictwo. Wymogiem staje się wtedy, aby załączony dokument został przedstawiony w formie: - oryginału, lub notarialnie poświadczonej kserokopii, lub kserokopii poświadczonej przez osobę , która udzieliła pełnomocnictwa. 1.2.ewentualnej umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. W takim przypadku należy przedstawić również dokument , który określa pełnomocnika do reprezentowania ich w tym postępowaniu. Wymagane powyżej dokumenty, są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku złożenia oferty w której znajdą się dokumenty w formie kserokopii ich zgodność z oryginałem powinna być potwierdzona przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy stosownie do §4 ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy z 19.05.2006r. - Dz. U. Nr 87, poz. 605 z 2006r i Dz. U. Nr 188, poz. 1155 z 2008r. W przypadku złożenia przez wykonawcę nieczytelnej kopii dokumentu lub budzącej wątpliwości co do jej prawidłowości zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; 1.3. wypełnionego formularza Załącznika Nr 4 SIWZ zawierającego informacje o doświadczeniu zawodowym wykonawcy. Do informacji wykonawca zobowiązany jest dołączyć w ofercie dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dostawy zostały wykonane należycie. 1.4. wypełnionego formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ zawierający oświadczenie z art. 22 p.z.p. i 24 p.z.p., 1.5. wypełnionego formularza cenowego stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ , Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,  zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1 Rozdziału VI SIWZ składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa punkcie 1.1 Rozdziału VI SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. W przypadku składania oferty przez dwa lub więcej podmioty występujące wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w punkcie 1.1 Rozdziału VI SIWZ dotyczące każdego partnera konsorcjum; b) do składanej oferty należy dołączyć kopie umowy lub inny dokument potwierdzający zawarcie konsorcjum/spółki, podpisane przez wszystkich partnerów; termin na jaki zawarto umowę nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia, c) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów; d) jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - należy załączyć stosowne oświadczenie, e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/dabrowa.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach