Przetargi.pl
Wymiana okien oraz częściowe skucie tynkóww budynku B w Szkole Podstawowej nr 11w Siemianowicach Śląskich przy ul. Słowackiego 5

Szkoła Podstawowa nr 11 im. J. Słowackiego ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Słowackiego 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2200568 , fax. 032 2200564
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 11 im. J. Słowackiego
    ul. Słowackiego 5 5
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 2200568, fax. 032 2200564
    REGON: 00072670200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp11.siemianowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana okien oraz częściowe skucie tynkóww budynku B w Szkole Podstawowej nr 11w Siemianowicach Śląskich przy ul. Słowackiego 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien drewnianych na okna z PCV w ilości - 24 szt. w budynku B Szkoły Podstawowej nr 11 w Siemianowicach Śląskich tj.: a) elewacja północno - wschodnia - 12 szt. b) elewacja południowo - wschodnia - 12 szt. c) skucie części tynków zewnętrznych budynku B stwarzających zagrożenie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, 3) wykonywali prace o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia tj. posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednej roboty polegającej na wymianie okien o wartości robót - min. 20.000,00 zł. załącznik nr 2 siwz 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w branży ogólnobudowlanej i zdolnymi do wykonywania pracy na wysokościach powyżej 3 m. 5) zamawiający oceni spełnienie w/w warunków na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia. 6) wykonawca , który nie spełni w/w warunków zostanie wykluczony z postępowania przetargowego. 7) zamawiający zawiadamia równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 8) ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonania (załącznik Nr 3 do siwz ) Wykonawca składa : a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp ( załącznik nr 4 do siwz ) b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w branży ogólnobudowlanej i zdolnymi do wykonywania pracy na wysokościach powyżej 3 m. d) oświadczenie, że wykonywali prace o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia i posiadają doświadczenie zawodowe do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp11.siemianowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach