Przetargi.pl
Wykonanie robót branży elektrycznej w ramach realizacji zadania pn. Przebudowa ulicy Głównej, Stawowej, Młyńskiej i Górnej oraz budowa parkingów w Świerklańcu wraz z infrastrukturą techniczną

Wójt Gminy Świerklaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 42-622 Świerklaniec, ul. Młyńska 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2844853 , fax. 032 2844852
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Świerklaniec
    ul. Młyńska 3 3
    42-622 Świerklaniec, woj. śląskie
    tel. 032 2844853, fax. 032 2844852
    REGON: 00054000900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót branży elektrycznej w ramach realizacji zadania pn. Przebudowa ulicy Głównej, Stawowej, Młyńskiej i Górnej oraz budowa parkingów w Świerklańcu wraz z infrastrukturą techniczną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty powinny być prowadzone zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym wykonanym przez Usługi projektowe mgr inż. Ilona Mrozek, 41-902 Bytom, Aleja Legionów 8/3 . Wszelkie nazwy materiałów i technologii użyte w dokumentacji są przykładowe. Wykonawca może oferować towary i technologie równoważne. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania zadania z niewielkimi odstępstwami od projektu. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Bezpośrednio po podpisaniu umowy, a przed przekazaniem placu budowy wykonawca winien zlecić nadzory branżowe poszczególnymi właścicielom istniejących sieci i urządzeń. Koszt nadzorów branżowych leży po stronie wykonawcy. Po stronie wykonawcy leży również przygotowanie operatu geodezyjnego powykonawczego, który powinien uwzględniać zalecenia Vattenfall VDP S.A. zawarte w specyfikacji operatu geodezyjnego stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca może uzyskać zgodę od właściciela sieci na wyłączenia tylko w godzinach 8.00 - 15.00, nie dłużej niż 2 godziny na dobę. Oświetlenie uliczne winno się świecić każdej doby przez cały okres trwania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 422300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. robót związanych z robotami z branży elektrycznej o wartości co najmniej 50 tysięcy zł brutto każda. Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w zakresie robot elektrycznych. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. I. pkt a-c niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; b) wykaz wykonanych robót budowlanych wg załącznika nr 3 do SIWZ Do opisanych w formularzu robót należy dołączyć kopię odpowiednich referencji. c) wykaz osób i podmiotów przewidzianych do realizacji przedmiotu zmówienia wg załącznika nr 4 do SIWZ . Należy dołączyć kopię uprawnień zawodowych dla wymienionych osób. Do oferty należy również dołączyć: a) wykaz ewentualnych podwykonawców wg załącznika nr 5 b) parafowany wzór umowy wg załącznika nr 6 do SIWZ c) kosztorys ofertowy szczegółowy wykonany na podstawie przedmiaru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji d) parafowane warunki technicznego wykonania i odbioru robót - załącznik nr 8 do SIWZ e) wypis z ewidencji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: swierklaniec.i-gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach