Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA ogłasza przetarg
- Adres: 48-340 Głuchołazy, ul. Karłowicza 40
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4080159 , fax. 077 4393861
- Data zamieszczenia: 2009-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA
ul. Karłowicza 40 40
48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
tel. 077 4080159, fax. 077 4393861
REGON: 53117213500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmswia-glucholazy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH dla SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach w okresie 1 roku od podpisania umowy. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części ( pakiety ). Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załącznikach od nr 1.1. do 1.4., które stanowią integralną część niniejszej Specyfikacji. Dopuszcza się składanie ofert na poszczególne części ( pakiety ): Nr pakietu/Nr załącznika/Nazwa pakietu 1/1.1./Preparaty do odkażania rąk, odkażania skóry 2/1.2./Preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi, sprzętu anestezjologicznegoi endoskopów 3/1.3./Preparaty do dezynfekcji powierzchni 4/1.4/Preparaty do oczyszczania i dekontaminacji ran. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336316008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj.posiadają wpis do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej: na potwierdzenie złożą -a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia-do potwierdzenia w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podst. art.22 ust.1 ustawy Pzp- załącznik nr 2 do SIWZ c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,do potwierdzenia w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podst. art.22 ust.1 ustawy Pzp- załącznik nr 2 do SIWZ d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia-na potwierdzenie złożą-Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.5.2.Wykonawcy winni złożyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów metodą spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmswia-glucholazy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- TLZP/2-23/233/74/2016 Zakup i dostawa środków do czyszczenia, dezynfekcji i dekalcyfikacji aparatów do hemodializ
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego im. Prałata J.Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich
Dodano: 2016-04-25 - DLG.39.572/16 Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych, myjących, pielęgnujących
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku.
Dodano: 2016-04-06 - Zakup wraz z dostawą preparatów dezynfekcyjnych na okres 2 lat
Dodano: 2016-03-11 - Dostawa asortymentu dializoterapii w rozbiciu na 12 samodzielnych części
Dodano: 2016-03-03 - Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu NLP.2015.26
Dodano: 2015-12-29 - Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - NLP.2015.22
Dodano: 2015-11-23 - Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji
Dodano: 2015-10-20 - dostawy środków dezynfekcyjnych ( 2 zadania)
Dodano: 2015-10-12