Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa oleju opałowego wraz z dowozem do kotłowni komunalnej w Panoszowie ul. Ceramiczna 19

Urząd Gminy Ciasna ogłasza przetarg

  • Adres: 42-793 Ciasna, ul. Nowa 1a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3535100 w. 19 , fax. 034 3535105
  • Data zamieszczenia: 2010-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Ciasna
    ul. Nowa 1a 1a
    42-793 Ciasna, woj. śląskie
    tel. 034 3535100 w. 19, fax. 034 3535105
    REGON: 15139841600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bazagmin.pl/bip_cisana/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa oleju opałowego wraz z dowozem do kotłowni komunalnej w Panoszowie ul. Ceramiczna 19
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest - sukcesywna dostawa oleju wraz z dowozem do kotłowni komunalnej w Panoszowie ul. Ceramiczna 19. - dostawa - 16.000 litrów oleju opałowego o następujących parametrach: - wartość opałowa 43 MJ/kg - zawartość siarki do 0.15 %(m/m)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.. Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Nie zalegają z opłatami podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz nie są karani sądowo w związku z zamówieniami publicznymi, 3. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1. Wypełniony, podpisany i opieczętowany formularz ofertowy na załączonym druku (załącznik nr 1). 2. Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłatami podatków podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne oraz nie był karany w związku z zamówieniami publicznymi (załącznik nr 2). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 i 24 ustawy ( załącznik Nr 3) 6. Parafowany przez osobę podpisującą ofertę wzór umowy - (załącznik nr 4).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bazagmin.pl/bip_ciasna/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach