Miejski Zakład Przetwarzania Odpadów Komunalnych Lipówka II ogłasza przetarg
- Adres: 42-530 Dąbrowa Górnicza, ul. Główna 144A
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2644623, 2649871 , fax. 032 2647199
- Data zamieszczenia: 2009-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Przetwarzania Odpadów Komunalnych Lipówka II
ul. Główna 144A 144A
42-530 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
tel. 032 2644623, 2649871, fax. 032 2647199
REGON: 27835158600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipowka2.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa oleju napędowego i etyliny 95 do Miejskiego Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych LIPÓWKA II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania są stałe, powtarzające się dostawy paliwa ciekłego do pojazdów z silnikami z zapłonem samoczynnym (olej napędowy) w ilości szacunkowej 96.000,00 l oraz 3000,00 l benzyny bezołowiowej 95. Miejscem dostawy jest Miejski Zakład Przetwarzania Odpadów Komunalnych Lipówka II w Dąbrowie Górniczej przy ul. Głównej 144a. Towar będzie zamawiany w zależności od potrzeb Zamawiającego telefonicznie i faksem 48 godz przed realizacją, a dostawy będą przyjmowane do godziny 13:00. Dostarczone paliwo ma być przepompowywane do zbiornika o pojemności 4,500 l. Etylina będzie dostarczana w beczkach 200 l. Zamawiający podał szacunkowe ilości zamawianych rodzajów paliwa celem obiektywnego i rzetelnego przygotowania oferty przez Wykonawcę mając na względzie zastosowanie rabatów w cenie oferty. Paliwo pod rygorem rozwiązania umowy winno spełniać wymagania określone w polskich normach dla paliw płynnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 8.1 spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2Pzp, 8.2 nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne z wyjątkiem przypadku kiedy uzyskali przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu 8.3 Posiadają koncesje na wytwarzanie, przetwarzanie, magazynowanie, przesyłanie, dystrybucję i obrót paliwami i energią zgodnie z wymogami art. 46 ust 1 pkt 3 ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U z dnia 6 sierpnia 2004 roku nr 173, poz 1807 z późniejszymi zmianami) 8.4 Złożą odpowiednie oświadczenie odnośnie dostarczania następujących dokumentów: świadectwa jakości, źródła pochodzenia oraz kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej oferowanego produktu. Uwaga: Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu według złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków) dokumenty - według formuły; (spełnia - nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 8 SIWZ Wykonawca winien przedłożyć następujące dokumenty: 9.1 DOKUMENTY: a) druk oferty wzór - załącznik nr 1 (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców wyżej wymienione oświadczenie musi być złożone wspólnie /na jednym druku/ przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia) Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopię poświadczoną przez notariusza b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców wyżej wymienione oświadczenie musi złożyć każdy z wykonawców odrębnie). c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy, (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), f) aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), g) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. h) przedstawią koncesję na wytwarzanie, przetwarzanie, magazynowanie, przesyłanie, dystrybucję i obrotu paliwami i energią zgodnie z wymogami art. 46 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z dnia 6 sierpnia 2004 2004 roku nr 173., poz. 1807 z późn. Zm.) i) Oświadczenie, że dostarczą następujące dokumenty przy każdej dostawie załącznik nr 4: - świadectwo jakości paliwa z dnia dostawy zgodne z normą PN-EN 590-2002, - informacje o źródle pochodzenia oferowanego oleju napędowego, - kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej 9.2 OŚWIADCZENIA : a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1i 2 Pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 PZP wg załączonego do SIWZ wzoru - załącznik nr 3, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców wyżej wymienione oświadczenie musi być złożone wspólnie /na jednym druku/ przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia) Dokument - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej winien być potwierdzony przez wydający je urząd z pieczątką lub opisem (aktualne na dzień wydania).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipowka2.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup paliwa do samochodów służbowych Urzędu Miasta Ruda Śląska
Dodano: 2016-07-22 - Zakup i dostawa oleju napędowego letniego i zimowego do Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa oleju napędowego do zbiornika wraz z dzierżawą zbiornika dwupłaszczowego o pojemności 5000 litrów
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa paliwa: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 do siedziby ZGKiM Zbrosławice, ul. Oświęcimska 6.
Dodano: 2016-05-18 - Dostawa oleju napędowego dla Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej na okres od 01.07.2016 r. do 30.06.2017 r
Dodano: 2016-05-09 - Zakup paliw płynnych dla środków transportu i sprzętu silnikowego Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie rozliczany za pomocą kart bezgotówkowego tankowania
Dodano: 2016-04-25 - Dostawa paliw
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa paliw płynnych i oleju dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Raciborzu
Dodano: 2016-03-29 - Dostawa oleju napędowego w ilości 3100m3 na użytek własny zamawiającego w okresie 48 miesięcy.
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa oleju napędowego
Dodano: 2016-03-21