Przetargi.pl
przeprowadzenie usługi z zakresu poszukiwania pracy

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Górnych Wałów 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4010185, 4010405 , fax. 032 2308027
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Górnych Wałów 9 9
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 4010185, 4010405, fax. 032 2308027
    REGON: 00345197300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsgliwice.bip-e.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przeprowadzenie usługi z zakresu poszukiwania pracy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usługi z zakresu poszukiwania pracy dla 100 klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w wymiarze 1h na uczestnika polegających na udzieleniu pomocy osobom uczestniczącym w projekcie Czas na zmiany w uzyskaniu zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej, inicjowaniu i organizowaniu kontaktów tych osób z pracodawcami, pozyskaniu i przekazaniu ofert pracy uczestnikom oraz informowaniu uczestników projektu o aktualnej sytuacji i przewidywanych zmianach na lokalnym rynku pracy. Każdy z uczestników otrzyma 2 oferty pracy z tym, że: - 10 osób, które posiada certyfikat ukończenia kursu spawacza otrzyma co najmniej po jednej ofercie pracy dla spawacza, przy czym żadna z wskazanych powyżej minimum 10 ofert pracy dla spawacza nie może się powtarzać- wymaganych jest minimum 10 różnych ofert pracy dla spawacza, każdy uczestnik otrzymuje inną ofertę pracy dla spawacza - 10 osób, które posiada certyfikat ukończenia kursu ogólnobudowlanego otrzyma co najmniej po jednej ofercie pracy z zakresu budownictwa w firmach budowlanych zgodnie z kwalifikacjami uzyskanymi w trakcie kursu ogólnobudowlanego, przy czym żadna z wskazanych powyżej minimum 10 ofert pracy z zakresu budownictwa w firmach budowlanych zgodnie z kwalifikacjami uzyskanymi w trakcie kursu ogólnobudowlanego nie może się powtarzać- wymaganych jest minimum 10 różnych ofert pracy z zakresu budownictwa w firmach budowlanych zgodnie z kwalifikacjami uzyskanymi w trakcie kursu ogólnobudowlanego, każdy uczestnik otrzymuje inną ofertę pracy z zakresu budownictwa - 10 osób, które posiada certyfikat ukończenia kursu opiekunki osób starszych i niepełnosprawnych otrzyma co najmniej po jednej ofercie pracy dla opiekunki osób starszych i niepełnosprawnych, przy czym żadna z wskazanych powyżej minimum 10 ofert pracy dla opiekunki osób starszych i niepełnosprawnych nie może się powtarzać- wymaganych jest minimum 10 różnych ofert pracy dla opiekunki osób starszych i niepełnosprawnych, każdy uczestnik otrzymuje inną ofertę pracy dla opiekunki osób starszych i niepełnosprawnych - 10 osób, które posiada certyfikat ukończenia kursu florystycznego, otrzyma co najmniej po jednej ofercie pracy dla florystyki, przy czym żadna z wskazanych powyżej minimum 10 ofert pracy dla florystyki nie może się powtarzać- wymaganych jest minimum 10 różnych ofert pracy dla florystyki, każdy uczestnik otrzymuje inną ofertę pracy dla florystyki - 10 osób, które posiada certyfikat ukończenia kursu sprzedawcy otrzyma co najmniej po jednej ofercie pracy dla sprzedawcy, przy czym żadna z wskazanych powyżej minimum 10 ofert pracy dla sprzedawcy nie może się powtarzać- wymaganych jest minimum 10 różnych ofert pracy dla sprzedawcy, każdy uczestnik otrzymuje inną ofertę pracy dla sprzedawcy - pozostałe 50 osób otrzyma oferty pracy dostosowane do potrzeb osób mających niskie kwalifikacje zawodowe i niskie wykształcenie, wymaganych jest minimum 25 różnych ofert pracy dla osób z wykształceniem podstawowym nie mających kwalifikacji zawodowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 796110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp), w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie, b. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia: Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie musi wykazać się zrealizowaniem usługi polegającej na świadczeniu co najmniej 50 godzin usług z zakresu poszukiwania pracy dla klientów pomocy społecznej lub osób długotrwale bezrobotnych oraz dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały należycie wykonane. Warunek dysponowania potencjałem technicznym do wykonania zamówienia: Wykonawca musi dysponować pomieszczeniem dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, na terenie miasta Gliwice w pobliżu przystanków komunikacji miejskiej. Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca w wykazie osób i podmiotów (załącznik nr 4 do SIWZ) przedstawi co najmniej jedną osobę, którą dysponuje lub będzie dysponować, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności, a także pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa, wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował. c. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w niżej wymienionych dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia-nie spełnia. (z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił warunki wymienione powyżej)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, - certyfikat o dokonaniu wpisu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia w zakresie świadczenia usług pośrednictwa pracy wydany przez Marszałka województwa właściwego ze względu na adres siedziby podmiotu lub miejsce zamieszkania podmiotu, - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, o treści ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ 2) wypełniony i podpisany druk oferty - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 1 do niniejszej specyfikacji, 3) wykonawcy (w tym spółka cywilna) mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia z następującym zastrzeżeniem: - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym spółka cywilna) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu (lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, - pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej musi precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie i każdy z nich musi podpisać się pod tym dokumentem, 4) dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej: a. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. a. oraz aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp, składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opsgliwice.bip-e.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach