Przetargi.pl
Sprzedaż i dostawa materiałów instalacyjnych dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Poczdamska 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8335885 , fax. 076 8332533
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Poczdamska 1 1
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8335885, fax. 076 8332533
    REGON: 00016053100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgm.glogow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż i dostawa materiałów instalacyjnych dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa materiałów instalacyjnych dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie. 2. Szczegółowy zakres dostaw materiałów instalacyjnych określa Formularz cenowy stanowiący zał. nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441600009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu będzie wymagane wadium w wysokości 2.500,00 zł słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, zastawach na papierach wartościowych emitowanych lub gwarantowanych przez Skarb Państwa. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Głogowie nr konta 04 86460008 0000 0000 6392 0003. 4. Pozostałe formy wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego ul. Poczdamska 1 przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej na przelew pieniędzy na rachunek oferenta. 7. Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić wadium, jeżeli: 7.1. Upłynął termin związania ofertą. 7.2. Zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy. 7.3. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia 8. Zamawiający zobowiązany jest zwrócić niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 8.1. Który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Który został wykluczony z postępowania. 8.3. Którego oferta została odrzucona. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.1. Odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. 10.2. Nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10.3. Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (zał. nr l do SIWZ) 2. Formularz cenowy (zał. nr 2 do SIWZ) 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 3 do SIWZ) 4. Aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wydany lub urzędowo potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy oraz przy spółce cywilnej umowę spółki cywilnej. Poświadczenie za zgodność z oryginałem nie jest równoznaczne z potwierdzeniem nadal prowadzonej działalności 6. Bilans za rok 2008, a w przypadku oferentów nie zobowiązanych do sporządzania bilansu informacje określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy, niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 7. Informacje, czy oferent jest płatnikiem podatku od towarów i usług, czy też nie jest takim płatnikiem 8. Projekt umowy (zał. nr 4 do SIWZ) 9. Atesty lub aprobaty na minimum 5 wybranych materiałów zestawionych w zał. nr 2 10. Wykaz podwykonawców (zał. nr 5 do SIWZ) 11. Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi (zał. nr 6 do SIWZ) 12. Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgm.glogow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach