Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 67-200 Głogów, ul. Neptuna 22/24
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0 76 833 88 09 , fax. 0 76 833 88 09
- Data zamieszczenia: 2009-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Neptuna 22/24 22/24
67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
tel. 0 76 833 88 09, fax. 0 76 833 88 09
REGON: 00109077800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.glogow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa świeżych jaj spożywczych, kurzych dla Domu Pomocy Społecznej w Głogowie w okresie od stycznia 2010r. do 31.12.2010r., zgodnie z załączoną tabelą ilościową. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Jednostka miary (wielkość) 1 szt. jajka: od 70 g do 75 g. Przedmiot zamówienia I gatunku dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami ( w tym HACCP), terminami przydatności do spożycia, z nienaruszonymi cechami pierwotnymi opakowania. Środek transportu musi odpowiadać warunkom sanitarnym oraz przepisom HACCP. Dostawa towarów odbywać się będzie etapowo na podstawie zamówienia złożonego u Wykonawcy. Zamówienie może być złożone pisemnie, telefonicznie lub faksem. Szczegółowy i ilościowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031425003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przystąpić do przetargu może oferent, który pobrał SIWZ w siedzibie zamawiającego lub za pośrednictwem strony internetowej. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia przez oferenta spełnienia ww. warunków należy przedstawić następujące dokumenty: 1) Odpis z właściwego rejestru sądowego albo inne zaświadczenie potwierdzające uprawnienie do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi (oryginał lub kopia zaświadczenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta) oraz, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż w terminie 6 m-cy poprzedzającym termin składania ofert. 2) Oświadczenie zgodne z wymogami art. 22 i 24 Ustawy (wypełnić Załącznik Nr 3 ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dps.glogow.pl/przetargi.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej Publicznego Gimnazjum im. Jana Pawła II w Wińsku w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-06 - dostawa jaj kurzych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, przy ul. Mącznej 3
Dodano: 2016-05-24 - Sukcesywne dostawy jaj dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A
Dodano: 2016-03-16 - Dostawa nabiału na rok 2016 - jaja
Dodano: 2016-01-14 - dostawa jaj kurzych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, przy ul. Mącznej 3.
Dodano: 2015-11-25 - Dostawa ryb, wyrobów garmażeryjnych chłodzonych, tłuszczów roślinnych, jaj spożywczych
Dodano: 2015-09-28 - Dostawa jaj. nr sprawy:ŻYWN/529/2015
Dodano: 2015-09-10 - Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej Publicznego Gimnazjum im. Jana Pała II w Wińsku w roku szkolnym 2015/2016
Dodano: 2015-07-23 - 1 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Ząbkowicach Śląskich tj. sprzedaż i dostawa określonych w częściach od nr 1 do nr 8 na okres od 01.07.2015r do 30.06.2016r Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego asortymentu znajduje się w formularzach cenowych części od 1 do 8, które jako Załącznik nr 2 do SIWZ stanowią integralną część umowy.
Dodano: 2015-05-21 - Dostawa jaj kurzych do magazynu żywnościowego kuchni centralnej w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25 dla potrzeb domów pomocy społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Rędzińskiej 66/68 i ul. Kaletniczej 8 oraz dziennych domów pomocy społecznej przy ul. Komuny Paryskiej 11, ul. Skwierzyńskiej 23/2, ul. Żeromskiego 37 i ul. Kościuszki 67, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, przy ul. Mącznej 3.
Dodano: 2015-05-12