Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy jaj dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A

Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Wolności 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8 115 470 , fax. 74 8 115 470
  • Data zamieszczenia: 2016-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
    ul. Wolności 4 4
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8 115 470, fax. 74 8 115 470
    REGON: 00028828300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Podmiot Leczniczy - Spółka Akcyjna Województwa Dolnośląskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy jaj dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: sukcesywne dostawy jaj kurzych (waga L: od 63g do 73g, kl. A) dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. w ilości 102 750 sztuk, zgodnie z szczegółowym zestawieniem określonym w załączniku nr 1a do SIWZ przez okres od 07.06.2016r.- 06.06.2017r. 2. Przedmiot zamówienia winien być wytwarzany zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z: a) ustawą z dnia 25.VIII.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 poz.594) oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy, b) Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 08 stycznia 2015r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2015 poz.29.). 3. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do: 3.1. Dostaw towaru wyszczególnionego w zał. nr 1a, które będą odbywały się w okresie obowiązywania umowy - sukcesywnie - w/g ustalonego poniżej harmonogramu. 3.2. Dostaw towarów do magazynów punktów żywienia Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A., w Lądku Zdroju: a) Szpital Uzdrowiskowy Jubilat ul. Wolności 4a, Szpital Uzdrowiskowy Adam ul. Wolności 2, Szpital Uzdrowiskowy Jan ul. Paderewskiego 7, oraz w Długopolu Zdroju: a) Szpital Uzdrowiskowy Mieszko ul. Zdrojowa 8, Szpital Uzdrowiskowy Dąbrówka ul. Wolna 4, transportem Wykonawcy i na jego koszt . 3.3. Dostaw towaru wyłącznie specjalistycznym transportem chłodniczym spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 25. VIII. 2006r. w sprawie bezpieczeństwa żywności i żywienia (Dz. U. nr j. w.). Wykonawca powinien dysponować minimalnie jednym chłodniczym środkiem transportu. 3.4. Terminowych dostaw na podstawie szczegółowych zamówień z poszczególnych obiektów, złożonych pisemnie, telefonicznie (faksem) lub e - mailem przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. Dostawy odbywać się będą bezpośrednio do wskazanych obiektów Zamawiającego, o których mowa w pkt.3.2 powyżej. Ewentualne zmiany dotyczące zamówienia towarów wyszczególnionych w formularzu cenowym - zał. nr 1a mogą odbywać się w formie telefonicznej. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy jeden raz w tygodniu do godz. 11:00 z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt w dzień ustalony przez strony w drodze ustnego porozumienia. 3.5. Dostaw towaru wolnego od wad i o należytej jakości. Towar dostarczony przez Wykonawcę musi być: I gatunku, pozbawiony wad, posiadać niezbędne dokumenty badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane przepisami. Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu, że przedmiot zamówienia będzie wolny od cech powszechnie uznawanych za wady jakościowe takie jak: gorzki, kwaśny zbyt słony smak, stęchły, zanieczyszczony, mechanicznie, z objawami pleśni, psucia, zawilgocenia oraz uszkodzenia. 3.6. Dostaw towarów pakowanych w kontenery z przykrywą po 30 szt. Kontenery transportowe oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Na opakowaniu powinny znajdować się: data minimalnej trwałości (towar powinien być dostarczany nie później niż przed upływem połowy tego terminu), nazwa, adres i numer zakładu produkującego i/oraz pakującego jaja, liczba jaj, klasa jakościowa, metoda chowu kur, klasa wagowa. 4. Zamawiający informuje, że ilości podane w formularzu cenowym są jedynie szacunkowymi i mogą ulec zmianie w czasie trwania umowy w zależności od rodzaju stosowanych diet i ilości przyjmowanych kuracjuszy. Tym samym Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w całości ilości zamówienia podanego w formularzu cenowym. 5. Wzajemne rozliczenia: 1) Zamawiający wymaga stałości cen w okresie obowiązywania umowy. W przypadku udokumentowania zmiany cen przewyższających 30% w stosunku do cen obowiązujących w dniu podpisania umowy, Strony zastrzegają sobie prawo zmiany cen, które zostaną zatwierdzone aneksem do umowy. Zamówienie zawiera się w kwocie wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, ale postępowanie jest prowadzone zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r., poz. 2164) zwaną dalej Pzp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031425003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ladek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach