Przetargi.pl
DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH DO BUDOWY SIECI WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACJI SANITARNYCH INWESTYCJI PROWADZONYCH NA TERENIE GMINY LUBIN W 2015 ROKU

Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin 1, Księginice 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8408174 , fax. 076 8408174
  • Data zamieszczenia: 2015-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach
    Księginice 14 14
    59-300 Lubin 1, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8408174, fax. 076 8408174
    REGON: 02051616500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy powołany przez Gminę Lubin

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH DO BUDOWY SIECI WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACJI SANITARNYCH INWESTYCJI PROWADZONYCH NA TERENIE GMINY LUBIN W 2015 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych w ramach prowadzonych inwestycji gminnych przy budowie sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej realizowanych przez Gminny Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Księginicach w ilościach i parametrach szczegółowo określonych w załączniku Nr 7a i 7b do SIWZ. Dostawa materiałów będzie następowała w częściach, sukcesywnie wg. zgłoszonego przez Zamawiającego zapotrzebowania. Dostawa materiałów odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy nie dłużej niż w ciągu 14 dni od momentu przekazania telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego. Miejscem realizacji dostawy będzie każdorazowo miejsce wskazane w zgłoszeniu przez Zamawiającego na terenie Gminy Lubin. Wykonawca bezwzględnie odpowiada za rozładunek. Materiały będą dostarczone i rozładowane przez Wykonawcę. Dostawy materiałów będą się odbywać w dni robocze od godziny 7.00 do 14.00. Dzień przed dostawą Wykonawca ma obowiązek o tym fakcie poinformować pisemnie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu części przedmiotu zamówienia. Ilości określone w załączniku Nr 7a i 7b do SIWZ nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do jego pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych, z tytułu niezrealizowania całości umowy. Wykonawca będzie odpowiedzialny za jakość i terminowość dostarczonych materiałów. Dostarczone materiały powinny być wolne od wad fizycznych i prawnych oraz powinny odpowiadać pod względem jakości wymaganiom polskich i unijnych norm jakościowych, posiadać dokumenty odpowiadające przepisom Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. 2014 r., poz. 883). Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć atesty, certyfikacji, aprobaty oraz deklaracje zgodności na dostarczone materiały instalacyjne najpóźniej z chwilą dostarczenia faktury. Wykonawca będzie zobowiązany wystawić fakturę za dostarczone materiały zgodnie z zapotrzebowaniem, odrębną dla poszczególnych zadań, a także w rozbiciu na materiały do budowy sieci wodociągowych i budowy sieci kanalizacyjnych. Szczegółowe zestawienie materiałów z podziałem na materiały sieci wodociągowych i kanalizacji ściekowej zawiera Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 7a i 7b do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441600009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl/index.php?idmp=88&r=r
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach