Przetargi.pl
Sprzątanie ulic w miastach w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gryficach z podziałem na 2 zadania: Zadanie Nr 1 Trzebiatów, Zadanie Nr 2 Międzyzdroje

Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 75-122 Koszalin, ul. Szczecińska 31
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3427831 , fax. 094 3424328
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Szczecińska 31 31
    75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3427831, fax. 094 3424328
    REGON: 33096113200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa zachodniopomorskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie ulic w miastach w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gryficach z podziałem na 2 zadania: Zadanie Nr 1 Trzebiatów, Zadanie Nr 2 Międzyzdroje
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na sprzątaniu ulic, chodników i ścieżek rowerowych, opróżnianiu koszy na śmieci, myciu oznakowania pionowego, utrzymaniu zieleni w miastach w ciągach dróg wojewódzkich w zakresie: Zadanie Nr 1 Trzebiatów: - oczyszczenie z zanieczyszczeń nawierzchni bitumicznych ulic - jezdnie - 18964,00 m2; - oczyszczenie z zanieczyszczeń nawierzchni chodników i ścieżek rowerowych - 17080,00 m2; - opróżnianie koszy na śmieci - 26 szt.; - mycie oznakowania pionowego - znaki drogowe grupy A,B,C,D,E,F oraz T,U,G - 222 szt.; - mycie oznakowania pionowego typu E i F - duże tablice (9 szt.) - 31,70 m2 Zadanie Nr 2 Międzyzdroje - oczyszczenie z zanieczyszczeń nawierzchni bitumicznych ulic - jezdnie - 13380,00 m2; -oczyszczenie z zanieczyszczeń nawierzchni chodników i ścieżek rowerowych - 12487,50 m2; - oczyszczenie odwodnienia liniowego typu ACO DRAIN z piasku i liści - 335 mb; - mycie oznakowania pionowego - znaki drogowe grupy A,B,C,D,E,F oraz T,U,G - 156 szt.; - mycie oznakowania pionowego typu E i F - duże tablice (22 szt.) - 31,00 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 3) posiadają zezwolenie w formie decyzji wydanej przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych. Zgodnie z art. 7 ust. 5 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. nr 236 poz. 2008 z późn. zmian.) gminne jednostki organizacyjne prowadzące na obszarze gminy działalność, o której mowa w art. 7 ust. 1 na zasadach określonych w ustawie nie mają obowiązku uzyskania zezwoleń, o których mowa w art. 7 ust. 1, ale muszą spełniać warunki wymagane przy udzieleniu takich zezwoleń. Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu obowiązuje zasada - spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawi następujące dokumenty: 1) oświadczenie (wg. wzoru nr 2), że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) zezwolenie w formie decyzji wydanej przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych - nie dotyczy to gminnych jednostek organizacyjnych;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzdw.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach