Przetargi.pl
Sporządzenie wyceny nieruchomości w celu ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, położonej w Snopkowie gm. Jastków

Starostwo Powiatowe w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-074 Lublin, ul. Spokojna 9
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5322126 , fax. 081 5347373
  • Data zamieszczenia: 2009-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Lublinie
    ul. Spokojna 9 9
    20-074 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5322126, fax. 081 5347373
    REGON: 43102929200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie wyceny nieruchomości w celu ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, położonej w Snopkowie gm. Jastków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wyceny nieruchomości w celu ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości Skarbu Państwa, położonej w obrębie Snopków gm. Jastków, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr: - 1 o powierzchni 1.8000 ha, - 2/2 o powierzchni 9.2900 ha, - 4/2 o powierzchni 1.5400 ha, - 6 o powierzchni 3.9900 ha, - 7 o powierzchni 0.0300 ha, - 8 o powierzchni 7.6000 ha, - 9 o powierzchni 10.1300 ha, - 10 o powierzchni 9.2900 ha, - 11 o powierzchni 9.7600 ha, - 12 o powierzchni 9.9500 ha, - 13/4 o powierzchni 10.2707 ha, - 14 o powierzchni 10.1400 ha, - 16/1 o powierzchni 0.0300 ha, - 16/5 o powierzchni 8.1812 ha, - 17 o powierzchni 1.3700 ha, - 18 o powierzchni 0.4400 ha, - 21 o powierzchni 1.0600 ha, - 66 o powierzchni 13.9700 ha, - 690 o powierzchni 0.2800 ha. 2. Operat szacunkowy należy wykonać w dwóch egzemplarzach. 3. Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku zmian uwarunkowań prawnych lub istotnych zmian czynników, o których mowa w art. 154 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, w okresie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego. Wykonawca zobowiązany jest po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego do jego aktualizacji przez okres kolejnych 6 miesięcy. Wykonawca dokonuje aktualizacji poprzez umieszczenie stosownej klauzuli w operacie szacunkowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 w/w ustawy. 2. Uprawnieni są do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, których profil działalności odpowiada przedmiotowi zamówienia. 3. Posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości nadane w trybie przepisów Rozdziału 4 Działu V ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2004 r., Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następujących dokumentów*: 1) pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału określonych przepisem art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ww. ustawy (wg wzoru - zał. nr 1 do formularza ofertowego). W sytuacji korzystania z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów należy przedłożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 2) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę)**, 3) świadectwo uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości nadane w trybie przepisów Rozdziału 4 Działu V ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2004 r., Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.) - kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. * W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców wchodzących w skład podmiotu składającego wspólną ofertę jest zobowiązany do przedłożenia dokumentów określonych w ppkt 1) i 2). ** Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt 2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się przedmiotowych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Niniejsze dokumenty będą sprawdzane pod względem zgodności z prawem oraz kompletności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach