Przetargi.pl
Sporządzenie operatów szacunkowych

Powiat Lubelski ogłasza przetarg

  • Adres: 20-074 Lublin, ul. Spokojna 9
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 52 86 600 , fax. 81 52 86 601
  • Data zamieszczenia: 2013-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubelski
    ul. Spokojna 9 9
    20-074 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 52 86 600, fax. 81 52 86 601
    REGON: 43102929200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.lublin.pl/powiatlublin/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie operatów szacunkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I zamówienia Sporządzenie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, operatu szacunkowego zawierającego wycenę nieruchomości gruntowej w celu ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, położonej w obrębie Panieńszczyzna gm. Jastków, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 24/3 o powierzchni 0,5900 ha. Operaty szacunkowe należy wykonać w dwóch egzemplarzach. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia aktualności operatu szacunkowego, a w przypadku braku możliwości potwierdzenia jego aktualności do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku zmian uwarunkowań prawnych lub istotnych zmian czynników, o których mowa w art. 154 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, w okresie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego. Wykonawca zobowiązany jest po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego do potwierdzenia jego aktualności przez okres kolejnych 12 miesięcy, a w przypadku braku możliwości potwierdzenia jego aktualności do sporządzenia nowego operatu szacunkowego. Wykonawca dokonuje potwierdzenia aktualności operatu szacunkowego poprzez umieszczenie stosownej klauzuli w operacie szacunkowym. Wykonawca jest zobowiązany na wezwanie Zamawiającego do składania wszelkich wyjaśnień i udzielania odpowiedzi na pytania i uwagi dotyczące sporządzonych operatów szacunkowych. Materiały niezbędne do prawidłowego sporządzenia przedmiotu umowy zapewnia Wykonawca Część II zamówienia Sporządzenie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, operatu szacunkowego do sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego nieruchomości gruntowych stanowiących własność Skarbu Państwa, położonych w obrębie Bełżyce-Centrum gm Bełżyce, oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako działki nr: 1075/4 o powierzchni 2,3719 ha, 1075/7 o powierzchni 0,6516 ha. Operaty szacunkowe należy wykonać w dwóch egzemplarzach. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia aktualności operatu szacunkowego, a w przypadku braku możliwości potwierdzenia jego aktualności do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku zmian uwarunkowań prawnych lub istotnych zmian czynników, o których mowa w art. 154 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, w okresie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego. Wykonawca zobowiązany jest po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego do potwierdzenia jego aktualności przez okres kolejnych 12 miesięcy, a w przypadku braku możliwości potwierdzenia jego aktualności do sporządzenia nowego operatu szacunkowego. Wykonawca dokonuje potwierdzenia aktualności operatu szacunkowego poprzez umieszczenie stosownej klauzuli w operacie szacunkowym. Wykonawca jest zobowiązany na wezwanie Zamawiającego do składania wszelkich wyjaśnień i udzielania odpowiedzi na pytania i uwagi dotyczące sporządzonych operatów szacunkowych. Materiały niezbędne do prawidłowego sporządzenia przedmiotu umowy zapewnia Wykonawca Termin wykonania zamówienia: dot. cz. I i II zamówienia - do dnia 31 października 2013r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.splublin.bip.lubelskie.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach