Przetargi.pl
Sporządzanie, wydawanie i dowóz posiłków dla dzieci i młodzieży szkolnej na terenie Gminy Małkinia Górna w 2015 roku

Gmina Małkinia Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 07-320 Małkinia Górna, ul. Przedszkolna 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 6448000, 6442985 , fax. 029 7455118
  • Data zamieszczenia: 2014-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Małkinia Górna
    ul. Przedszkolna 1 1
    07-320 Małkinia Górna, woj. mazowieckie
    tel. 029 6448000, 6442985, fax. 029 7455118
    REGON: 00054170100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malkiniagorna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzanie, wydawanie i dowóz posiłków dla dzieci i młodzieży szkolnej na terenie Gminy Małkinia Górna w 2015 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie, wydawanie i dowóz gorących posiłków dla dzieci i młodzieży szkolnej na terenie Gminy Małkinia Górna zgodnie z wymaganiami: a. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U.. z 2006r. Nr 171,poz. 1225 z późn. zm.) b. ustawy z dnia 14 marca 1985r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2006r. Nr 122 poz. 851 z późn. zm.) w oparciu o: c. Normy Żywienia Człowieka- Podstawy prewencji otyłości i chorób zakaźnych pod redakcją naukową prof. dr hab. n. med. .M. Jarosza i doc. dr hab. n. przyr. B. Bułhak -Jachymczyk; d. publikację pod red. prof. dr hab. n. med. M. Jarosza pt.:Obiady Szkolne z uwzględnieniem zasad Dobrej Praktyki Higienicznej oraz systemu HACCP dla posiłków szkolnych; e. Zalecenia Instytutu Żywności i Żywienia w Warszawie. 2. Zamawiający wyznacza Ośrodek Pomocy Społecznej w Małkini Górnej oraz dyrektorów szkół do nadzoru nad prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia; 3. Przez gorący posiłek rozumie się jedno danie gorące; 4. Posiłki będą wydawane dziennie, w dni nauki szkolnej od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem ferii zimowych, przerw świątecznych itp. z zastrzeżeniem, że Zamawiający może zlecić w ramach realizacji niniejszego zamówienia sporządzanie posiłków w okresie ferii, wakacji lub w innych uzasadnionych przypadkach, o czym niezwłocznie powiadomi Wykonawcę; 5. Zamawiający zastrzega, że liczba posiłków jest zmienna Wykonawca nie może mieć w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z powodu realizacji umowy w mniejszym lub większym zakresie. 6. Wykonawca przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia sporządza jadłospis na okres miesięczny,uwzględniając poniższe wytyczne: - poniedziałek i środa - zupa z wkładką ( 400 ml ) i pieczywem, - wtorek i czwartek - danie mięsne z surówką, - piątek - danie jarskie, w zależności od dania z surówką lub bez. 7. Do każdego posiłku należy dołączyć napój 8. Posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami higieny i racjonalnego żywienia; 9. Posiłki muszą być gorące, urozmaicone, estetyczne, wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia; 10. Jadłospis musi być urozmaicony, posiłki nie mogą powtarzać się w ciągu dwóch następujących po sobietygodniach; 11.Wykonawca sporządza jadłospis w co najmniej 3 egzemplarzach, z których po jednym dostarcza do Ośrodka Pomocy Społecznej i dyrektorowi szkoły, a jeden umieszcza w widocznym miejscu w punkcie wydawania posiłków; 12.Termin dostarczenia jadłospisu na styczeń - najpóźniej w dniu podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, na każdy następny miesiąc, najpóźniej do ostatniego dnia roboczego poprzedniego miesiąca; 13. Wykonawca dostarczy posiłki w jednorazowych, specjalistycznych pojemnikach przystosowanych do bezpośredniego spożycia posiłku lub w termosach zbiorczych - w zależności od wymagań Sanepidu; 14. Wykonawca dostarczy posiłki do punktu ich wydawania własnym transportem, na własny koszt przy zachowaniu odpowiednich warunków higieniczno-sanitarnych; 15. Niezależnie od formy transportu posiłki muszą być gorące; 16. Wykonawca zapewni sztućce i naczynia niezbędne do spożycia posiłku; 17. Wykonawca wyda posiłki na podstawie listy osób uprawnionych do ich otrzymania; 18. Wykonawca sprzątnie zużyte naczynia i zagospodaruje śmieci i odpady powstałe podczas realizacji przedmiotu zamówienia; 19. Wykonawca wyda posiłki w punkcie wydawania posiłków i terminie określonym przez dyrektora szkoły; 20. Przewidywane godziny wydawania posiłków dla poszczególnych części znajdują się w tabeli poniżej; 21. Zamawiający zastrzega, że godziny podane w tabeli mogą ulec nieznacznym przesunięciom +/- 5 minut; 22. Posiłki muszą być dostarczone najpóźniej na 15 minut przed godziną określoną w tabeli. Zamawiający udziela zamówienia dla następujących placówek oświatowych: Nr Siedziba szkoły Szacunkowa ilość uczniów Przerwy obiadowe 1 Glina 25 10.35 - 10.55 2 Kańkowo 5 11.15 - 11.30 3 Kiełczew 25 11.05 - 11.20 4 Orło 25 10.40 - 11.00 5 Zespół Szkół Gminnych Prostyń 55 11.15 - 11.35 6 Szkoła Podstawowa nr 2 Małkinia Górna 50 11.30 - 11.50 7 Gimnazjum Nr 2 Małkinia Górna 15 11.30 - 11.50 Łącznie 200 uczniów przez około 180 dni Dane w tabeli dotyczące ilości dożywianych uczniów są danymi szacunkowymi i mogą ulec zmianie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: .Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) w formie, o której mowa w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malkiniagorna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach