Przetargi.pl
Spawacz metodą MAG (135)

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 48-100 Głubczyce, ul. Pocztowa 6
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4858537 , fax. 077 4858760
  • Data zamieszczenia: 2014-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Pocztowa 6 6
    48-100 Głubczyce, woj. opolskie
    tel. 077 4858537, fax. 077 4858760
    REGON: 53160077200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pup-glubczyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Spawacz metodą MAG (135)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia grupowego w zakresie Spawacz metodą MAG (135) dla trzydziestu sześciu (36) osób bezrobotnych tj. 3 grupy po 12 osób. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników szkolenia umiejętności i wiedzy niezbędnej do podjęci zatrudnienia w zawodzie Spawacz metodą MAG. Podczas szkolenia osoby bezrobotne zostaną odpowiednio przygotowane do egzaminu. Pozytywny jego wynik skutkuje wydaniem książeczki spawacza oraz świadectwa egzaminu kwalifikacyjnego spawacza. Szkolenie zakończy się wydaniem przez jednostkę szkoleniową zaświadczenia o ukończeniu kursu. Dokument zostanie wydany zgodnie z wzorem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, który określony jest w § 18 ust. 2 (załącznik nr 5) rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. Dz. U. z 2012r. poz. 186 w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych. Do zaświadczenia należy dołączyć również suplement zawierający następujące informacje: - okres trwania szkolenia, - tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczeń, do którego suplement jest dodatkiem, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. Oprócz ww. zaświadczenia i suplementu, każdy uczestnik szkolenia otrzyma po zdanym egzaminie: świadectwo egzaminu kwalifikacyjnego spawacza i książkę spawacza. Minimalny zakres szkolenia musi obejmować następujące zagadnienia (zgodny z Wytycznymi Instytuty Spawalnictwa w Gliwicach): Szkolenie teoretyczne: przedmiot nauczania-ilość jednostek szkoleniowych: Zastosowanie elektryczności do spawania łukowego-2, Urządzenia spawalnicze-2, Bezpieczeństwo i higiena pracy-3, Bezpieczna praca na hali produkcyjnej - 2, Materiały dodatkowe do spawania -3, Spawanie w praktyce-2, Oznaczanie i wymiarowanie spoin- 2, Metody przygotowania złączy do spawania-2, Kwalifikowanie spawaczy-2, Budowa i użytkowanie urządzeń do spawania MAG-3, Charakterystyka spawania MAG oraz typowe parametry-2. Szkolenie praktyczne: Przedmiot nauczania/Ilość jednostek szkoleniowych: Instruktaż wstępny 2, Ćwiczenia 118.UWAGA: Pominięcie któregoś z powyższych zagadnień skutkować będzie odrzuceniem oferty. Przez jednostkę szkoleniową należy rozumieć: 45 minut zajęć, w przypadku zajęć teoretycznych i instruktażu wstępnego, 60 minut zajęć, w przypadku zajęć praktycznych. Liczba osób objętych szkoleniem: 36 osoby (I grupa 12 osób, II grupa 12 osób, III grupa 12 osób). Wspólny Słownik Zamówień, Kod CPV: 80530000-8. Ilość jednostek szkoleniowych przypadających na jednego uczestnika szkolenia: 145 godzin w tym egzamin. Termin realizacji zamówienia: nie wcześniej niż od dnia podpisania umowy i nie później niż do 31.07.2014. Miejsce szkolenia: powiat głubczycki. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia uczestnikom w trakcie szkolenia: warunków pracy zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy (Rozporządzenie Ministra Gospodarki z 27.04.2000 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych Dz.U. z 2000r., Nr 40, poz.470) pomieszczeń, sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji programu szkolenia, materiałów dydaktycznych, które po zakończeniu szkolenia przejdą na własność każdego uczestnika szkolenia tj.: notes, długopis oraz tematyczny podręcznik lub skrypt w ramach kosztów szkolenia. Zajęcia mają odbywać się zgodnie z harmonogramem zajęć i mogą odbywać się w każdym dniu tygodnia z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt w wymiarze nie przekraczającym 8 godzin zegarowych dziennie i minimum 25 godzin szkolenia przypadających na jednego uczestnika szkolenia w tygodniu. Harmonogram zajęć musi zawierać: daty, tematy zajęć i ich wymiar godzinowy, informacje o nazwiskach osób prowadzących zajęcia w poszczególnych dniach. W harmonogramie muszą być zaznaczone godziny rozpoczęcia oraz zakończenia szkolenia w każdym dniu. Zajęcia powinny odbywać się jednak nie wcześniej niż 8:00 i maksymalnie do 18:00. Badania lekarskie dla kursantów Zamawiający zrealizuje we własnym zakresie przed wydaniem skierowań na szkolenie. Wykonawca oznaczy logotypami Europejskiego Funduszu Społecznego Unii Europejskiej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, informacją o współfinansowaniu projektu oraz nazwą projektu w ramach którego realizowane jest szkolenie, zarówno miejsce odbywania się zajęć jak i wszystkie materiały dydaktyczne przygotowane dla każdego uczestnika. Postępowanie jest realizowane w ramach projektu pn. Nowa szansa-nowe wyzwania współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI: Rynek pracy otwarty dla wszystkich; Działanie 6.1: Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie; Poddziałanie 6.1.3: Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup-glubczyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach