Przetargi.pl
Przebudowa i termomodernizacja budynków Spółki Wodociągi Sp. z. o.o. w Głuchołazach, ul. Reymonta 12

"Wodociągi" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, ul. Reymonta 12
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4391932 , fax. 0774391742
  • Data zamieszczenia: 2014-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Wodociągi" Sp. z o.o.
    ul. Reymonta 12 12
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 077 4391932, fax. 0774391742
    REGON: 53056952800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodgluch.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i termomodernizacja budynków Spółki Wodociągi Sp. z. o.o. w Głuchołazach, ul. Reymonta 12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa i termomodernizacja budynków Spółki Wodociągi Sp. z o.o. w Głuchołazach, ul. Reymonta 12. 2. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności ustawą Prawo budowlane, Kodeksem cywilnym oraz ustawą Prawo zamówień publicznych. Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, a w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. 3. Zamierzenie budowlane objęte niniejszym przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie następujących robót budowlanych: 1) budynek administracyjno - techniczny nr 11B - 2-piętrowy o kubaturze 3224,80 m?, o powierzchni użytkowej 676,80 m?, i powierzchni zabudowy 278,92 m?, w tym: - przebudowa części pomieszczeń biurowych, socjalnych i WC, o pow. użytkowej 100,95 m? na parterze, I i II piętrze, - remont części pomieszczeń pozostałych i schodów, o pow. użytkowej - 358,13 m?, - wymiana stolarki okiennej - 80,59 m?, - wymiana stolarki drzwiowej - 62,74 m?, - wykonanie witryny oszklonej szkłem bezpiecznym - 7,95 m?, - termomodernizacja stropodachu wraz z podmurowaniem murków ogniowych i kominów wentylacyjnych oraz z wymianą obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych - 239,46 m?, - malowanie elewacji - 413,95 m?, - wykonanie zadaszenia nad wejściem do budynku - 1 szt., - przebudowa i modernizacja instalacji c.o. (bez kotłowni), z wykonaniem węzła pompowni c.o. z wymiennikiem ciepła i rozdzielnią c.o. - 1 kpl., - przebudowa instalacji wod.- kan. i c.w.u. - 1 kpl., - przebudowa instalacji elektrycznych i teletechnicznych - 1 kpl., - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej - 1 kpl., - budowa przyłącza sieci c.o. niskich parametrów z rur stalowych preizolowanych 2 x DN 25/110, L=28,50 m, 2) budynek techniczny nr 11C - parterowy, o kubaturze 3115,20 m?, o powierzchni użytkowej 506,25 m?, i powierzchni zabudowy 472,15 m?, w tym: - przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia magazynowego na pomieszczenie szatni z zapleczem sanitarnym - 63,61 m?, - remont części pozostałych pomieszczeń - 222,33, m?, - wymiana stolarki okiennej - 5,76 m?, - wymiana stolarki drzwiowej - 32,52 m?, - termomodernizacja stropodachu wraz z podmurowaniem murków ogniowych i kominów wentylacyjnych oraz wymianą obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych - 487,46 m?, - malowanie elewacji - 344,40 m?, - przebudowa instalacji c.o. - 1 kpl., - wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej w pomieszczeniu szatni z zapleczem socjalno-sanitarnym - 1 kpl., - budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej ? 160 PVC, L = 9,0 m, w tym studzienka inspekcyjna z tworzywa ? 425 mm - 1 szt., 3) budynek techniczny nr 12 - parterowy. o kubaturze 2227,20 m? i o powierzchni użytkowej 285,95 m?, i powierzchni zabudowy 401,98 m?, w tym: - termomodernizacja stropodachu wraz z podmurowaniem murków ogniowych i kominów wentylacyjnych oraz wymianą obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych - 317,75 m?, - malowanie elewacji - 320,28 m?, - przebudowa instalacji c.o. - 1 kpl., 4) Zagospodarowanie terenu: - wymiana nawierzchni z kostki betonowej brukowej gr. 6 cm - 67,05 m?, - okładzina schodów zewnętrznych z płytek granitowych - 1,75 m? - odwodnienie drogi i parkingu: * wpusty ściekowe uliczne - 2 szt., * przyłącze kanalizacyjne ? 160 PVC, L= 10,0 m, * studzienka kanalizacyjna ? 1000 mm - 1 szt. 4. Całość dostaw związanych z realizacją zamówienia leży po stronie Wykonawcy i będzie przez niego nadzorowana i gwarantowana. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z nowych materiałów i urządzeń. 6. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy przed przystąpieniem do przygotowania oferty (nie jest to warunek uczestnictwa w tym postępowaniu) w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ a stanem faktycznym Wykonawca powinien zgłosić ten fakt Zamawiającemu przed terminem składania ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. 1) każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 20.000,00 PLN (wadium słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) 2) okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Forma wadium. 1) wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275), 2) w przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę: - dającego zlecenie (Wykonawcy), - beneficjenta gwarancji (Zamawiającego): Wodociągi Sp. z o.o. ul. Reymonta 12, 48-340 Głuchołazy, Polska, - gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz - wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji (Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji nie był krótszy niż okres związania ofertą), e) jednoznaczne zagwarantowanie wypłat należności, zawierające oświadczenie o okolicznościach stanowiących podstawę do żądania wypłaty należności za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, 3) postanowienia pkt. III.1)2.2) niniejszego ogłoszenia stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych powyżej w pkt. III.1)2.1) lit. b) i e). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: ING Bank Śląski S.A. O/Nysa nr rachunku: 09 1050 1504 1000 0023 4709 5719 2) wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach w oryginale należy dołączyć do oferty. 4. Termin wniesienia wadium. 1) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, 2) wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, 3) wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert, 4) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie z pośród możliwych wymienionych w pkt. III.1)2.1) niniejszego ogłoszenia. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej (ustawa Pzp). Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że, udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodgluch.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach