Przetargi.pl
Skład komputerowy, druk i kolportaż 11 numerów Pisma Samorządowego Województwa Łódzkiego Ziemia Łódzka

Województwo Łódzkie ogłasza przetarg

  • Adres: 90-051 Łódź, al. Piłsudskiego 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6633385, 6633384 , fax. 042 6633391
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Łódzkie
    al. Piłsudskiego 8 8
    90-051 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6633385, 6633384, fax. 042 6633391
    REGON: 47207171500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Skład komputerowy, druk i kolportaż 11 numerów Pisma Samorządowego Województwa Łódzkiego Ziemia Łódzka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa 11 numerów Pisma Samorządowego Województwa Łódzkiego Ziemia Łódzka w nakładzie 7000 egzemplarzy każdy, na którą składają się: opracowanie graficzne każdego numeru, wykonanie składu i łamania, obróbka zdjęć, korekta techniczna, druk, oprawa introligatorska, dostawa zapakowanych i zaadresowanych wg rozdzielnika paczek do wskazanego urzędu pocztowego w Łodzi (po 5 do 15 egz. w liczbie około 300 paczek) oraz reszty nakładu (w paczkach po 50-100 egz.) do siedziby redakcji (al. Piłsudskiego 8 pok. 1205) - 400 sztuk, Teatru Wielkiego w Łodzi, pl. Dąbrowskiego - 150 sztuk, Filharmonii Łódzkiej, ul. Narutowicza 20 - 150 sztuk, Miejskiej i Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. J. Piłsudskiego w Łodzi, ul. Gdańska 100/102 - 500 sztuk, Teatru im. Jaracza w Łodzi, ul. Kilińskiego 45 - 150 sztuk, Muzeum Sztuki w Łodzi, ul. Więckowskiego 36 - 150 sztuk, CIT w Łodzi, ul. Piotrkowska 87 - 1000 sztuk, Łódzkiego Domu Kultury w Łodzi, ul. Traugutta 18 - 300 sztuk. Koszty wysyłki ponosi Zamawiający. 2. Czasopismo wydawane będzie jako miesięcznik. Każdy numer wydrukowany musi być dokładnie w terminie określonym przez redakcję pisma, który następować będzie zawsze pomiędzy 22 a 29 dniem każdego miesiąca. Powyższe terminy nie dotyczą pierwszego numeru, który zostanie wykonany niezwłocznie po zawarciu umowy. Termin wykonania zamówienia po otrzymaniu materiałów od Zamawiającego nie będzie dłuższy niż 5 dni, w przypadku zgłoszenia zastrzeżeń przez Zamawiającego, Wykonawcy przysługują dodatkowo 2 dni na stosowna korektę. Wykonawca wykonując usługę, działa w ścisłym porozumieniu z przedstawicielem Zamawiającego, przedstawiając mu każdorazowo numer do zatwierdzenia. 3. Pismo Ziemia Łódzka zostało zarejestrowane w międzynarodowym systemie informacji o wydawnictwach ciągłych i oznaczone symbolem ISSN 1640-9337. 4. Warunki techniczne, którym musi odpowiadać każdy egzemplarz pisma Ziemia Łódzka: - format 20 cm x 28 cm; - okładka 4 strony, papier kreda, błyszczący o gramaturze 200g/m kw., pełny kolor (4+4); - na okładce w miejscu wskazanym przez Zamawiającego należy umieścić informację: Ziemia Łódzka Pismo Samorządowe Województwa Łódzkiego i herb województwa łódzkiego; - w projekcie layoutu należy uwzględnić elementy identyfikacji graficznej województwa; - Zamawiający dostarczy projekt winiety wraz z projektem systemu identyfikacji wizualnej w formie elektronicznej w ogólnie przyjętych formatach graficznych; - środki: 24 strony, papier kredowy błyszczący 135 g/m kw.; - oprawa zeszytowa. 5. Wykonawca użyje do wykonania zamówienia surowców i materiałów nietoksycznych. 6. Zakres czynności Wykonawcy: 1) opracowanie projektu graficznego każdego numeru pisma; 2) wykonanie składu; 3) obróbka zdjęć; 4) druk; 5) oprawa introligatorska - zszycie drutem na 2 zszywki; 6) pakowanie j. w. 7) dostawa nakładu do wskazanych przez Zamawiającego punktów (poczta i siedziba redakcji) zgodnie z punktem 3.1 SIWZ.; 8) archiwizacja wykonanej pracy tzn. dostarczenie Zamawiającemu na płycie CD: - numeru pisma w postaci pliku PDF - wykorzystanych zdjęć - wykorzystanych tekstów (format *rtf lub *doc) 7. Przy druku niezbędna jest obecność przedstawiciela Zamawiającego, celem akceptacji nasycenia kolorów. 8. Koszty związane z wykonaniem ozalidu, proofa i obecności przy druku przedstawiciela Zamawiającego ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, w szczególności Wykonawca musi wykazać, że: wykonuje lub wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu graficznym, składzie i druku czasopism ukazujących się na rynku prasowym; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności Wykonawca musi wykazać, że: dysponuje przynajmniej jedną osobą posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w opracowywaniu graficznym, składzie i druku czasopism ukazujących się na rynku prasowym; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 7 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według Załącznika Nr 3 do SIWZ; 2) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, zamówień polegających na opracowaniu graficznym, składzie i druku czasopism ukazujących się na rynku prasowym - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (Załącznik do SIWZ Nr 5). Zgodnie z punktem 6.1.2) SIWZ Wykonawca winien wykazać wykonanie co najmniej jednej takiej usługi; 3) dokument lub dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 2) zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, według Załącznika do SIWZ Nr 6. 2. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W tym przypadku wymaga się złożenia przez ten podmiot dokumentów, o których mowa w punkcie 7.3. SIWZ. 3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust. 1 ustawy Pzp, według Załącznika Nr 4 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 4. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, b) formularz stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ (oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp) należy złożyć na jednym dokumencie podpisane przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, c) formularz stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ, (oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp) każdy z Wykonawców podpisuje oddzielnie we własnym imieniu, d) wykaz wykonanych usług, stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ, Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają łącznie, e) wykaz osób, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają łącznie. 6. Wszystkie dołączone dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów o których mowa w pkt 7.2 SIWZ, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ocena projektu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach