Przetargi.pl
SERWIS, KONSERWACJĘ ORAZ NAPRAWY AWARYJNE URZĄDZEŃ WENTYLACJI I KLIMATYZACJI W OBIEKCIE MUZEUM SZTUKI W ŁODZI PRZY UL. WIĘCKOWSKIEGO 36

Muzeum Sztuki w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-734 Łódź, ul. Więckowskiego 36
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 633-97-90 w 33
  • Data zamieszczenia: 2011-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Sztuki w Łodzi
    ul. Więckowskiego 36 36
    90-734 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 633-97-90 w 33
    REGON: 00027750000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msl.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SERWIS, KONSERWACJĘ ORAZ NAPRAWY AWARYJNE URZĄDZEŃ WENTYLACJI I KLIMATYZACJI W OBIEKCIE MUZEUM SZTUKI W ŁODZI PRZY UL. WIĘCKOWSKIEGO 36
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych, konserwacja oraz naprawy awaryjne urządzeń wentylacji i klimatyzacji, zlokalizowanych w budynku Muzeum Sztuki w Łodzi przy ul. Więckowskiego 36. Dokładny opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach Nr 7 do SIWZ. 1.2 Prace serwisowo - konserwacyjne muszą spełniać wymagania aktualnie obowiązujących norm i przepisów prawnych w tym zakresie, spełniać wymagania producentów zainstalowanych urządzeń i systemów oraz muszą być odnotowane w Zeszycie Serwisu w Dziale AG, a w przypadku pomiarów wydajności wentylacji protokoły ich wykonania muszą być przekazane do Działu AG. 1.3 Do sporządzenia Zeszytu Serwisu zobowiązany jest Wykonawca w pierwszym miesiącu od dnia podpisania umowy. 1.4 Zeszyt Serwisu (skoroszyt) ma składać się z poszczególnych Kart Urządzeń i zawierać wszystkie, podstawowe informacje o tym urządzeniu, tj. nazwę, typ, numer fabryczny, rok produkcji, miejsce zainstalowania, rodzaj i ilość czynnika chłodniczego, ewentualnie rodzaj i ilość stosowanych filtrów, wszelkie przeprowadzone konserwacje oraz naprawy (wraz z terminem ich przeprowadzenia oraz potwierdzeniem ich wykonania). a przy naprawach z terminem udzielonej gwarancji, itp. 1.5 Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac serwisowo-konserwacyjnych w okresach określonych w załączniku nr 7 do SIWZ, tj.: z terminem realizacji we wskazanych tygodniach roku kalendarzowego tj. w roku 2011 w tygodniach 12,25,38,51; w roku 2012 w tygodniach 12,25,38,51. 1.6 Prawidłowe wykonanie czynności serwisowo-konserwacyjnych (wraz z wpisem oraz potwierdzeniem wykonania konserwacji przez bezpośredniego użytkownika) lub w przypadku pomiarów wydajności wentylacji przekazanie ich protokołów Zamawiającemu (za potwierdzeniem), stanowią podstawę do sporządzenia protokółu potwierdzającego wykonanie usługi a po jego obustronnym podpisaniu - do wystawienia faktury (ryczałtowej) przez Wykonawcę za czynności serwisowo-konserwacyjne zrealizowane w danym kwartale, półroczu lub roku. 1.7 Czynności serwisowo-konserwacyjne obejmują również zakup, dostawę i wymianę filtrów, pasków klinowych oraz baterii do pilotów zdalnego sterowania (nieodpłatnie). 1.8 W ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również przystąpić do usuwania usterek i awarii w pracy systemu w dni robocze, soboty i niedziele (z wyjątkiem świąt państwowych) w ciągu max. 2 h od telefonicznego (lub fax-em) ich zgłoszenia przez Zamawiającego (bez dodatkowego obciążania Zamawiającego kosztami robocizny, czy dojazdu w okresie trwania umowy). 1.9 Przez używane poniżej określenia, Zamawiający rozumie: - awaria - naprawa, dla przeprowadzenia której potrzebne jest użycie części zamiennych (robocizna - nieodpłatnie w ramach czynności konserwacyjnych: materiały -odpłatnie, jak opisano w pkt. 1.10.) - usterka - naprawa awaryjna jw., lub wykonanie czynności serwisowo- konserwacyjnych (np. regulacja wydajności wentylacji, regulacja nastaw temperatury powietrza nawiewanego, itp. czynności bez użycia części zamiennych - robocizna - nieodpłatnie). 1.10 Ewentualne koszty części zamiennych i podzespołów montowanych przez Wykonawcę w przypadku awarii (przy konieczności wykonania naprawy zgłaszanej przez Zamawiającego lub stwierdzonej przez Wykonawcę podczas dokonywania przeglądów konserwacyjnych), pokryje Zamawiający, po zaakceptowaniu ich ceny. 1.11 W przypadku braku akceptacji wartości uszkodzonej części, Zamawiający sam dokona jej zakupu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507300001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzp.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach