Przetargi.pl
SA.270.3.2016.TB-Remont dróg leśnych Nadleśnictwa Stary Sącz

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stary Sącz ogłasza przetarg

  • Adres: 33-340 Stary Sącz, ul. Magazynowa 5
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 446 09 91 , fax. 18 446 09 83
  • Data zamieszczenia: 2016-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stary Sącz
    ul. Magazynowa 5 5
    33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 446 09 91, fax. 18 446 09 83
    REGON: 35054564200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starysacz.krakow.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SA.270.3.2016.TB-Remont dróg leśnych Nadleśnictwa Stary Sącz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z Remontem dróg leśnych Nadleśnictwa Stary Sącz w zakresie dotyczącym remontu drogi leśnej nr 06 Krasne Potockie nr inw. 220/511 - zgodnie z uproszczonym projektem wykonawczym stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.2. Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ należy potraktować jako materiał pomocniczy do skosztorysowania prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.3. Wykonawca zobowiązany jest do szczegółowego zapoznania się z zakresem robót i złożyć ofertę w oparciu o kosztorys ofertowy obejmujący wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.4. Zamawiający dopuszcza przekroczenie rozmiaru robót określonych w poszczególnych pozycjach przedmiaru robót oraz kosztorysu ofertowego wykonawcy załączonego do oferty - w zakresie uzgodnionym (w trybie określonym w pkt. 4 SIWZ) w trakcie realizacji zadania - pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują przekroczenia kwoty umownego wynagrodzenia.5. W przypadku wykonania przez Wykonawcę robót innych niż wykazane w kosztorysie ofertowym załączonym do oferty oraz wymienionych powyżej w SIWZ Wykonawcy robót nie przysługują roszczenia o wynagrodzenie dodatkowe tj. przekraczające kwotę umownego wynagrodzenia. Tym samym przekroczenia zakresu robót wykraczające ponad kwotę umownego wynagrodzenia stanowią ryzyko Wykonawcy związane z przygotowaniem oferty i realizacją robót.6. W przypadku niewykonania rzeczowego zakresu robót uzgodnione wynagrodzenie zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.7. Równocześnie ustala się że pomniejszenie wynagrodzenia nie przekroczy 20 % wartości wynagrodzenia przedmiotu zamówienia. Podstawą do wyliczenia kwoty obniżenia wynagrodzenia będą: a) faktycznie nie wykonany i obustronnie uzgodniony zakres robót, b) ceny jednostkowe przyjęte w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik do oferty.8) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) organizacja placu budowy, b) zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, c) prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, d) pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, e) pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych, f) pokrycie kosztów obsługi geodezyjnej przez uprawnionego geodetę, g) przedłożenie budowlanej dokumentacji powykonawczej, w tym m.in. dziennika budowy, h) przedłożenie pozostałej dokumentacji związanej z wykonaną robotą budowlaną, w tym dokumentacji dotyczącej wbudowanych materiałów - tj. min.:01) certyfikatów zgodności z Polską Normą (lub europejskich certyfikatów jakości) lub aprobat technicznych, atestów i (lub) raportów z badań - potwierdzających spełnienie wymogów określonych w SIWZ, 02) deklaracji ilości i jakości dostarczonego kruszywa wraz z załączonymi do nich dokumentami obrotu magazynowego WZ (wydanie na zewnątrz) wystawionymi przez producenta materiałów lub dowody własne wykonawcy w przypadku dostawy kruszyw zakupionych wcześniej i zmagazynowanych przez wykonawcę. i) pokrycie kosztów związanych z opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, j) przywrócenie dróg dojazdowych do stanu wyjściowego, tj. stanu z dnia przekazania placu budowy, uszkodzonych w wyniku transportu materiałów podczas realizacji przedmiotu zamówienia, k) pokrycie kosztów prób oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych.9) Wykonanie przedmiotu zamówieniami ma spełniać wymogi określone w wyżej wymienionej dokumentacji projektowej oraz w przepisach prawnych aktualnie obowiązujących w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności: a) Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. 2013 poz. 1409 z późniejszymi zmianami).b) Ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz.U. 2015 poz. 469).c) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2013 poz. 907 z późniejszymi zmianami ).d) Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. 2013 poz. 627).10) Do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie pozycji: podbudowa; nawierzchnia tłuczniowa - Wykonawca zastosuje kruszywa spełniające niżej określone właściwości fizyko - mechaniczne zgodnie z odpowiednią normą PN-EN: Lp. Dotyczy cechy Wymagana wartość fizyko - mechaniczne dla:1. Mieszanka kruszywa łamanego 0 - 31,5 mm2. Kliniec 5 - 20 mm3. Tłuczeń frakcja 20-40 mm4. Tłuczeń frakcja 31,5 - 63 mm[Wyniki oraz kategoria wg PN-EN 13242] 1 Odporność na rozdrobnienie w bębnie Los Angeles. Współczynnik LA Wynik poniżej 23,0 [kategoria wg PN-EN 13242 - LA25] 2 Odporność na ścieranie w bębnie mikro-Devala. Współczynnik MDE Wynik poniżej 20.0 [kategoria wg PN-EN 13242 - MDE20] 3 Nasiąkliwość Wynik poniżej 1,3 [kategoria wg PN-EN 13242 - W242] 4. Gęstość objętościowa ziarn [Mg/m3] Wynik powyżej 2,60
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100). 2) Wadium należy wnieść w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy pzp.3) Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy przekazać Zamawiającemu w formie oryginału w ofercie. Można również oryginał dokumentu złożyć w siedzibie Zamawiającego (sekretariat n-ctwa) w terminie złożenia oferty określonym w pkt. 11 niniejszej SIWZ. Kopię dokumentu należy wówczas dołączyć do oferty.4) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 5) Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.6) Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu tj. dnia 04 lipca 2016 roku do godziny 10:00 7) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr: 72 2030 0045 1110 0000 0024 4510 z dopiskiem na blankiecie przelewu wadium na: Remont dróg leśnych Nadleśnictwa Stary Sącz.8) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie do dnia 04 lipca 2016 roku do godziny 10:00 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja wykonawcy dla zamawiającego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krakow/nadl_stary_sacz/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach