Przetargi.pl
ROZWÓJ POŁĄCZEŃ DROGOWYCH W LĘBORKU: POPRAWA DOJAZDU PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ DO DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 214 W KIERUNKU NOWEJ WSI LĘBORSKIEJ I ŁEBY POPRZEZ UPORZĄDKOWANIE ORGANIZACJI RUCHU NA UL.STRYJEWSKIEGO, SKARŻYŃSKIEGO I ORLIŃSKIEGO ORAZ PRZEBUDOWĘ UL. POZNAŃSKIEJ W LĘBORKU

Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 862 42 80 , fax. 59 862 24 27
  • Data zamieszczenia: 2013-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
    ul. Armii Krajowej 14 14
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 59 862 42 80, fax. 59 862 24 27
    REGON: 77097973700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.lebork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZWÓJ POŁĄCZEŃ DROGOWYCH W LĘBORKU: POPRAWA DOJAZDU PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ DO DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 214 W KIERUNKU NOWEJ WSI LĘBORSKIEJ I ŁEBY POPRZEZ UPORZĄDKOWANIE ORGANIZACJI RUCHU NA UL.STRYJEWSKIEGO, SKARŻYŃSKIEGO I ORLIŃSKIEGO ORAZ PRZEBUDOWĘ UL. POZNAŃSKIEJ W LĘBORKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest:Umożliwienie płynnego dojazdu jednostek Straży Pożarnej do drogi nr 214 poprzez następujące działania: A. Remont wraz z uporządkowaniem ruchu na ul.Stryjewskiego (dz nr 184/2 i 416 obr.3 w Lęborku): a) remont nawierzchni jezdni bitumicznej na odcinku przylegającym do terenu Straży (dł. ok. 64m, pow. 510m2) z odwodnieniem do istniejących wpustów deszczowych i budową ścieku przykrawężnikowego (pow. ok. 12m2), b) remont chodnika na odcinku przylegającym bezpośrednio do budynku Straży (pow. ok. 55m2), remont chodnika po stronie przeciwnej do budynku Straży na odcinku dł. ok. 58m, c) remont wjazdu na teren wewnętrzny komendy, d) remont wjazdu na teren Głównego Punktu Zasilania, e) regulację wysokościową elementów uzbrojenia podziemnego występujących w poziomie nawierzchni (włazów i pokryw studzienek, wpustów ulicznych itp.). B. Uporządkowanie organizacji ruchu na ul. Skarżyńskiego i Orlińskiego (dz. nr 85, 24/1, 31 obr. 3 w Lęborku): a) wydzielenie miejsc postojowych na poboczu ul.Orlińskiego, z wzmocnieniem pobocza, b) wykonanie odpowiedniego oznakowania, c) wykonanie przejść dla pieszych, d) zawężenie jezdni w rejonie niewyniesionego przejścia dla pieszych, e) przebudowę nawierzchni bitumicznej na długości ok. 487m (pow. ok 2912m2), wykonanie chodnika z kostki betonowej (pow. ok 69m2), f) wykonanie wyspy kanalizującej na skrzyżowaniu ulic Skarżyńskiego i Orlińskiego, d) uzupełnienie brakujących znaków, wykonanie bariery segmentowej (dł. 23m) wraz ze skanalizowaniem wjazdu na drogę, wykonanie grubowarstwowego oznakowania poziomego. C. Przebudowa ul. Poznańskiej w Lęborku (dz. nr 119, 118, 85 obr. 3, w Lęborku) 1. W branży drogowej: a) remont jezdni szer. 5,5m z nawierzchni asfaltowej (na długości ok. 445m), b) wykonanie chodnika jednostronnego wzdłuż jezdni szer. 2,0m, na pozostałym odcinku remont chodnika obustronnego, c) wykonanie 3 przejść dla pieszych, d) wymiana znaków drogowych, e) odwodnienie spadkami podłużnymi i poprzecznymi do istniejącej kanalizacji deszczowej i rowów drogowych, f) wyprowadzenie chodnika i budowę fragmentu ścieżki rowerowej w ul. Buczka, g) uporządkowanie terenów zielonych i obsianie trawą. 2. W branży kanalizacji deszczowej: a) dobudowanie studni betonowej ?1000mm i separatora wód deszczowych do istniejącej kanalizacji, b) wymianę odcinka istniejącego rurociągu między nową studnią a separatorem na rurociąg PVC ?200mm, 4 studnie inspekcyjne, 4 wpusty deszczowe z osadnikami, zabezpieczenie skarpy rowu przy wlocie kanalizacji deszczowej siatką i kostką brukową lub kamieniem na 1,5m w każdym kierunku. 2. Przedmiot zamówienia jest wykonywany zgodnie z: 2.1. Projektem zagospodarowania działki wraz z zakresem i sposobem wykonania robót w branży drogowej - Przebudowa ul. Poznańskiej w Lęborku - zał nr 7 do SIWZ, 2.2. Projektem Budowlano - Wykonawczym wymiany nawierzchni ul. Stryjewskiego wraz z wjazdem na teren Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lęborku - zał. nr 8 do SIWZ, 2.3. Projektem stałej organizacji ruchu ul. Orlińskiego i Skarżyńskiego w Lęborku w branży drogowej - zał. nr 9 do SIWZ, 2.4. Projektem stałej organizacji ruchu - przebudowa ul. Poznańskiej w Lęborku w branży drogowej - zał nr 10 do SIWZ, 2.5. Szczegółowej specyfikacji technicznej wymiany nawierzchni ul. Stryjewskiego wraz z wjazdem na teren Straży Pożarnej w Lęborku - zał nr 11 do SIWZ, 2.6. Projektem budowlanym przebudowy ul. Poznańskiej w Lęborku - kanalizacja deszczowa - zał. nr 12 do SIWZ, 2.7. Przedmiarem robót wymiany nawierzchni ul. Stryjewskiego wraz z wjazdem na teren Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lęborku - zał. nr 13 do SIWZ, 2.8. Dodatkowo należy wykonać zgodnie z Załącznikiem nr 15 do SIWZ: 2.8.1. studzienkę kanalizacyjną S1 D1200 BET oraz studzienkę kontrolną ścieków S2 D1200 BET wyposażoną w pokrywę typu ciężkiego 40t i kinetę z trzema wlotami i jednym wylotem wraz z przyłączeniem ich do studzienki znajdującej się w pasie drogi, 2.8.2. sieć kanalizacyjną ze studzienki kanalizacyjnej S2 do granicy działki Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej wykonane z rur kielichowych kanalizacyjnych klasy S o średnicy 0,20PCW długości ok. 7,5m, 2.8.3. przyłącze wodociągowe od budynku Komendy Powiatowej do sieci biegnącej w pasie drogi o średnicy 90mm PCW na ciśnienie 10 atm od istniejącej sieci wodociągowej w ul. Stryjewskiego o długości ok 12m. Połączenie z istniejącą siecią przez wykonanie węzłów z zasuwami kielichowymi z miękkim uszczelnieniem, 2.8.4. ułożenie pod drogą rury osłonowej ?40 pod przewód energetyczny na potrzeby oprowadzenia zasilania do sygnalizatora świateł stop w przypadku wyjazdu wozów bojowych do akcji długości ok. 12,5m, 2.9. Należy również wykonać regulację posadowienia istniejących słupów oświetleniowych na ul.Poznańskiej- w uzgodnieniu z Energa Oświetlenie Sp. z o.o. 3. Ponadto w zakresie robót i wartości ryczałtowej należy uwzględnić: 3.1. Geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie, 3.2. Ogrodzenie terenu budowy, 3.3. Wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów), 3.4. Tymczasową organizację ruchu, dojścia do budynków i posesji należy zabezpieczyć zgodnie z warunkami BHP, 3.5. Organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe (należy dołożyć wszelkich starań aby nie dopuścić w czasie trwania inwestycji do skarg mieszkańców na jej uciążliwość), 3.6. Usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją, 3.7. Miejsce wywózki ziemi z wykopu (poza gruzem) zostanie wskazane przez Zamawiającego w odległości nie większej niż 3 km od terenu budowy. Koszt ten należy wliczyć w cenę ryczałtową. 3.8. Zamawiający zastrzega sobie wykorzystanie materiału pochodzącego z demontażu (m.in. krawężniki betonowe, płytki betonowe, bruk kamienny). Po przekazaniu terenu do realizacji komisyjnie zostanie określona ilość materiału do odzysku, który winien być oddany do dyspozycji Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej. 3.9. Uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych, 3.10. Dostosowanie istniejących dojazdów, dojść do bram, wjazdów itp. do niwelety drogi będącej przedmiotem zamówienia oraz rzędnych posesji przy bramach, 3.11. Przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęcia do zasobu geodezyjnego. 3.12. Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, 3.13 Regulacji istniejącego uzbrojenia np. studzienek telekomunikacyjnych , skrzynek nad zasuwami do nowych rzędnych, 4. Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa. 5. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się dokonanie dokładnej wizji w terenie oraz przeanalizowanie opisu przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami i materiałami dostępnymi do wglądu u Zamawiającego. 6. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 7. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 8. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był podzielony na elementy rozliczeniowe z podaniem terminu wykonania, ceny netto i brutto. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ którego nie należy wypełniać na etapie składania ofert. 8.1. Ustalona tabela elementów rozliczeniowych jako harmonogram rzeczowo-finansowy będzie stanowiła załącznik do umowy. 8.2. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur. 9. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano niniejszą SIWZ, lub którzy wypełnili formularz na stronie internetowej. Zmiana treści SIWZ zostanie zamieszczona również na stronie internetowej Zamawiającego. 10. Wszelkie nazwy własne przywołane w dokumentacji projektowej służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji dla projektowanych rozwiązań. Dopuszcza się wykonywanie robót w oparciu o rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełniania wymogów technicznych i jakościowych określonych w dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 30000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł 00/100), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S. A. 04 2030 0045 1110 0000 0220 5910 z dopiskiem: Rozwój połączeń drogowych w Lęborku: uporządkowanie organizacji ruchu na ul. Stryjewskiego, Skarżyńskiego i Orlińskiego oraz przebudowę ul. Poznańskiej w Lęborku. 4. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi, z zastrzeżeniem art. 63g tej ustawy, dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. 5. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej, odpowiednio opisanej kopercie a kopię gwarancji należy włączyć do oferty. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Art. 46 ust. 3 ustawy stanowi, że Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W tym przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. W przypadku wniesienia odwołania od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy, Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lebork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach