Przetargi.pl
Rozbudowa ul Strażackiej

Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-064 Rzeszów, ul. Targowa 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 748 37 00 , fax. 17 852 62 23
  • Data zamieszczenia: 2012-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie
    ul. Targowa 1 1
    35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 748 37 00, fax. 17 852 62 23
    REGON: 69048055700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa ul Strażackiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie realizowane będzie na podstawie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 7/2011 znak: AR.6740.62.97.2011.IK62 z dn. 08.11.2011 r., która stała się ostateczna po utrzymaniu w mocy decyzją Wojewody Podkarpackiego, znak: I.III.7821.11.2011 z dnia 22.03.2012 r. Zakres robót obejmuje: Rozbudowę ul. Strażackiej na odcinku długości 963,70 m od skrzyżowania z ul. Graniczną i ul. Podgórską do miejsca ok. 200 m za skrzyżowaniem z ul. Jazową, klasa techniczna drogi - Z, Branża drogowa: - droga jednojezdniowa dwukierunkowa, szerokość drogi 7,0 m, nawierzchni bitumicznej oraz chodnik prawostronny 2,0 m i ciąg pieszo jezdny lewostronny - 3,0 m, nawierzchni z kostki brukowej. Branża sanitarna: - Odwodnienie - Pod drogą przebiega kanalizacja deszczowa d=1400mm i d= 1200 mm. Odwodnienie projektuje się poprzez budowę 11 studni rewizyjnych na istniejącej kanalizacji deszczowej oraz 42 wpustów ulicznych. - Sieć gazowa - przebudowa gazociągów z polietylenu średniego ciśnienia o śr. 25-100mm na gazociągi z rur PE 80 SDR11 oraz zabezpieczenie odcinków pod drogą z rur PE 80 SDR 17,6. - Sieć wodociągowa - przebudowa sieci rozdzielczej fi 300 mm w rejonie skrzyżowań z ul. Miłą i ul. Jazową na materiał z żeliwa sferoidalnego oraz wymiana sieci fi 63mm PE na PE100 SDR11 fi 63x5,8. - Kanalizacja sanitarna - przebudowa dwóch odcinków kanalizacji sanitarnej o łącznej długości 135,26 m oraz wymiana 3 studzienek kanalizacyjnych. Branża elektryczna: - budowa oświetlenia ulicznego kablem nN YAKY 4x70, 4x35 i 4x25 oraz 36 szt. słupów. - przebudowa i zabezpieczenie sieci nN i sN. - przebudowa linii teletechnicznej napowietrznej oraz zabezpieczenie kanalizacji kablowej rurą ochronną. Szczegółowy zakres robót określa Specyfikacja Techniczna, dokumentacja techniczna i przedmiar robót. Wymagane jest, aby Wykonawca dokonał na własny koszt oględzin terenu, gdzie mają być wykonywane roboty, przed terminem złożenia oferty. 1. W terminie 14 dni od podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo - finansowy z podaniem wartości w układzie miesięcznym wg dołączonego wzoru z uwzględnieniem podziału na lata 2012 - 2014 przy czym wartość robót w 2012 r. do dnia 25.11.2012 r., wyniesie 15,36 % wartości oferty (z VAT), w 2013 do dnia 25.11.2013 r., wyniesie 21,16 % wartości oferty, a w 2014 r. na pozostałą kwotę brutto wynikającą z ceny przedkładanej oferty. Podczas przygotowania harmonogramu należy w pełni uwzględnić niekorzystne warunki atmosferyczne, mogące ograniczyć postęp prac, które okresowo występują na obszarze prowadzenia robót. 2. Warunkiem rozpoczęcia robót budowlanych będzie posiadanie zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. 3. Zobowiązuje się wykonawcę robót do prowadzenia dziennika budowy, który zostanie dostarczony przez Inspektora Nadzoru podczas przekazania placu budowy, tj. nie później niż 7 dni od daty podpisania umowy oraz książki obmiarów wykonanych robót. 4. Wykonawca otrzyma dostęp do elektronicznego systemu Zarządzania i Monitorowania Inwestycji obowiązującego w Urzędzie Miasta Rzeszowa w zakresie realizowanego zadania. Wykonawca zobowiązany jest z wykorzystaniem tego systemu: 1) prowadzić raportowanie dzienne postępu robót, 2) sporządzać rozliczenia miesięczne za dany okres rozliczeniowy, 3) zamieszczać dokumentację fotograficzną postępu robót w terminach i zakresie wskazanym przez Inspektora Nadzoru. 5. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia rejestrów obmiarów w książce obmiarów, w której będzie zamieszczał rysunki i obliczenia niezbędne do ustalenia ilości wykonanych Robót. Wykonawca będzie na bieżąco dokonywał zapisów pomiarów wykonanych wspólnie z Inspektorem nadzoru, w szczególności wszystkich robót zanikających i ulegających zakryciu. Inspektor nadzoru wraz z Wykonawcą wspólnie uzgodnią sposób prowadzenia książki obmiarów, tak aby była ona podstawą do sporządzenia TER-ów i podpisania protokołu odbioru robót w danym okresie rozliczeniowym. 6. Wykonawca zobowiązany jest przekazywać wszystkie obmiary i TER-y w wersji elektronicznej i papierowej. 7. Wszystkie materiały wbudowane przez wykonawcę powinny być zgodne z normami i posiadać aprobatę techniczną oraz deklarację zgodności. 8. Roboty muszą być prowadzone zgodnie z postanowieniami umowy, dokumentacją projektową , specyfikacjami technicznymi, prawem budowlanym i innymi obowiązującymi przepisami. 9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania na swój koszt, wszelkich robót niezbędnych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, również tych, których konieczność wykonania ujawni się w trakcie ich prowadzenia, a które można było przewidzieć na podstawie wizji lokalnej, której Wykonawca dokonał przed złożeniem oferty. 10. Wykonawca wyposaży swoich pracowników oraz sprzęt w stosowne oznakowanie umożliwiające identyfikację w czasie prowadzenia prac. 11. Wykonawca w trakcie wykonywania robót musi zabezpieczyć istniejące znaki geodezyjne oraz urządzenia zabezpieczające te znaki podlegające ochronie zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne. 12. Wykonawca zapewni sprzęt, urządzenia, materiały i personel potrzebny do wykonania badań na etapie przygotowania się do robót oraz podczas realizacji budowy zgodnie z wymaganiami zawartymi w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Koszty wykonania wszystkich próbek oraz przeprowadzenia badań ponosi wykonawca. 13. Wykonawca musi posiadać lub mieć zapewniony dostęp do laboratorium wyposażonego w sprzęt do badań kontrolnych wymaganych postanowieniami Szczegółowych Specyfikacji Technicznych. 14. Wykonawca ma obowiązek na wszystkie wbudowywane materiały przedstawić do zatwierdzenia Inspektorowi Nadzoru wymagane świadectwa jakości (aktualne aprobaty techniczne, deklaracje zgodności ...), minimum 14 dni przed planowanym wbudowaniem. 15. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, utrzymanie porządku na budowie oraz metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie budowy. 16. Wykonawca może powierzyć podwykonawcom wykonanie robót objętych przedmiotem zamówienia lecz jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania pracowników podwykonawcy. 17. Wykonawca utrzyma w sposób bezpieczny ruch pojazdów na wszystkich drogach publicznych i ich częściach (takich jak ścieżki rowerowe, chodniki itp.) zajmowanych przez niego lub z których korzysta podczas robót. 18. Wykonawca zapewni bezpieczeństwo, utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego, utrzymanie nawierzchni w tym również odśnieżanie w okresach zimowych, odcinków znajdujących się na terenie budowy oraz odcinków przekazanych przez Zamawiającego podczas trwania robót dla ruchu tymczasowego, zgodnie z umową na wykonanie robót budowlanych. 19. Wykonawca na własny koszt utrzyma stały dostęp do wszystkich nieruchomości sąsiadujących z terenem budowy przez cały okres trwania robót. 20. Wykonawca na własną odpowiedzialność i na swój koszt, podejmie wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć nieruchomości sąsiadujące z Placem Budowy i znajdujące się w nich budynki przed jakimkolwiek oddziaływaniem czy uszkodzeniami. 21. Wykonawca będzie także odpowiedzialny za uzyskanie uzgodnień od władz lokalnych i właścicieli innych urządzeń uzbrojenia terenu, terminów włączenia i wyłączenia oraz wszelkich innych warunków dotyczących prowadzenia robót. Wszelkie wymagania zawarte w tych uzgodnieniach, włączone w Projekcie Wykonawczym, są obligatoryjne dla Wykonawcy; 22. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną w stosunku do Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie skutki finansowe z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. 23. Wykonawca zaznajomi się z umiejscowieniem wszystkich istniejących instalacji, w szczególności takich jak kanalizacja, odwodnienie, linie i słupy teletechniczne i elektryczne, światłowody, wodociągi, gazociągi, ciepłociągi i podobne, przed rozpoczęciem jakichkolwiek wykopów lub innych prac mogących uszkodzić istniejące instalacje. 24. Każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania robót ziemnych Wykonawca wykona kontrolne wykopy w celu zidentyfikowania podziemnej instalacji, której uszkodzenie może stanowić zagrożenie bezpieczeństwa ruchu lub spowodować szkodę dla jakiejkolwiek osoby. 25. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie uszkodzenia dróg, rowów odwadniających, wodociągów, sieci kanalizacyjnych, cieplnych i gazociągów, słupów i linii energetycznych, kabli, punktów osnowy geodezyjnej i innych instalacji jakiegokolwiek rodzaju, spowodowane przez niego lub jego Podwykonawców podczas wykonywania robót. Wykonawca niezwłocznie naprawi wszelkie powstałe uszkodzenia a także, jeśli to konieczne, przeprowadzi inne prace niezbędne dla usunięcia powstałej szkody na własny koszt. 26. Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność za szkody i zniszczenia spowodowane na terenie przekazanym Wykonawcy - w tych elementach terenu i jego urządzeniach , które będą użytkowane po zakończeniu robót, nie przewidziane do rozbiórki (np.: zieleńce, krzewy, drzewa, znaki drogowe, chodniki, jezdnie, ogrodzenia, mała architektura, itp.), 27. Szkody i zniszczenia w wykonanych robotach - obiektach spowodowane zdarzeniami losowymi i innymi powstałe przed odbiorem końcowym obiektu Wykonawca naprawia na własny koszt. 28. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia organom nadzoru budowlanego, inspektorowi nadzoru i wszystkim osobom przez niego upoważnionym, dostępu do terenu budowy oraz wszystkich miejsc, gdzie są wykonywane lub gdzie przewiduje się wykonywanie robót związanych z realizacją zlecenia. 29. Wykonawca zastosuje się do wszystkich poleceń inspektora nadzoru, które są zgodne z SST oraz prawem obowiązującym w Polsce. 30. Wykonawca jest zobowiązany informować inspektora nadzoru o problemach lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub opóźnienie terminu zakończenia robót. 31. Gotowość do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu Wykonawca będzie zgłaszał Zamawiającemu (Inspektorowi Nadzoru) wpisem do dziennika budowy. Zgłoszenie należy przedstawić z minimum jednodniowym wyprzedzeniem planowanego zakończenia robót przewidzianych do odbioru. Inspektor nadzoru ma obowiązek przystąpić do odbioru robót w terminie do 3 dni roboczych licząc od daty wpisu w dzienniku budowy. 32. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania potwierdzenia odbioru robót związanych z przebudową sieci i urządzeń umieszczonych w pasie drogowym przez właścicieli tych sieci i urządzeń. 33. Zorganizowanie robót w taki sposób aby umożliwić ruch kołowy i pieszy w trakcie realizacji umowy na przebudowywanym odcinku. 34. Wykonawca zabezpieczy obsługę geodezyjną na wszystkie roboty zgodnie z wymaganiami zawartymi w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych obejmującą: wznowienie i stabilizację granic pasa drogowego, wytyczenie elementów ulicy wraz z obiektami i uzbrojeniem terenu w oparciu o osnowę geodezyjną oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej 3 egz. dla Zamawiającego oraz po 3 egz. dla każdej z branż objętych przedmiotem zamówienia. 35. Wykonawca będzie dbał o nienaruszenie stałych punktów geodezyjnych i ich odtworzenie po wykonaniu przedmiotu umowy. 36. Obowiązkiem wykonawcy jest: a) dostarczenie do magazynu spółki PGE Dystrybucja S.A. materiałów z rozbiórki i demontażu oświetlenia i urządzeń energetycznych (dotyczy słupów, wysięgników, opraw, kabli) i rozliczenie się z właścicielem materiałów, b) dostarczenie złomu stalowego z rozbiórki istniejących ogrodzeń do punktu skupu złomu a uzyskany formularz przyjęcia przekaże zamawiającemu, celem wystawienia faktury, c) posegregowanie, oczyszczenie i przetransportowanie materiałów z rozbiórki nadających się do ponownego budowania na wskazane przez Zamawiającego miejsce składowania dla materiałów takich jak: krawężniki betonowe, słupki do znaków, znaki drogowe, destrukt, kruszywo kamienne, d) przewiezienie drewna z wycinki drzew na wskazane przez Zamawiającego miejsce w granicach Rzeszowa, drewno winno być pocięte na odcinki długości 1 m, aby umożliwić ręczny załadunek, e) opracowanie na własny koszt programu gospodarki odpadami zgodnie z wymaganiami przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. nr 185, poz. 1243 ze zmianami) oraz uzyskanie wszelkich uzgodnień i pozwoleń w zakresie gospodarki odpadami. 37. Wykonawca będzie przekazywał na bieżąco do Wydziału Geodezji Urzędu Miasta Rzeszowa- Grodzkiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Rzeszowie wszystkie zamierzone szczegóły w terenie, powstałe w wyniku prowadzenia robót budowlanych, celem przyspieszenia aktualizacji map, a w efekcie szybszego uzyskania końcowej mapy geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z dokonaniem zmiany użytku - zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2010 r. nr 193, poz. 1287 z późn. zm.) 38. Wykonawca zrealizuje roboty objęte zamówieniem przy udziale osób podanych w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania potencjału kadrowego przez cały okres objęty umową . Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli wypełnienia obowiązków w tym zakresie pod rygorem naliczenia kar umownych. 39. Wykonawca zorganizuje teren budowy niezbędny do właściwego wykonania prac. 40. Pobieranie próbek i przeprowadzenie badań odbywa się na koszt Wykonawcy. 41. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przeprowadzi dodatkowe badania, a jeżeli badania te wykażą zastosowanie materiałów lub wykonanie robót niezgodnie z umową, pokryje koszty tych badań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na cały okres związania ofertą w wysokości: 149 000,00 zł słownie: sto czterdzieści dziewięć tysięcy złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach