Przetargi.pl
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Dobroszycach i Nowosiedlicach

Gmina Dobroszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 56-410 Dobroszyce, ul. Rynek 16/5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3141167, 3141173 , fax. 071 3141276
  • Data zamieszczenia: 2015-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobroszyce
    ul. Rynek 16/5 16/5
    56-410 Dobroszyce, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3141167, 3141173, fax. 071 3141276
    REGON: 93193477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobroszyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Dobroszycach i Nowosiedlicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla realizacji robót budowlanych inwestycji pn.: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Dobroszycach i Nowosiedlicach zgodnie z obowiązującym Prawem budowlanym i przedstawionym w pkt. 1. szczegółowym opisem zadań i obowiązków. Teren, na którym planowana jest inwestycja objęty jest Miejscowymi Planami Zagospodarowania Przestrzennego przyjętymi Uchwałami Rady Gminy Dobroszyce Nr XV - 77/2008 i Nr XV - 76/2008 z dnia 17 kwietnia 2008r. Kopie miejscowych planów stanowią załączniki nr 1 i 2 do SIWZ. Wymagany jest podział całości zamierzenia inwestycyjnego na etapy, które zostaną naniesione w projekcie budowlanym, wykonawczym i kosztorysie, w uzgodnieniu z Zamawiającym. 1. Zakres szczegółowy. Opracowanie powinno zawierać: a) Kompletny projekt budowlany w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę - 5 egz. (w tym egzemplarze niezbędne do pozwolenia na budowę); b) Projekt wykonawczy w zakresie niezbędnym do zrealizowania robót budowlanych - 5 egz. (wszystkie do wyłącznej dyspozycji Zamawiającego); c) Specyfikacje wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż obejmujących projekt - 4 egz. w formie pisemnej ( podpisane przez autora); d) Przedmiar robót i kosztorys inwestorski - 2 egz. w formie pisemnej (podpisane przez autora) Całą zawartość opracowania z pozycji z ppkt. a) - d) należy dostarczyć po 2 egz. na nośnikach CD. Przedmiar robót powinien zostać umieszczony w osobnym pliku (bez kosztorysu). 2. W ramach ryczałtowego wynagrodzenia umownego do obowiązków Wykonawcy należy: a) Opracowanie kompletnego projektu budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót oraz kosztorysów inwestorskich wg pkt.1 wg Prawa budowlanego i innych odnośnych regulacji prawnych, w tym obowiązujących norm. Projekt musi być opracowany przez zespół specjalistów, którzy posiadają odpowiednie uprawnienia wymagane przez Prawo budowlane; b) Uzyskanie podkładów geodezyjnych do celów projektowych w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę; c) Uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, postanowień, uzgodnień, opinii oraz innych dokumentów niezbędnych do uzgodnienia dokumentacji budowlanej; d) Uzyskanie uzgodnień od właścicieli prywatnych działek na wykonanie przykanalików z istniejących dróg gminnych. Do każdej istniejącej działki należy zaprojektować jeden przykanalik od sieci do granicy działki i na końcu zaślepić; e) W przypadku potrzeby uzyskania zgody właściciela gruntu na przebieg inwestycji przez jego teren, wymagany będzie dokument z oświadczeniem o zapoznaniu się z lokalizacją wbudowanego obiektu, jej aprobatą i zgodą na wykonanie robót budowlanych związanych z umieszczeniem obiektu na przedmiotowym terenie. Treść i forma ww. dokumentu powinna zostać uzgodniona z Zamawiającym. f) W przypadku potrzeby uzyskania niezbędnego dokumentu potrzebny jest wniosek Zamawiającego - Wykonawca przygotowuje wniosek do podpisu Zamawiającemu, pokrywa wszelkie urzędowe opłaty, znaczki skarbowe oraz uzyskuje żądany dokument; g) Uzyskanie oraz dostarczenie do Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę; h) Pełnienie nadzoru autorskiego: W ramach wynagrodzenia ryczałtowego należy ująć wynagrodzenie za pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie wyjaśnienia i korygowania niejasności, uwag i wątpliwości na etapie realizacji robót budowlanych objętych niniejszym opracowaniem, w tym dokonanie korekt i przeprojektowanie elementów, których Wykonawca robót budowlanych nie będzie mógł wykonać z winy wad projektu budowlanego lub wykonawczego (przy założeniu kompetentności i profesjonalności wykonawcy robót budowlanych). Zakłada się, że kompletny i profesjonalnie wykonany projekt wymagać będzie niewielkiego zakresu nadzoru autorskiego. W ramach wynagrodzenia zakłada się 3 obowiązkowe pobyty na budowie. W szczególności, zadania te zawierają: a) uczestnictwo w naradach koordynacyjnych za dodatkowym wynagrodzeniem dla Wykonawcy, b) uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów w trakcie procesu inwestycyjnego, c) informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach istniejących i przewidywanych razem ze sposobami ich rozwiązywania i /lub działaniami korygującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów, d) wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione w niniejszym zakresie zadań, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji kontraktu na roboty budowlane (zgodnie z wymaganiami Zamawiającego) oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego. 3. Czynności projektowe wynikające z doprojektowania nowych elementów lub z wniosku Zamawiającego dokonania zmiany poprawnego projektu lub elementu projektu wymagają dodatkowego wynagrodzenia. 4. Odpowiedzialność Wykonawcy. Wykonawca będzie odpowiedzialny za zawartość merytoryczną, techniczną i prawną opracowania projektowego, będącego przedmiotem zamówienia publicznego. Wykonawca ponosi również odpowiedzialność za wszelkie szkody poniesione przez zamawiającego wynikłe z wad przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający wyznaczy na swój koszt Sprawdzającego kompletną dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę. Warunkiem dokonania przez Zamawiającego odbioru przedmiotowej dokumentacji projektowej jest pozytywna pisemna opinia osoby sprawdzającej dokumentację projektową. 6. Wykonawca będzie wykonywać swoje obowiązki w ścisłej współpracy z Zamawiającym i zgodnie z jego poleceniami i obowiązującymi przepisami. Wykonawca bezwzględnie uzgodni z Zamawiającym zastosowane w projekcie technologie, materiały i rozwiązania. 7. W celu wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni wykwalifikowany personel, który musi posiadać udokumentowane kwalifikacje i doświadczenie w dziedzinach, które mają kluczowe znaczenie dla niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 270 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2014 poz. 1804 ze zm.). 3. Nie dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN, zapis ten dotyczy również wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, musi być wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub 2) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie tego Wykonawcy; lub 3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 4) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Oleśnica o/Dobroszyce Nr konta 09 9584 1034 2004 0400 3001 0001 W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej należy złożyć w ofercie oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 6. W przypadku przelewu wadium na konto Zamawiającego, do oferty należy dołączyć kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 7. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy Pzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.dobroszyce.pl/index.php?language=0&fidx=76
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach