Urząd Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
- Data zamieszczenia: 2015-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
ul. Podgórna 22 22
65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
REGON: 00065423300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa sali gimnastycznej w III Liceum Ogólnokształcącym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres rozbudowy obejmuje budowę nowej sali gimnastycznej z zapleczem i przebudowę istniejącej sali gimnastycznej i zaplecza na działkach nr 204/2 obręb 31 przy ulicy Strzeleckiej 9 w Zielonej Górze. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: a) Roboty przygotowawcze b) Roboty ziemne. c) Fundamenty. d) Izolacje przeciwwilgociowe. e) Roboty murowe. f) Roboty żelbetowe. g) Konstrukcja stalowa. h) Konstrukcja drewniana. i) Pokrycie dachu. j) Posadzki. k) Roboty tynkarskie, malarskie i okładziny ceramiczne l) Stolarka okienna i drzwiowa. m) Elewacja. n) Opaska budynku. o) Wyposażenie. p) Roboty zewnętrzne i zagospodarowanie terenu. q) Instalacje sanitarne. r) Instalacje elektryczne. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie dokumentacją techniczną i STWiOR zawartymi w załączniku nr 10 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ oraz w dokumentach, o których mowa w pkt 3.4. SIWZ. 5. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres min. 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót i rękojmi za wady na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 27.2. SIWZ. 6. Zamawiający informuje, iż mogące wystąpić w SIWZ wraz załącznikami wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów, zdjęć w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych i jakościowych. Użyte w SIWZ wraz załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (produktów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SIWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia. 7. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 8. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia. Ubezpieczenie OC winno obejmować również szkody wyrządzone przez wszystkich podwykonawców 9. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram wykonania robót. Harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Uwaga: Wykonawca musi uwzględnić przerwy w wykonywaniu robót budowlanych w okresie trwania egzaminów maturalnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości: 75.000,00 złotych (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa świetlicy wiejskiej przy ul. Ochla- Św. Jadwigi Śląskiej
Dodano: 2015-12-03 - Remont placu przy ul. Stefana Żeromskiego 13-15.
Dodano: 2015-09-10 - Remont placu przy ul. Stefana Żeromskiego 13-15.
Dodano: 2015-08-13 - Przebudowa pomostów żelbetowych przy ulicy Podgórnej 45.
Dodano: 2015-05-28 - REMONT SALKI KONFERENCYJNEJ W BUDYNKU URZĘDU KONTROLI SKARBOWEJ W ZIELONEJ GÓRZE ZLOKALIZOWANYM W GORZOWIE WLKP. PRZY UL KAZIMIERZA WIELKIEGO 65
Dodano: 2014-10-14 - Przebudowa i wymiana urządzeń dźwigowych w budynkach Wielospecjalistycznego szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp., Sp. z o.o. przy ul. Dekerta 1
Dodano: 2014-09-12 - ROBOTY BUDOWLANE - Remont pomieszczeń nr 020 i 021 z przeznaczeniem na archiwum egzekucji administracyjnej w budynku Lubuskiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze wraz z dostawą i montażem regałów jezdnych w archiwum
Dodano: 2011-01-31 - Remont odtworzeniowy pomieszczeń - po zalaniu, roboty malarskie i posadzkowe w budynku Lubuskiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze
Dodano: 2010-11-09