Przetargi.pl
ROZBUDOWA, PRZEBUDOWA I NADBUDOWA ZESPOŁU SZKÓŁ MUZYCZNYCH W KROŚNIE - II ETAP

Zespół Szkół Muzycznych ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, ul. Paderewskiego 7
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-13 4320072 , fax. 0-13 4320079
  • Data zamieszczenia: 2013-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Muzycznych
    ul. Paderewskiego 7 7
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 0-13 4320072, fax. 0-13 4320079
    REGON: 00028072600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kromuz.internetdsl.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA, PRZEBUDOWA I NADBUDOWA ZESPOŁU SZKÓŁ MUZYCZNYCH W KROŚNIE - II ETAP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - instalacyjnych, związanych z rozbudową, przebudową i nadbudową budynku Zespołu Szkół Muzycznych - II etap. Zadanie stanowi kontynuację rozpoczętego w 2011 roku procesu inwestycyjnego, w ramach którego do chwili obecnej wykonano prace I etapu obejmującego: a). Rozbiórkę istniejącej konstrukcji dachu oraz ścianek ażurowych i kominów do poziomu ostatniego stropu, nad salą koncertową, rozbiórka stalowych dźwigarów kratowych i podwieszenia akustycznego do ponownego użycia b). Nad salą koncertową wykonanie nowego stropu o konstrukcji stalowej c). Nadbudowę o jedną kondygnację wraz z wykonaniem drewnianej konstrukcji dachu typu mansardowego i pokryciem z blachodachówki, wykonanie kominów i przewodów wentylacyjnych od poziomu ostatniego stropu, d). Rozbiórkę stropu DZ3 nad klatkami schodowymi, e). Wykonanie dwóch klatek schodowych na projektowaną kondygnację, f). Docieplenie projektowanych ścian zewnętrznych (przed wykonaniem pokrycia dachu), g). Montaż stolarki okiennej i świetlików dachowych na projektowanej kondygnacji oraz witryn i drzwi zewnętrznych na parterze. 2. Prace objęte II etapem dotyczą: 1) Wykonania robót ogólnobudowlanych, 2) Wykonania robót instalacyjnych - w tym: instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wentylacji mechanicznej, instalacji wod-kan i p.poż, kotłowni gazowej oraz instalacji elektrycznej, 3) Prób, sprawdzeń oraz pomiarów i odbiorów wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie. Po stronie Wykonawcy zamówienia leżą również koszty związane z wytyczeniem robót w terenie, inwentaryzacją powykonawczą zadania, odbiorami i dopuszczeniami do eksploatacji. Gruz oraz pozostałe odpady Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie pozytywnych opinii (protokołów odbiorowych) z czynności odbiorowych dokonywanych przez instytucje i urzędy publiczne, bez których niemożliwe jest przeprowadzenie i zakończenie czynności odbiorowych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Dotyczy to w szczególności zakończenia prac, co jest równoznaczne z rozpoczęciem użytkowania tej części obiektu. 4. Zakres prac szczegółowo określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, na która składają się: 1) Projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) Kosztorys nakładczy (przedmiar robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Krosno, ul. Paderewskiego 7. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 60 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego i przekazania podpisanej karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik do wzoru umowy. Udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 7. Termin realizacji zamówienia: od 01.06.2013 roku do dnia 31.08.2015 roku, z zastrzeżeniem etapowości prowadzenia robót, co uzależnione jest od możliwości udostępnienia obiektu przez Zamawiającego oraz posiadanych przez Zamawiającego środków finansowych w poszczególnych latach realizacji inwestycji. 8. Zamawiający informuje, że w poszczególnych latach będzie dysponował środkami finansowymi (jakie może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia) w wysokości: 1) w 2013 roku - 545.000,00 zł, 2) w 2014 roku - min. 340.000,00 zł, 3) w 2015 roku - pozostała część kwoty wynikająca z wyboru najkorzystniejszej oferty i podpisanej z Wykonawcą umowy. Jednocześnie Zamawiający nie zakazuje Wykonawcy realizacji w poszczególnych latach prac o większym zakresie niż wysokość posiadanych przez niego w tych latach środków finansowych. Każdorazowo zakres prac będzie podlegał uzgodnieniom z Zamawiającym. Z tytułu realizacji przez Wykonawcę prac o większym niż wysokość posiadanych przez Zamawiającego środków, Wykonawcy nie przysługuje prawo dochodzenia należności lub odszkodowania od Zamawiającego. Odbiory i płatności będą każdorazowo dokonywane do wysokości posiadanych przez Zamawiającego w danym momencie środków finansowych. Wykonawca składając ofertę podejmuje decyzję o zakresie realizacji w każdym z lat obowiązywania umowy. Decyzję w tym zakresie Wykonawca przekazuje w harmonogramie rzeczowo - finansowym, który będzie stanowił element dokumentów ofertowych. Zamawiający dopuszcza w ciągu danego roku możliwość zwiększenia wskazanych powyżej kwot (dotyczy to 2013 i 2014 roku). Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji prac umożliwiających sprawne i terminowe wydatkowanie pozyskanych środków finansowych. Zamawiający oczekuje, aby przewidywany w 2013 roku zakres prac obejmował: a). branża budowlana - min. wymianę wewnętrznej stolarki budowlanej wraz z pracami towarzyszącymi, b). branża sanitarna - min. wykonanie odwodnienia terenu wraz z pracami towarzyszącymi, c). branża elektryczna - min. rozprowadzenie przewodów instalacyjnych. 9. Realizacja przedmiotu zamówienia winna umożliwiać Zamawiającemu prowadzenie statutowej działalności. Prowadzone przez Wykonawcę prace nie mogą stwarzać zagrożenia życia lub zdrowia osób przebywających w budynku Zamawiającego lub w jego otoczeniu. W przypadku występowania kolizji terminowych z prowadzoną przez Zamawiającego działalnością, Wykonawca zobowiązuje się do czasowego ograniczenia zakresu realizowanych robót lub zmniejszenia ich uciążliwości w sposób umożliwiający Zamawiającemu realizację statutowych obowiązków. 10. Uwagi realizacyjne: a) Wszędzie tam, gdzie w przedmiarze robót występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. b) Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 11. Warunki finansowe rozliczeń: a) Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego (wystawiania faktur częściowych), jednak nie częściej niż raz na dwa miesiące kalendarzowe do wysokości środków, jakie Zamawiający będzie posiadał w planie finansowym, b) podstawą wystawienia faktur (częściowych lub końcowej) będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót częściowych lub końcowy, c) każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. d) podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 12. Główny kody CPV: 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane. Dodatkowe kody CPV: - 45.31.00.00-3 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych. - 45.31.53.00-1 - Instalacje zasilania elektrycznego. - 45.33.11.00-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania, - 45.33.12.10-1 - Instalowanie wentylacji, - 45.33.20.00-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne. Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 4. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu w wysokości 42.000,00 zł. na zasadach określonych w art. 45 i art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kromuz.internetdsl.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach