Przetargi.pl
„Rozbudowa oczyszczalni ścieków- etap II”

Gmina Pierzchnica ogłasza przetarg

  • Adres: 26-015 Pierzchnica, Urzędnicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 35-38-046 , fax. 041 35-38-046
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pierzchnica
    Urzędnicza 6
    26-015 Pierzchnica, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 35-38-046, fax. 041 35-38-046
    REGON: 29101060700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pierzchnica.bip.jur.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa oczyszczalni ścieków- etap II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na rozbudowie oczyszczalni ścieków w istniejącym układzie technologicznym. 1.1 Projekt rozbudowy oczyszczalni ścieków zakłada wykonanie następujących rodzajów robót: a) roboty wyburzeniowe; b)roboty demontażowe urządzeń istniejącej oczyszczalni ścieków; c)roboty budowlano-konstrukcyjne w zakresie modernizacji i przebudowy istniejących obiektów; d)roboty ziemne; e)roboty budowlano-konstrukcyjne w zakresie budowy obiektów oczyszczalni ścieków; f) roboty wykończeniowe; g)roboty instalacyjne; h)roboty instalacyjno-montażowe w zakresie technologii mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków; i)roboty budowlano-montażowe w zakresie sieci zewnętrznych:; j)roboty dodatkowe obejmujące wykonywanie prac na czynnej oczyszczalni ścieków, k) roboty w zakresie budowy dróg i chodników na terenie oczyszczalni; l)roboty w zakresie oświetlenia terenu oczyszczalni; m)roboty w zakresie ukształtowania terenu; n)roboty w zakresie zagospodarowania terenu oczyszczalni; o)rozruch technologiczny oczyszczalni ścieków (rozruchu oczyszczalni należy dokonać w porozumieniu z firmą która wykonała I Etap rozbudowy oczyszczalni), wpracowanie oczyszczalni ścieków i osiągnięcie efektu ekologicznego, 1.2 Przedmiot zamówienia obejmuje: a)przeprowadzenie przy udziale Zamawiającego prób, rozruchu technologicznego oczyszczalni, oraz wymaganych badań zakończonych wynikiem pozytywnym w zakresie parametrów wymaganych obowiązującymi przepisami prawa i pozwoleniem wodnoprawnym, a także przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania do użytkowania obiektu powstałego w wyniku przeprowadzonych robót budowlanych (DTR, dozór techniczny i inne); b)opłaty za nadzory obce np. dozór techniczny, badania np. geotechniczne, trwałości materiałów itp.; c)szkolenie pracowników z obsługi oczyszczalni w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń; d)w razie konieczności uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu; e)uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie ścieków oczyszczonych z nowo przebudowanej oczyszczalni; f)Uzyskanie zgody odpowiednich organów na możliwość wystąpienia podwyższonych parametrów odprowadzanych ścieków oczyszczonych przy rozruchu technologicznym i/lub pracach budowlanych na ciągu technologicznym oczyszczania ścieków; g)Uzyskanie zgody wodnoprawnej na odprowadzania wód z odwodnienia terenu podczas prac budowlanych; h)uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych oraz uzgodnień w imieniu Zamawiającego; i)serwis zamontowanych urządzeń w okresie udzielonej gwarancji; j)przeprowadzenie wymaganych przez producenta zamontowanych urządzeń przeglądów i konserwacji, nie rzadziej niż 2 razy w każdym roku obowiązującej gwarancji/rękojmi. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z terenem obejmującym przedmiot zamówienia w celu oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko uzyskał wszelkie istotne dane, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. UWAGA: Dokonanie wizji lokalnej terenu będzie możliwe w dni robocze od godz. 8.00 do 14.00 po uprzednim uzgodnieniu daty takiej wizyty z Zamawiającym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1)Dokumentacja projektowo-kosztorysowa 2)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) 3)Pozwolenie na budowę 3. Wykonawca wybrany do wykonania zamówienia zobowiązany będzie do uzyskania wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych oraz uzgodnień w imieniu Zamawiającego- jeżeli będą wymagane. 4.Jeżeli w dokumentacji używa się określenia Polska Norma należy rozumieć to jako Polska Norma przenosząca normy europejskie zharmonizowane. 5.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami w szczególności techniczno-budowlanymi, normami oraz z STWiORB. Zamawiający informuje, że roboty budowlane prowadzone będą podczas ciągłej pracy oczyszczalni ścieków. Przerwy technologiczne, np. spowodowane włączeniem nowych/przebudowywanych urządzeń/maszyn lub obiektów należy wcześniej zgłosić pisemnie Zamawiającemu i uzyskać pisemną zgodę wraz z dopuszczalnym czasem wyłączenia z pracy urządzeń lub maszyn. W czasie przerw technologicznych należy zapewnić ciągłość oczyszczania dopływających ścieków. 6.Wykonawca wybrany do wykonania zamówienia zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, w tym kosztorysów powykonawczych, różnicowych i zamiennych, w formacie elektronicznym (pdf dla dokumentacji tekstowej oraz dwg lub dxf dla dokumentacji graficznej i w wersji papierowej (3 egzemplarze). 7.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 40.000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy 00/100); przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na numer konta: Urząd Miasta i Gminy Pierzchnica Bank Spółdzielczy w Chmielniku Nr 23 8483 0001 2001 0000 0518 0118 4.Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium- oznaczenie sprawy RI. 271.12.2020”. 5.W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy PZP art. 45 ust. 6, należy dołączyć do oferty stosowny dokument w formie oryginału. W treści tego dokumentu powinno być zawarte zobowiązanie wynikające z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7a) ustawy PZP. 7.Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a, ust. 2 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach