Przetargi.pl
Rozbudowa i remont budynku zaplecza na stadionie sportowym w Gnojnicy - I etap

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Krisego 1/30
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2016-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1/30 1/30
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 00052472000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropczyce.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i remont budynku zaplecza na stadionie sportowym w Gnojnicy - I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia pn. Rozbudowa i remont budynku zaplecza na stadionie sportowym w Gnojnicy - I etap jest wykonanie stanu surowego zamkniętego rozbudowy istniejącego budynku socjalnego o część gospodarczą (pom. nr od 0-10 do 0-15), rozbudowa jako budynek parterowy z poddaszem nieużytkowym, niepodpiwniczony, zlokalizowany w Gnojnicy na działce o nr ew. 3288 (w kierunku południowo-wschodnim) o powierzchni użytkowej rozbudowy 75,31 m2, zgodnie z projektami budowlanymi i wykonawczymi stanowiącymi załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik Nr 2 do SIWZ oraz przedmiarem robót stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót w zakresie i rodzaju określonym w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz w przedmiarach robót (przedmiary robót mają charakter pomocniczy, a ilości podane w nich mają charakter orientacyjny) stanowiących załącznik Nr 3 do SIWZ, w tym wykonanie m.in. następujących robót, w sposób niżej opisany: 2.1 wykonanie robót ziemnych, 2.2. wykonanie robót rozbiórkowych i demontażowych w tym m.in. częściowy demontaż balustrady, rozbiórka części posadzki istniejącego tarasu, demontaż części zadaszenia istniejącego budynku z przestawieniem słupka, demontaż płyt drogowych, wykucie otworu na podeście wraz z montażem słupka, demontaż drzwi od strony południowo-zachodniej na poddaszu istniejącego budynku, wybicie nowego otworu (przejście na strych części istniejącej), 2.3 wykonanie stóp i ław fundamentowych żelbetowych nowoprojektowanego budynku na podkładzie z chudego betonu, wykonanie ścian nośnych fundamentowych żelbetonowych oraz słupów żelbetowych zakotwionych do nowoprojektowanych stóp fundamentowych, 2.4 wykonanie izolacji poziomej stóp i ław fundamentowych - 2 x papa termozgrzewalna (podkładowa i nawierzchniowa), 2.5 wykonanie izolacji pionowej przeciwwilgociowej ściany fundamentowej z mas KMB np: 2 × hydroizolacja bitumiczna PCI Pecimor 2K oraz termicznej płytą styrodur (polistyrenem ekstrudowanym) o gr. 12 cm zabezpieczonej od strony gruntu folią kubełkową, 2.6 oczyszczenie, otynkowanie oraz wykonanie izolacji pionowej przeciwwilgociowej istniejącej ściany fundamentowej od strony południowo-zachodniej z mas KMB np: 2 × hydroizolacja bitumiczna PCI Pecimor 2K oraz termicznej płytą styrodur (polistyrenem ekstrudowanym) o gr. 8 cm zabezpieczonej od strony gruntu folią kubełkową, 2.7 wykonanie drenażu opaskowego wokół nowoprojektowanego budynku oraz wzdłuż istniejącego budynku od strony południowo-zachodniej wraz z wykonaniem wylotu do istniejącego rowu i montażem klapy zwrotnej, wykonanie studni rewizyjnych drenażowych, zabezpieczenie drenażu geowłókniną, wykonanie obsypki żwirowej o frakcji od 2 mm do 20 mm, 2.8 zasypanie fundamentów piaskiem z zagęszczeniem, wykonanie izolacji poziomej z papy pod ściany murowane, murowanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych konstrukcyjnych bloczkami silikatowymi o gr. 24 cm i 18 cm, zamurowanie otworu w ścianie szczytowej od strony południowo-wschodniej na poddaszu budynku istniejącego, 2.9 wykonanie kominów w tym ich omurowanie ponad dachem gr. 6,5 cm cegłą klinkierową, wykonanie czapek kominowych, montaż kratek wentylacyjnych, 2.10 wykonanie stropu gęsto żebrowego z belkami wstępnie sprężonymi, wykonanie rdzeni żelbetowych, wykonanie wieńców żelbetowych, wykonanie belek żelbetowych, nadproży, 2.11 wykonanie więźby dachowej płatwiowo-kleszczowej wraz z ołaceniem i pokryciem wiatroizolacją (folią wstępnego krycia - wysokoparoprzepuszczalną), wykonanie pokrycia blachodachówką, 2.12 montaż obróbek blacharskich, wykonanie ław kominiarskich i stopni kominiarskich, śniegołapów 2.13 montaż rynien i rur spustowych z PVC, 2.14 montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej (drzwi o symbolu Dz1 i Dz2 - aluminiowe oraz Dz3 - brama segmentowa) i okiennej z nawiewnikami higrosterowanymi w nowoprojektowanej części w tym okno o symbolu O10 - EI30, 2.15 wykonanie instalacji odgromowej, części doziemnej (uziomu otokowego budynku) dla części nowoprojektowanej wraz ze złączem kontrolnym oraz wzdłuż istniejącego budynku od strony południowo-zachodniej, 2.16 montaż wyłazu dachowego, 2.17 wykonanie podsypki piaskowej zagęszczonej o gr. 30 cm (pod warstwy posadzkowe), 2.18 wykonanie ścianek działowych w nowoprojektowanym budynku z bloczków silikatowych o gr. 12 cm wraz z nadprożami, izolacją przeciwwilgociową pod ścianki i fundamentem betonowym, 2.19 skrócenie istniejącego przyłącza napowietrznego elektroenergetycznego i zamontowanie go na dobudowanym budynku, pod przyłączem zamontowanie skrzynki licznikowej TL i wyłącznika głównego obiektu, przepięcie istniejącej skrzynki bezpiecznikowej (istniejący budynek po wykonaniu nowego przyłącza winien być nadal zasilany w energię elektryczną). 3. Dodatkowo w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - wykonania zabezpieczenia istniejących fundamentów na czas prowadzenia robót ziemnych, - odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób postronnych, - ścisłej współpracy z Użytkownikiem istniejącego budynku, - zapewnienia obsługi geodezyjnej w tym do opracowania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - wykonania niezbędnych prób i odbiorów, - przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4. Dodatkowe informacje i wymagania dotyczące realizacji zamówienia: 4.1 Prace objęte zamówieniem należy wykonywać w taki sposób, aby nie zakłócać funkcjonowania istniejącego obiektu. 5. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania następujących robót: - w części rozbudowywanej: robót wykończeniowych: tynków wewnętrznych, posadzek, okładzin, robót malarskich, instalacji: wod.-kan., c.o., gazowej, elektrycznej, robót zewnętrznych: utwardzenia dojść i dojazdów, elewacji, montażu stolarki wewnętrznej, montażu schodów strychowych, - w części istniejącej: robót rozbiórkowych i demontażowych w tym m.in. demontaż okien i drzwi przeznaczonych do likwidacji lub wymiany, demontaż istniejących parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, skucie istniejących posadzek, demontaż odbojów wokół budynku, demontaż istniejących sufitów podwieszanych, demontaż istniejących instalacji, demontaż rynien i rur spustowych, - w części istniejącej prace remontowo-budowlane w tym m.in.: wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych, ocieplenie fundamentów, wykonanie nowych odbojów wokół budynku, wykonanie nowych posadzek w całym budynku, przebudowa instalacji elektrycznej, przebudowa sanitariatów wraz z instalacją wod.-kan., montaż drzwi wejściowych zewnętrznych, montaż drzwi wewnętrznych, wymiana i montaż okien, remont tynków, wykonanie tynków i gładzi gipsowych, odmalowanie ścian, wykonanie płytek ściennych, wykonanie nowych sufitów podwieszanych, ocieplenie budynku warstwa styropianu gr. 10 cm, wykonanie nowej elewacji budynku, montaż nowych rur spustowych i rynien, wykonanie nowych obróbek blacharskich. 6. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ w tym projekty budowlano - wykonawcze stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 2 do SIWZ. Przedmiary robót stanowiące załącznik Nr 3 do SIWZ mają charakter pomocniczy, a ilości w nich zawarte mają charakter orientacyjny. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 8. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 9. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 10. Minimalny wymagany okres gwarancji 36 m-cy liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł, w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty na konto Zamawiającego nr 39 9171 0004 0000 8136 2000 0050 w Banku Spółdzielczym w Ropczycach. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna za skuteczne w chwili uznania rachunku zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. Wadium winno być załącznikiem do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach