Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa Zakładu Zagospodarowania odpadów w miejscowości Kozodrza, Gmina Ostrów - budowa zaplecza socjalno-biurowego wraz z wyposażeniem oraz towarzyszącą infrastrukturą techniczną.

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 39-103 Ostrów, Ostrów 225
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2235810 , fax. 17 2235809
  • Data zamieszczenia: 2016-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    Ostrów 225 225
    39-103 Ostrów, woj. podkarpackie
    tel. 017 2235810, fax. 17 2235809
    REGON: 69003156900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa Zakładu Zagospodarowania odpadów w miejscowości Kozodrza, Gmina Ostrów - budowa zaplecza socjalno-biurowego wraz z wyposażeniem oraz towarzyszącą infrastrukturą techniczną.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.1. Wykonanie płyt fundamentowych wraz podbudową pod zaplecze socjalno-biurowe i łącznik komunikacyjny: a wykonanie płyty fundamentowej żelbetowej pod budynek zaplecza socjalno-biurowego wraz z podbudową o wymiarach dostosowanych do wymiarów zewnętrznych obiektu , grubość 35 cm, klasa betonu C25 30, pręty zbrojeniowe żebrowane stal A-IIIN b wykonanie żelbetowej płyty fundamentowej klatki schodowej wraz z podbudową o wymiarach 812 cm x 300 cm i grubości 35 cm, klasa betonu C25 30, pręty zbrojeniowe żebrowane stal A-IIIN, 2. Kompleksowa budowa budynku zaplecza socjalno-biurowego wraz z wyposażeniem pomieszczeń, budowa klatki schodowej z podestem, łącznika komunikacyjnego z konstrukcji lekkiej wraz z obudową, ciągu komunikacyjnego z kostki betonowej z obrzeżami chodnikowymi: a wykonanie obiektu zaplecza socjalno-biurowego zgodnie z rysunkiem rzutu kondygnacji stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ z wyłączeniem zaznaczonej na rysunku murowanej ściany oddzielenia p.poż REI 60. Wymagania dotyczące obiektu zgodnie z załączoną dokumentacją, w konstrukcji i z wykończeniem w standardzie nie gorszym niż: PODŁOGA PŁASKA zaczynając od dołu: - blacha trapezowa T6, - wełna mineralna grubości min 100 mm, - płyta MFP o grubości 22 mm w pomieszczeniach mokrych CETRIS - wykładzina PVC o grubości 2 mm, w pomieszczeniach mokrych antypoślizgowa o grubości 2 mm, wywinięta na ściany na wysokość 100mmlub rozwiązanie zamienne Własności podłogi: - obciążenie użytkowe 350 kg m2, STROPODACH MODUŁU JEDNOSPADOWY warstwowy pokryty od zewnątrz: - membraną dachową 1,5 mm - płyta MFP o grubości 12 mm, - wełna mineralna grubości 100 mm - blacha ocynkowana lakierowaną w układzie kasetowym, Własności stropodachu: - obciążenie użytkowe 150kg m2 Odprowadzenie wody deszczowej w zewnętrznych rurach PVC. ŚCIANY ZEWNĘTRZNE WEWNĘTRZNE - wykonane z płyt warstwowych blacha gładka w systemie sandwich w kolorze RAL 9010 biały Okna: PVC RU, białe 6 szt. PVC U, białe 8 szt. W pomieszczeniach sanitarnych umywalnie należy zastosować szybę matową. Drzwi: zewnętrzne z samozamykaczem, ocieplone, metalowe, białe 1200x2100 mm - 1L zewnętrzne z samozamykaczem, ocieplone, metalowe, białe 1200x2000 mm - 2P wewnętrzne, metalowe, białe 900x2000 mm - 7P + 6L wewnętrzne, metalowe, białe 800x2000 mm - 1P + 6L b wykonanie wewnętrznych instalacji : Instalacje elektryczne: tablica rozdzielcza usytuowana wewnątrz budynku zasilana z hali sortowni odpadów dopasowana do zastosowanych urządzeń wewnątrz budynku socjalno-biurowego wraz z odpowiednimi zabezpieczeniami: instalacja elektryczna trójfazowa wraz z gniazdami wtykowymi w ilości i z rozmieszczeniem jak na rysunkach załącznika nr 7 do SIWZ, uwzględniająca zasilenie szaf suszarniczych oraz podgrzewacza c.w.u. o poj. 400 l oświetleniowa: oprawy oświetleniowe natynkowe dostosowane do rodzaju pomieszczenia, poziom natężenia dla poszczególnych pomieszczeń zgodny z obowiązującymi normami podłączenia obiektu należy dokonać do przygotowanego obwodu zasilania elektrycznego przy hali sortowni Instalacja wentylacyjna: mechaniczna i grawitacyjna zgodnie z rysunkami załącznika nr 7 do SIWZ dostosowana do obowiązujących przepisów, zapewniająca odpowiednią krotność wymian powietrza dla danego pomieszczenia. Instalacja grzewcza: grzejniki elektryczne wyposażone w termostat i oddzielne niezależne zasilanie, dobrane do zapotrzebowania na ciepło dla konkretnego pomieszczenia. Instalacja wodociągowa wewnętrzna: do zimnej i ciepłej wody wykonana z rur PE-X łączone poprzez wsunięcie rury i zaprasowanie lub rozwiązanie zamienne. Podłączenie do istniejącego przyłącza wodociągowego wykonanego obok obiektu. Instalacja kanalizacyjna: wykonana z rur PVC kielichowych z uszczelką. Podłączenie zaplecza socjalno - biurowego do studzienki S2 istniejącej sieci zewnętrznej kanalizacji sanitarnej . c) wyposażenie budynku socjalno-biurowego: pomieszczenia sanitarne: ceramiczna armatura sanitarna muszla toaletowa szt.5, umywalka z baterią szt. 9, pisuar z zaworem automatycznym szt. 1, kabiny natryskowe szt. 4, szafy suszarnicze na odzież roboczą szt.2, podgrzewacz na ciepłą wodę o poj. 400l szt. zakres nie obejmuje wyposażenia obiektu w postaci mebli, urządzeń AGD. pozostałe pomieszczenia: grzejniki elektryczne z termostatem, wentylatory mechaniczne o wydajności min 120 m3 na dobę d) budowa łącznika komunikacyjnego: wykonanie lekkiej konstrukcji stalowej i montaż za pomocą kotew wklejanych zgodnie z rysunkiem załącznika nr 7 do SIWZ, montaż obudowy łącznika z płyt poliwęglanu komorowego 10/3, Zestawienie stali zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. wykonanie i montaż klatki schodowej ze spocznikiem oraz podestu komunikacyjnego z barierkami ochronnymi z rur stalowych fi 40 w kolorze żółtym typ RAL 1003. zabezpieczenie całości konstrukcji stalowej zgodnie z klasą odporności ogniowej przewidzianą dla tego obiektu wraz z podkładowymi farbami antykorozyjnymi w kolorze brązowym typ RAL 8014. Konstrukcja klatki schodowej w klasie D. Materiały okładzinowe NRO. e budowa chodnika komunikacyjnego: wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o powierzchni 31,50 m2 o grubości min. 15 cm wykonanie obrzeża chodnikowego o łącznej długości 29,00 mb na ławie fundamentowej z betonu C12/15. Wymiary obrzeża w mm: 60x300x1000 ułożenie kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 o powierzchni 53,00 m2. 3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Obowiązki Wykonawcy i warunki wykonywania robót. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do realizacji w szczególności następujących obowiązków oraz uwzględnienia następujących warunków lub zaleceń: 1 Realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem przedstawionym w dokumentacji projektowej, wiedzą techniczną, decyzjami organów administracji, zaleceniami jednostek uzgadniających, obowiązującymi normami technicznymi oraz wymogami SIWZ i Umowy; 2 Prace projektowe, roboty, dostawy i usługi muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności z wymogami Prawa Budowlanego. 3 Powołanie Kierownika Budowy posiadającego niezbędne w tym zakresie uprawnienia budowlane. 4 Wykonania i utrzymania tymczasowych dróg dojazdowych; 5 Zaleca się dokonanie wizji w terenie celem sprawdzenia aktualnych warunków terenowych, w tym stanu istniejących obiektów oraz warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia; 6 Prowadzenia dokumentacji budowy zgodnie z przepisami prawa budowlanego; 7 Zajęcia i zagospodarowania terenu związanego z potrzebami budowy, zorganizowania zaplecza budowy łącznie z zabezpieczeniem dostaw wody, energii elektrycznej oraz łączności telefonicznej na terenie budowy stosownie do potrzeb własnych z późniejszym demontażem i uporządkowaniem terenu 8 Oznakowania terenu budowy zgodnie z wymogami i zabezpieczenia go zgodnie z przepisami BHP i ppoż. oraz pokrycia kosztów wszystkich robót i czynności związanych z wdrożeniem zaleceń z tym związanych; 9Wykonawca będzie odpowiedzialny za uszkodzenie uzbrojenia terenu i istniejących urządzeń budowlanych oraz za wszelkie następstwa zdarzeń dotyczących terenu lokalizacji budowy; 10 Zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej, oraz wykonania inwentaryzacji powykonawczej. 11 Ochrony instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych takich jak kable, rurociągi itp. oraz uzyskania od odpowiednich władz będących właścicielem tych urządzeń potwierdzenia informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach lokalizacji wykazanych na planszy uzbrojenia. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy; 12 Wykonanie prób eksploatacyjnych wykonanych instalacji; 13 Wykonania robót z materiałów własnych, które odpowiadają jakościowo wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z 07.07.1994r. Prawo Budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zmianami i wymogom przewidzianym w SIWZ; 14 Wykonania w trzech egzemplarzach budowlanej dokumentacji powykonawczej oraz wersji elektronicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przekazania informacji niezbędnych do wystawienia dokumentów przejęcia środków trwałych; 15 Dostarczenia instrukcji bezpieczeństwa ppoż. obiektu; 16Dostarczenia instrukcji użytkowania i eksploatacji obiektu - instrukcje obsługi wszelkich systemów i urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania i użytkowania obiektu wraz z wykazem wbudowanych urządzeń, które wymagają przeglądów serwisowych, wraz z kartami gwarancyjnym producentów ww. systemów i urządzeń; 17Przygotowania wszelkich dokumentów wymaganych do uzyskania protokołu odbioru końcowego robót, protokoły robót częściowych, protokoły dotyczące instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, elektrycznej, wentylacyjnej itp. 5. Dokumenty i zezwolenia do uzyskania przez Wykonawcę aProjekty powykonawcze wraz z kompletem inwentaryzacji geodezyjnych powykonawczych; b Kompletna dokumentacja robót budowlanych oraz protokół odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7 500,00 PLN (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100). 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. nr 42, poz.275 z późn. zm.). 2. Wadium w formie pieniężnej winno być wpłacone na konto Zakładu Usług Komunalnych w Ostrowie w BS Ropczyce Nr 66 9171 0004 0009 7550 2000 0020, przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający będzie uważał wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na jego koncie. Oryginał lub kopię przelewu należy załączyć do oferty. 3. Wniesienie wadium w pozostałych formach, określonych w pkt.1 wymaga przedłożenia pisma (oryginału) będącego poręczeniem / gwarancją banku, towarzystwa ubezpieczeniowego lub organizacji obowiązującym przez okres związania ofertą, na odpowiednią kwotę 7 500,00 zł zawierającego informację, że udzielona gwarancja / poręczenie stanowi zabezpieczenie na wadium, na rzecz Zakładu Usług Komunalnych w Ostrowie, 39-103 Ostrów 225 dotyczące przetargu na dostawę oleju napędowego oraz zobowiązanie banku, towarzystwa ubezpieczeniowego lub organizacji, wypłaty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja bankowa winna być zgodna z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe. 4. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie opisanej w pkt 3 Wykonawca zobowiązany jest w oryginale dostarczyć do sekretariatu Zakładu, gdzie otrzyma potwierdzenie złożenia tego dokumentu, a potwierdzoną kopię należy dołączyć do oferty. 5. Zwrot i zatrzymanie wadium następuje na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrow.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach