Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Zespołu Przychodni Specjalistycznych Sp. z o.o. wraz z infrastrukturą techniczną oraz wjazdami publicznymi przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie w Tarnowie

Zespół Przychodni Specjalistycznych Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. M. Skłodowskiej-Curie 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 631 02 10 , fax. 14 627 44 43
  • Data zamieszczenia: 2015-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Przychodni Specjalistycznych Sp. z o. o.
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 1 1
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 631 02 10, fax. 14 627 44 43
    REGON: 85180001000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zps.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Zespołu Przychodni Specjalistycznych Sp. z o.o. wraz z infrastrukturą techniczną oraz wjazdami publicznymi przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie w Tarnowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w oparciu o dokumentację projektową robót budowlanych dla inwestycji pn. Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Zespołu Przychodni Specjalistycznych Sp. z o.o. wraz z infrastrukturą techniczną oraz wjazdami publicznymi przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie w Tarnowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa obejmująca: 2.1 Inwestor posiada pozwolenie na budowę Decyzja Nr 323/2015 Prezydenta Miasta Tarnowa z dnia 30 czerwca 2015 r. (prawomocna od dnia 21 lipca 2015 r.) ale w związku z wprowadzeniem zmian - wykonanie dodatkowego podpiwniczenia budynku, w chwili obecnej oczekuje na wydanie pozwolenia zamiennego. 2.2 a) Projekt wykonawczy Architektura T1,T2,T3 T4 (stanowiącego Załącznik Nr 11 do SIWZ) b) Projekt wykonawczy Konstrukcja T3-1, T3-2, T3-3 (stanowiącego Załącznik Nr 12 do SIWZ) c) Projekt wykonawczy Przebudowa przyłącza wodociągowego, przyłącza kanalizacji deszczowej i sanitarnej, drenaż (stanowiącego Załącznik Nr 13 do SIWZ) d) Projekt wykonawczy Gazy medyczne (stanowiącego Załącznik Nr 14 do SIWZ) e) Projekt wykonawczy Instalacja wewnętrzna kanalizacji sanitarnej i deszczowej (stanowiącego Załącznik Nr 15 do SIWZ) f) Projekt wykonawczy klimatyzacja (stanowiącego Załącznik Nr 16 do SIWZ) g) Projekt wykonawczy Instalacja wewnętrznej ciepłej i zimnej wody i wewnętrzna Instalacja wodociągowa i p.poż (stanowiącego Załącznik Nr 17 do SIWZ) h) Projekt wykonawczy Centralnego ogrzewania i zasilania nagrzewnic (stanowiącego Załącznik Nr 18 do SIWZ) i) Projekt wykonawczy Instalacja elektryczna i teletechniczna (stanowiącego Załącznik Nr 19 do SIWZ) j) Projekt wykonawczy Wentylacja mechaniczna (stanowiącego Załącznik Nr 20 do SIWZ) k) Projekt budowlany Budowa układu komunikacji wewnętrznej, ciągów pieszych oraz dwóch zjazdów publicznych (stanowiącego załącznik Nr 21 do SIWZ) 2.3 Harmonogram robót budowlanych rzeczowy - finansowy przedstawi Wykonawca po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. W harmonogramie należy przewidzieć etapowanie inwestycji. 3. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej potwierdzonej na piśmie (protokół z wizji lokalnej) dla zapoznania się z warunkami realizacji zamówienia i uzyskania wszelkich niezbędnych informacji. Do uzgadniania terminów wizji lokalnych, udzielania informacji podczas wizji lokalnych i potwierdzania pobytu Wykonawcy w obiekcie upoważniony jest Z-ca Dyrektora Jan Lazar lub Inspektor ds. AG Wojciech Curyło. Zamawiający nie zwraca kosztów, które ponosi Wykonawca w związku z przeprowadzeniem wizji lokalnej. Termin przeprowadzenia wizji lokalnej zostanie ustalony z zamawiającym. 4.Pełny zakres robót określony jest w projekcie technicznym, budowlanym i wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Harmonogramie rzeczowo-finansowym robót budowlanych. Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia należy w szczególności przestrzegać następujących warunków: 4.1. Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy zlokalizować istniejącą infrastrukturę techniczną (przez wykonanie odkrywek). Przed rozpoczęciem robót budowlanych należy wytyczyć w terenie wszystkie elementy i porównać z projektem. Wszystkie prace ziemne a szczególnie wykonanie ścianek szczelnych w okolicy urządzeń podziemnych należy wykonywać z należytą ostrożnością i zabezpieczeniem. O fakcie przypadkowego uszkodzenia instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi Inspektora Nadzoru i Inwestora oraz będzie z nimi współpracował wykonując wszelkie naprawy. Wykonawca będzie odpowiadał za wszelkie spowodowane przez swoje działania uszkodzenia instalacji wykazanych w dokumentach dostarczonych mu przez Zamawiającego, zarówno na powierzchni ziemi i pod ziemią. 4.2.Roboty prowadzone będą wewnątrz obiektu czynnego. Należy szczególnie przestrzegać reżimu sanitarnego. Wykonywanie robót nie może zakłócać funkcjonowania obiektu. Wykonywanie najbardziej uciążliwych czynności Wykonawca dostosuje do organizacji pracy w obiekcie. Na wyjeździe z terenu budowy należy wykonać stanowisko do czyszczenia pojazdów i mycia kół . Niedopuszczalny jest wyjazd pojazdów bez czyszczenia i mycia kół. Wszelkie zanieczyszczenia dróg wewnętrznych wokół ZPS Sp z.o.o oraz dróg publicznych Wykonawca będzie usuwał na bieżąco. 4.3.Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu wewnętrznego i publicznego oraz utrzymania istniejących obiektów (jezdnie, ciągi piesze, znaki drogowe, bariery ochronne, urządzenia odwodnienia itp.) na terenie budowy, w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Przy podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy zatwierdzony projekt czasowej organizacji ruchu przy Rozbudowie i przebudowie istniejącego budynku Zespołu Przychodni Specjalistycznych Sp. z o.o. wraz z infrastrukturą techniczną oraz wjazdami publicznymi przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie w Tarnowie. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca przedstawi Inwestorowi do uzgodnienia, harmonogram zamknięcia dróg i chodników przed budynkiem ZPS Sp z.o.o. Projekt organizacji ruchu powinien być na bieżąco dostosowywany przez Wykonawcę w zależności od potrzeb i postępu robót budowlanych. W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające takie jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w umowną cenę ryczałtową. 4.4.Wszystkie prace związane z realizacją przedmiotowego zamierzenia inwestycyjnego należy wykonać zgodnie z wiedzą techniczną, instrukcjami producentów, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż, polskimi normami, przepisami BHP, ppoż. oraz Prawem Budowlanym, pod ścisłym nadzorem i kierownictwem osób uprawnionych. 4.5.Organizacja robót winna być szczegółowo opisana w Planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (plan BIOZ), którego opracowanie należy do obowiązków kierownika budowy. Obowiązki Kierownika Budowy należy powierzyć osobie posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane zgodnie z warunkami opisanymi w rozdz.V pkt 1 ppkt c SIWZ, będącej członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. 4.6.Roboty ziemne przy wykonaniu fundamentów należy prowadzić pod stałym nadzorem geotechnicznym. Grunty w poziomie posadowienia należy odebrać protokolarnie przez uprawnionego geologa. 4.7.Sprzęt medyczny i wyposażenie Zamawiający będzie realizował odrębnymi przetargami. Po rozszczygnięciu zakupu urządzeń niezwłocznie zostanie powiadomiony Wykonawca o wyborze urządzeń. 4.8.System teletechniczny i urządzenia (kontrola dostępu, WI-FI, kamery, WSI na salach zabiegowych itd.) należy dostosować do aktualnych standardów na czas montażu. 4.9.Okablowanie energetyczne (zasilające i strukturalne) dla sal zabiegowych należy wykonać w uzgodnieniu z firmami dostarczającymi lub obsługującymi istniejące urządzenia w ZPS Sp z.o.o 4.10.Do wykonania robót będących przedmiotem zamówienia należy użyć materiałów, wyrobów i urządzeń, które nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.2004 r, o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004r nr 92 poz. 881 z późn. zm., oraz Zarządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 12.03.1996 r.) -w przypadku wystąpienia w dokumentacji marek bądź znaków towarowych, Zamawiający dopuszcza materiały lub urządzenia równoważne, tj. o parametrach technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzące do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. -posiadających wymagane certyfikaty, atesty i aprobaty techniczne -spełniających wymogi branżowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlano-instalacyjnych. Dokumenty te będą wymagane przy odbiorze końcowym, przy czym Wykonawca w ofercie złoży oświadczenie, że będzie nimi dysponował w chwili wbudowania powyższych materiałów i wyrobów i przedłoży je Zamawiającemu na każde jego wezwanie po podpisaniu umowy. 4.11. Wszystkie rozwiązania zamienne np.: materiałowe estetyczne, kolorystyczne techniczne muszą być bezwzględnie zatwierdzane przez Inwestora i Projektanta przed ich realizacją w formie pisemnej. 1. etap - wniosek Wykonawcy wraz z analizą techniczną parametrów materiałów urządzeń i kosztorysem różnicowym, 2. etap - pozytywna opinia właściwego projektanta, 3. etap - pozytywna opinia właściwego inspektora nadzoru i rozliczenie zamiany, 4. etap - zgoda Inwestora. 4.12. Rysunki i część opisowa są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w opisie a nie ujęte na rysunkach lub ujęte na rysunkach, a nie ujęte w opisie winny być traktowane tak, jakby były ujęte w obu. 4.13. W przypadku zauważonego błędu, pomyłki lub w przypadku wątpliwości interpretacyjnych dot. projektu, Wykonawca przed złożeniem oferty powinien wyjaśnić sporne kwestie z Inwestorem 4.14. Wszelkie rozbieżności pomiędzy elementami dokumentacji lub błędy zauważone w trakcie realizacji inwestycji należy zgłosić Inwestorowi i projektantowi w formie pisemnej. Projektant zobowiązany będzie do rozstrzygnięcia wątpliwości interpretacyjnych lub poprawienia błędu niezwłocznie w formie pisemnej. Wszystkie zmiany projektu wykonawczego wymagają uzgodnień z projektantem w formie pisemnej. 4.15. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia Dziennika Budowy, który zostanie przekazany w trakcie przekazania placu budowy. 4.16. Wykonanie ewentualnej dokumentacji powykonawczej, pomiarów i uzgodnień leży w gestii Wykonawcy. 5. Zakres robót budowlanych zgodnie z projektem: 5.1 Rodzaje prac budowlanych etap I: a) Roboty rozbiórkowe niskiej części - Zabezpieczenie na łączeniu części istniejącej z nowo budowaną częścią płytami G-K Sterylizatornia, poczekalnia i gab. dla Chirurgii i Ortopedii oraz hol główny i wejście koło wind na parterze w budynku istniejącym - Wykonanie tymczasowej pochylni od strony północnej przychodni w celu udostępnienia wejścia dla osób niepełnosprawnych - Demontaż płyt i drzwi ołowianych z pracowni RTG do wykorzystania w nowo budowanej pracowni RTG. - Demontaż armatury łazienkowej (umywalki, miski ustępowe, brodziki, baterie), do ponownego wykorzystania - Demontaż osprzętu elektrycznego ( gniazda, włączniki, rozdzielnie, osprzęt w rozdzielniach) do ponownego wykorzystania - Demontaż osprzętu wentylacyjnego i C.O do ponownego wykorzystania - Demontaż istniejącej konstrukcji sufitowej i płyt sufitowych do ponownego wykorzystania - Rozbiórka ścian działowych z płyt g-k, lub murowanych z cegieł ceramicznych, bloczków - Rozbiórka ścian nośnych, podciągów, stropu, płyty fundamentowej - Rozbiórka poszycia dachu - Wywóz i utylizacja po rozbiórce dachu, ścian, ścian działowych, stropu, fundamentów. b) Roboty budowlane etap I: - Fundamenty, ściany konstrukcyjne, ściany działowe, stropy a w szczególności piwnice i parter, I i II piętro. - Piwnice: pom. nowo budowane (od 1.39 do 1.50) - Część piwnicy pom. 1.51; 1,37; 1.43 pozostaje jako niezagospodarowane tylko z częściowymi instalacjami zgodnie z dokumentacją projektową - W pierwszej części schody do apteki które na początku budowy będą głównym wejściem do przychodni - Parter cała niska część z gabinetami, rejestracją, wejściem głównym, szatniami, prac. RTG, Szpital Jednego Dnia. - Wykończenie pomieszczeń na parterze - Schody na I piętro - Wymiana okien p.poż w części istniejącej. - Montaż okien w budynku nowo budowanym - Montaż drzwi wejściowych do budynku. - Instalacje wentylacji i klimatyzacji. - Instalacje elektryczne i teletechniczne. - Instalacje wod - kan i co. - Instalacje gazów medycznych - Inne instalacje które muszą być wykonane do odbioru i funkcjonowania budynku - Wylewki i Tynki - Wykonanie elewacji budynku - Demontaż tymczasowej pochylni od strony północnej przychodni - Wykonanie zagospodarowania terenu wokół nowo budowanego budynku c) Roboty budowlane etap II: wszystkie roboty budowlane objęte projektem a nie wykonane w I etapie a w szczególności. - Sufity na I i II piętrze - Płytki, wykładziny na I i II piętrze - Wykończenie wszystkich pomieszczeń na I piętrze - Wykończenie pomieszczeń na II piętrze wraz ze sterylizatornią d) Roboty budowlane etap III - Modernizacja pomieszczeń na parterze po sterylizacji, chirurgii ogólnej i urazowo - ortopedycznej. Prace te można wykonać po oddaniu sterylizacji na II piętrze. 6. Warunki realizacji zamówienia. 6.1 Zakres robót budowlanych Wykonawca będzie realizował zgodnie z postanowieniami umowy, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, na podstawie zatwierdzonego projektu. Prace stanowiące przedmiot zamówienia powinny być wykonywane bez wyłączania przychodni z bieżącej eksploatacji. W przypadkach uzasadnionych wynikających z zakresu bądź rodzaju robót, częściowe wyłączenie obiektu należy wykonywać w uzgodnieniu z zamawiającym (zamiar przystąpienia do prac wymagających wyłączenia z eksploatacji części budynku, wykonawca powinien uzgodnić z inwestorem min. z siedmiodniowym wyprzedzeniem) Roboty budowlane wykonywane w części istniejącej należy prowadzić w dni wolne od pracy oraz w godzinach popołudniowych i wieczornych. 6.2 Wykonawca zobowiązany jest usuwać z istniejącego budynku ZPS Sp z.o.o na bieżąco tj. w tym samym dniu, wszystkie odpady, które powstaną w związku z realizacją przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP. 6.3 Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć wykwalifikowanych pracowników, środki transportowe oraz sprzęt w ilości i rodzaju niezbędnym dla należytej realizacji zamówienia, zgodnie z przyjętym harmonogramem oraz zaopatrzy pracowników w jednakowe rozpoznawalne ubiory i zapewni utrzymanie przez pracowników odzieży roboczej w należytej czystości zgodnej z poziomem higieny wymaganej w Przychodni. 6.4 Zamawiający dopuszcza możliwość zaangażowania podwykonawców tyko za zgodą Zamawiającego ale Wykonawca odpowiada za działania podwykonawców jak za własne. Od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone zamawiającemu i osobom trzecim. 7. Realizacja prac. 7.1 Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić zasady udostępnienia pomieszczeń oraz sposób prowadzenia prac z zamawiającym. 7.2 W przypadku, gdy realizacja prac wymaga wykonania robót które mogą powodować stan zagrożenia dla życia, zdrowia i mienia Zamawiającego, a nie wchodzą one w zakres przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wykonać prace zabezpieczające i podjąć działania likwidujące powyższe zagrożenie. 7.3 W przypadku, gdy likwidacja awarii mogącej powodować stan zagrożenia dla życia, zdrowia i mienia Zamawiającego powoduje konieczność dokonania zakupu materiałów, Wykonawca zobowiązany jest dokonać ich zakupu w celu wykonania prac zabezpieczających awarię do czasu przystąpienia do prac naprawczych. 7.4 Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wytyczenia geodezyjnego obiektu przed rozpoczęciem robót oraz zamierzenia geodezyjnego powykonawczego. 7.5 Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć ochronę obiektu w czasie prac budowlanych, w dni wolne od pracy w nocy i gdy nie ma pracowników na terenie budowy. 7.6 Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć teren budowy..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy wnoszą wadium w terminie do dnia 5.10.2015. r. do godz. 9:00 w wysokości: 100.000 (słownie: sto tysięcy) PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na udzielone roboty
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zps.tarnow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach