Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa budynku Sądu Rejonowego w Dębicy przy ul. Słonecznej 3

Sąd Okręgowy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, Pl. Śreniawitów 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8756200 , fax. 017 8756299
  • Data zamieszczenia: 2016-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Rzeszowie
    Pl. Śreniawitów 3 3
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8756200, fax. 017 8756299
    REGON: 00032425700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://rzeszow.so.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa budynku Sądu Rejonowego w Dębicy przy ul. Słonecznej 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia został dokonany za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych pn. Rozbudowa i przebudowa budynku Sądu Rejonowego w Dębicy przy ul. Słonecznej 3, opracowanych przez GPVT Pracownia Architektoniczna s.c, ul. Pamiątkowa 2/37, 61-512 Poznań, stanowiącymi Załącznik nr 1 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 1 do umowy). W zakresie niniejszej dokumentacji projektowej jest utworzenie kancelarii tajnej. Powyższe prace są objęte następującymi kodami ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45111100-9 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45262210-6 Fundamentowanie 45262300-4 Betonowanie 45223100-7 Montaż konstrukcji metalowych 45262520-2 Roboty murowe 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45410000-4 Tynkowanie 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45421152-4 Instalowanie ścianek działowych 45442100-8 Roboty malarskie 45443000-4 Roboty elewacyjne 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 44621220-7 kotły grzewcze centralnego ogrzewania 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz inst. elektrycznych 45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego 45315700-5 Instalowanie stacji rozdzielczych 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45312200-9 Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45314320-0 Instalowanie okablowania komputerowego 45312310-3 Ochrona odgromowa Dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zostały opracowane na mocy art. 2c, 29, 30 i 31 ustawy Pzp zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2012r. w sprawie wykazu robót budowlanych oraz zgodnie z ustawą Prawo budowlane. Dokumentacja jest kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć oraz posiada wymagane opinie, uzgodnienia i decyzje administracyjne. Dodatkowe informacje, które Wykonawca musi uwzględnić przy sporządzaniu oferty: 1) roboty wykonywane będą w czynnym obiekcie sądu z ograniczoną możliwością wykorzystania do celów procesu budowlanego posesji Zamawiającego np. utwardzonego placu na składowanie materiałów do wbudowania i materiałów z rozbiórki. Wykonawca będzie zobowiązany do odpowiedniego zorganizowania robót aby zapewnić m.in. wymagania Zamawiającego: a) w toku wykonywania robót Wykonawca swoim działaniem nie może ograniczać pracy sądu (dostępność, hałas, zakurzenie itp.). Musi liczyć się z koniecznością organizowania głośnej pracy w godzinach i dniach w których sąd nie pracuje (godziny pracy sądu: od poniedziałku do piątku w godz. 7.15 do 15.15), b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizował remont istniejącego obiektu piętrami, oraz aby poszczególne wykończone kondygnacje lub ich części były sukcesywnie przekazywane Zamawiającemu do użytkowania. c) na Wykonawcy spoczywać będzie obowiązek odpowiedniego zabezpieczenia (wydzielenia) stref w których prowadzone będą roboty budowlane w sposób ograniczający do minimum zakurzenie obszaru w którym Zamawiający prowadzi działalność a także przed dostępem dla osób postronnych np. za pomocą tymczasowych ścian z płyt gipsowo - kartonowych (lub w innej zaaprobowanej przez Zamawiającego technologii), d) komunikacja pracowników Wykonawcy odbywać się będzie tylko jedną z klatek schodowych istniejących w budynku uzgodnioną dla danego etapu robót z Zamawiającym - z zastrzeżeniem, iż klatce schodowej, oddanej Wykonawcy do użytkowania, w jej części, odbywać się będzie normalne użytkowanie klatki schodowej, związane z funkcjonowaniem sądu. W odniesieniu do tej części klatki schodowej, Wykonawca będzie zobowiązany utrzymywać czystość i porządek tak, by możliwe było jej normalne użytkowanie, e) na Wykonawcy ciążyć będzie konieczność utrzymania czystości i porządku we wszelkich pomieszczeniach, które będą użytkowane przez Wykonawcę lub w których będą wykonywane roboty przez Wykonawcę, a które to pomieszczenia nie będą czasowo wyłączone (na czas robót) z użytkowania, f) dostawa materiałów do budynku lub na teren parkingu - tylko po godz. 14:00. Składowanie materiałów na parkingu - tylko na jego wskazanym fragmencie, g) z uwagi na znaczne ilości materiałów rozbiórkowych (gruzu), znaczną ilość materiałów do wbudowania oraz uwarunkowania związane z użytkowaniem budynku i parkingu, Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia transportu technologicznego z Zamawiającym, 2) Wykonawca poniesie koszty zużycia wody i energii elektrycznej na podstawie wskazań podliczników zainstalowanych przez Wykonawcę, rozliczanych cyklach dwumiesięcznych na podstawie wystawianych faktur przez Zamawiającego; 3) Wykonawca zobowiązany jest uzgadniać z Zamawiającym wszelkie wyłączenia zasilania w media (energia elektryczna, woda, centralne ogrzewanie itp.). 4) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył bezpłatnie jednolitą 25 -letnią gwarancję Producenta systemu okablowania strukturalnego, wystawioną na Zamawiającego, zawierająca również gwarancję na komponenty zrealizowanej przez Wykonawcę sieci teleinformatycznej - powinien być dostarczony certyfikat w języku polskim po wykonaniu pomiarów kontrolnych okablowania 5) Zgodność robót z dokumentacją przetargową: Dokumentacja przetargowa oraz dodatkowe dokumenty przekazane przez Zamawiającego Wykonawcy są obowiązujące dla Wykonawcy. Wszystkie wykonane roboty i dostarczone materiały będą zgodne z dokumentacją przetargową. W przypadku, gdy materiały lub roboty nie będą w pełni zgodne z dokumentacją przetargową i wpłynie to na niezadowalającą jakość wykonanego elementu, to takie elementy zostaną rozebrane i wykonane ponownie z właściwych materiałów, na koszt Wykonawcy. 6) W przypadku gdyby przypadkowo w dokumentacji projektowej ( Załącznik 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia ) zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub określenia wskazujące na pochodzenie produktów lub nazwy własne wyrobów, urządzeń, materiałów lub rozwiązań technologicznych, a oznaczeniom tym towarzyszą wyrazy -lub równoważny, należy rozumieć je jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych jakim mają odpowiadać wymagane rozwiązania techniczne i materiałowe. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający dopuszcza przyjęcie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych nie gorszych niż wskazane w treści szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia i dokumentacji projektowej. 7) Zabezpieczenie terenu robót: Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru końcowego robot. Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać tymczasowe urządzenia zabezpieczające. Koszt zabezpieczenia terenu robót nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę umowną. 8) Ochrona przeciwpożarowa: Wykonawca będzie przestrzegać przepisy ochrony przeciwpożarowej i utrzymywać sprawny sprzęt przeciwpożarowy, wymagany przez odpowiednie przepisy. Materiały łatwopalne będą składowane w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami i zabezpieczone przed dostępem osób trzecich. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty spowodowane pożarem wywołanym jako rezultat realizacji robót albo przez personel Wykonawcy lub Podwykonawcy. 9) Ochrona środowiska w czasie wykonywania robót: Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robot wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego, ze szczególnym uwzględnieniem utylizacji odpadów i materiałów pochodzących z rozbiórki. Przyjmuje się, że koszty utylizacji ujęte są w cenie umownej. Wykonawca poniesie koszty wywozu i utylizacji odpadów. Zakazuje się wrzucania odpadów i gruzu do pojemników znajdujących się na terenie posesji Sądu Rejonowego w Dębicy przy ul. Słonecznej 3; 10) Bezpieczeństwo i higiena pracy: Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, a szczególnie zadba, aby jego personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz nie spełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. Wykonawca zapewni i będzie utrzymywał w należytym stanie wszelkie urządzenia zabezpieczające, socjalne oraz sprzęt i odpowiednią odzież dla ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych przy robotach oraz dla zapewnienia bezpieczeństwa publicznego. Wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i będą uwzględnione w cenie umownej. 11) Ochrona własności publicznej i prywatnej: Wykonawca odpowiada za ochronę budowli, urządzeń i instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak nawierzchnia chodników, dróg, rurociągi, kable itp. O fakcie przypadkowego uszkodzenia instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi Zamawiającego i zainteresowane podmioty oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw. 12) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez Wykonawcę, jego Podwykonawców i dalszych podwykonawców podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 13) Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej przed złożeniem oferty. W tym celu należy skontaktować się z Dyrektorem Sądu Rejonowego w Dębicy Panią Małgorzatą Niedzielską, tel. (14) 680 76 18 w celu ustalenia terminu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 33 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę Wykonawca wniesie wadium w wysokości 300 000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych ) przed upływem terminu składania ofert.
    2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach (zgodnie z art. 45 ust. 6 pkt 1-5 ustawy Pzp):
    a) pieniądzu;
    b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
    c) gwarancjach bankowych;
    d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
    e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( j.t. Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami).
    3. Wadium Wykonawca wnosi przed upływem terminu składania ofert ( pkt XV ust.2 SIWZ ).
    4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 22 1130 1017 0021 1000 8690 0004. z dopiskiem: Wadium, ze wskazaniem Wykonawcy, nazwy postępowania: Rozbudowa i przebudowa budynku Sądu Rejonowego w Dębicy przy ul. Słonecznej 3, znak sprawy G-2512-1/2016. W przypadku wpłaty wadium na rachunek bankowy uważa się, że termin określony w pkt XII ust.3 SIWZ został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, o których mowa w pkt XII ust.2 lit b-e, winny one zawierać w szczególności: określenie przetargu (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, określenie Zamawiającego jako beneficjenta, wysokość gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności gwarancji (obejmujący okres związania ofertą) oraz zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty sumy wadium na pierwsze żądanie (wystąpienie, wniosek, wezwanie) Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp poprzez określenie przypadków zatrzymania wadium lub wskazanie co najmniej przepisów ustawy. 6. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt XII ust.5 wykonawca musi złożyć w formie oryginału w Oddziale Gospodarczym Sądu Okręgowego w Rzeszowie, 35-959 Rzeszów Pl.Śreniawitów 3, pok. Nr 250 - II piętro przed upływem terminu składania ofert (pkt XV ust.2 SIWZ). 7.Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (nie wynikające z odrębnych ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Wykonawcy, których oferty nie będą zabezpieczone odpowiednią formą wadium, zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 9. Zasady utraty, zwrotu oraz ponownego wnoszenia wadium reguluje art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rzeszow.so.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach