Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa budynku przedszkola gminnego w Iwoniczu - ETAP I

Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 38-440 Iwonicz-Zdrój, Aleja Słoneczna 28
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 435-02-12
  • Data zamieszczenia: 2014-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój
    Aleja Słoneczna 28 28
    38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 13 435-02-12
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz-zdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa budynku przedszkola gminnego w Iwoniczu - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Całość inwestycji objęta załączoną dokumentacją techniczną została podzielona na etapy. Niniejsze postępowanie dotyczy wykonania robót budowlanych objętych ETAPEM I inwestycji w n.w. zakresie. Etap I obejmuje roboty budowlane: I. Roboty rozbiórkowe 1. Rozbiórka schodów zewnętrznych od strony zachodniej budynku (rozbiórka schodów zewnętrznych od strony północno- wschodniej wykonywana będzie w II etapie inwestycji) 2. Rozbiórka części istniejących ścian działowych ceglanych. 3. Rozbiórka części istniejących ścian działowych drewnianych. 4. Demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej. 5. Demontaż istniejących podłóg betonowych na gruncie. 6. Demontaż instalacji, armatury i urządzeń instalacji wod-kan 7. Demontaż instalacji elektrycznej II. Roboty budowlane 1. Wykonanie otworu drzwiowego w ścianie zewnętrznej w miejscu okna. 2. Wykonanie nowych otworów drzwiowych w ścianach wewnętrznych. 3. Wykonanie nowych schodów zewnętrznych od strony zachodniej budynku (wykonanie schodów i pochylni od strony północno wschodniej realizowane będzie w II etapie inwestycji) 4. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych (wyłączony z realizacji w etapie I jest odcinek na wysokości istniejących schodów zewnętrznych od strony północno-wschodniej budynku) 5. Wykonanie ścianek działowych z bloczków gazobetonowych 6. Osadzenie stolarki drzwiowej wewnętrznej. 7. Osadzenie stolarki drzwiowej zewnętrznej (montaż drzwi do wiatrołapu realizowana będzie w II etapie inwestycji) 8. Osadzenie stolarki okiennej zewnętrznej (montaż witryn w wiatrołapie realizowany będzie w II etapie inwestycji) 9. Wykonanie tynków cementowo - wapiennych 10. Wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gipsowo - kartonowych na ruszcie systemowym. 11. Wykonanie warstw pod posadzki. 12. Wykonanie podłóg. 13. Wykonanie powłok malarskich. 14. Wykonanie okładzin ściennych- płytek 15. Wykonanie ocieplenia stropu nad parterem. 16. Malowanie rynien oraz blachy o łącznej powierzchni 5 m2 III. Roboty instalacyjne 1. Przebudowa instalacji wodno - kanalizacyjnej 2. Przebudowa instalacji elektrycznej (istniejące oprawy oświetleniowe do wykorzystania w trakcie przebudowy, ewentualną brakującą liczbę opraw Zamawiający dostarczy Wykonawcy na swój koszt) 3. Przebudowa sieci strukturalnej 4. Wykonanie instalacji monitoringu zewnętrznego UWAGA ! Roboty wyłączone z realizacji w etapie I inwestycji (a znajdujące się w dokumentacji projektowej nie należy wyceniać): 1. Wykonanie schodów zewnętrznych oraz pochylni od strony północno - wschodniej budynku. 2. Wykonanie werandy oraz dachu nad werandą. 3. Wykonanie remontu i malowania dachu. 4. Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych budynku 5. Wykonanie ciągów komunikacji pieszej - chodników, placów, opaski odbojowej. 6. Wykonanie ciągów komunikacji samochodowej - drogi dojazdowe. Dodatkowe informacje: Wykonawca podczas wyceny oferty powinien uwzględnić demontaż i ponowny montaż urządzeń i armatury kuchennej będącej własnością Zamawiającego. Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 9 - dokumentacja projektowa (całość dokumentacji), specyfikacje techniczne, przedmiary - załącznik do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego. UWAGA! W związku z tym, że przedmiotowe zamówienie jest etapem I inwestycji, należy bardzo szczegółowo przeanalizować zamieszczoną dokumentację projektową, z której należy wycenić roboty objęte etapem I we wskazanym powyżej zakresie. UWAGA! W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) nazw własnych, norm, technologii, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Technologia, narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SIWZ i załącznikach do niej. Przy zastosowaniu zmian, Zamawiający wymaga złożenia wykazów z informacjami uwiarygodniającymi przyjęte rozwiązania (wskazanie nazw, symboli i parametrów technicznych). Brak wskazania w ofercie proponowanych zmian (w dowolnym miejscu w swojej ofercie i w dowolny sposób, np. na osobnym wykazie) wraz z podaniem rozwiązań zamiennych proponowanych przez Wykonawcę, skutkuje brakiem możliwości zmiany stanowiska Wykonawcy w tym zakresie przy zawieraniu umowy i uważa się za równoważne z tym, że zamówienie zostanie wykonane zgodnie z rozwiązaniami projektowymi zaproponowanymi przez Projektanta w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i nie zaakceptowane materiały Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z ich nie przyjęciem i nie zapłaceniem. 3.2. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej placu budowy, zapoznał się z przed?miotem zamówienia. 3.3. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 60 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji a jeżeli producent udziela dłuższej gwarancji na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania przedmiotu umowy obowiązuje gwarancja producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.iwonicz-zdroj.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach