Przetargi.pl
ROZBUDOWA I MODERNIZACJA ISTNIEJĄCEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W BIECZU W CELU DOSTOSOWANIA JEJ DO DYREKTYWY ŚCIEKOWEJ

Gmina Biecz ogłasza przetarg

  • Adres: 38-340 Biecz, Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 013 4471113 , fax. 013 4471113
  • Data zamieszczenia: 2015-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biecz
    Rynek 1 1
    38-340 Biecz, woj. małopolskie
    tel. 013 4471113, fax. 013 4471113
    REGON: 37044061400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biecz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA I MODERNIZACJA ISTNIEJĄCEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W BIECZU W CELU DOSTOSOWANIA JEJ DO DYREKTYWY ŚCIEKOWEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie i modernizacji istniejącej oczyszczalni ścieków w Bieczu w celu dostosowania jej do dyrektywy ściekowej w ramach projektu pn. PORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W AGLOMERACJI BIECZ. Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn. Porządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w aglomeracji Biecz realizowanego przez Gminę Biecz w ramach Działania 1.1 Gospodarka wodno - ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM Priorytetu I Gospodarka wodno - ściekowa Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącej oczyszczalni o część biologicznego oczyszczenia ścieków wraz z układem redukcji biogenów oraz zbiornikiem wody technologicznej z towarzyszącą im infrastrukturą. Celem rozbudowy jest również zwiększenie przepustowości oczyszczalni z 500 m3/d do 1200 m3/d. W zakres robót wchodzi kompletna realizacja przedsięwzięcia wraz z dostawami i montażem urządzeń, rozruchem technologicznym, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Do zadań wykonawcy należy także przeszkolenie obsługi, wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz wykonanie wszystkich innych prac koniecznych do użytkowania oczyszczalni zgodnie z obowiązującym prawem. W terminie realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest opracować operat wodnoprawny oraz uzyskać na rzecz zamawiającego pozwolenie wodnoprawne na zrzut ścieków dla zmodernizowanej i rozbudowanej oczyszczalni. Roboty budowlane prowadzone będą podczas ciągłej pracy oczyszczalni. Niezbędne przerwy technologiczne np. spowodowane włączeniem nowych urządzeń, należy każdorazowo zgłosić pisemnie i uzyskać pisemną zgodę użytkownika oczyszczalni ścieków i inspektora nadzoru wraz z określeniem czasu wymaganego do przeprowadzenia prac. Roboty modernizacji i rozbudowy oczyszczalni nie mogą zakłócić jej normalnej pracy i nie mogą pogarszać parametrów oczyszczania ścieków. Zasady współpracy w zakresie m.in. prawidłowej pracy oczyszczalni, bezpieczeństwa p. poż, BHP, korzystania z energii i wody, korzystania z terenu oczyszczalni należy określić w stosownym porozumieniu zawartym pomiędzy wykonawcą a użytkownikiem oczyszczalni. Kopię porozumienia należy dostarczyć zamawiającemu w terminie protokolarnego przekazania placu budowy. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1) Budowa budynku sitopiaskownika, PIX-u i sterowni o wymiarach zewnętrznych 6,24x17,50 m z dachem jednospadowym o wysokości w kalenicy 6,17 m w celu poprawy obsługi urządzenia w okresie jesienno - zimowym. Budynek wyposażony w system dozowania koagulantu, składający się z pompy dozującej wraz z zaworem dozująco - zwrotnym oraz układem stopowo ssącym. Ogrzewanie pomieszczeń budynku za pomocą grzejników elektrycznych o mocy 1kW, wentylacja grawitacyjna zapewniająca 2- krotną wymianę powietrza w ciągu godziny wspomagana wentylacją mechaniczną zapewniającą 5 - krotną wymianę powietrza w ciągu godziny. 2) Adaptacja istniejącego zbiornika SBR na zbiornik tlenowej stabilizacji osadu. Przykrycie zbiornika płytami samonośnymi z kompozytów poliestrowo szklanych. 3) Budowa żelbetowego zbiornika przelewowego wody technologicznej o wymiarach zew. 3,50x5,50m, głębokości całkowitej 3,95 m oraz pojemności czynnej 36,3 m3, wyposażonego w pompę zatapialną o wydajności 10m3/h oraz zestaw sond pomiarowych i żuraw z wysięgiem ramienia 650 - 1200 mm i udźwigiem do 200 kg. 4) Budowa reaktora biologicznego SBR złożonego z dwóch zespolonych komór żelbetowych na planie kwadratu o wymiarach 11x11m, każda o wysokości czynnej 8 m i całkowitej 8,5 m tworzących jeden obiekt konstrukcyjny (objętość czynna jednego reaktora 986 m3) wraz z wyposażeniem. 5) Modernizacja i remont urządzeń służących do odwadniania osadu poprzez budowę układu higienizacji wapnem osadu odwodnionego, polegającego na budowie silosu do magazynowania wapna wraz z zadaszeniem (wiatą), wymianie taśmy filtracyjnej prasy oraz wymianie pompy osadu. Dostawa dwóch kontenerów przystosowanych do systemu hakowego na magazynowanie osadu. 6) Wymiana szczotek przenośnika skratek w istniejącym sitopiaskowniku. 7) Kompleksowy remont pomp w pompowni głównej oraz dostawa pompy rezerwowej, 8) Adaptacja agregatów pompowych w istniejącej pompowni pośredniej oraz dostawa pompy rezerwowej. 9) Wykonanie sieci wodociągowej doprowadzająca wodę użytkową do pomieszczeń sitopiaskownika oraz PIX-u. 10) Wykonanie ciśnieniowych i grawitacyjnych rurociągów układu technologicznego. 11) Wykonanie instalacji elektrycznej i AKPiA z uwzględnieniem istniejącego programu sterowniczego PROFIBUS DP . 12) Dostawa urządzenia WUKO do odblokowywania i czyszczenia kanałów grawitacyjnych odpływów tłuszczowych i innych o średnicach do ? 400 wraz z zestawem korków kanalizacyjnych zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w projekcie. 13) Dostawa kamery inspekcyjnej zgodnie z parametrami technicznymi opisanymi w projekcie. 14) Wycinka drzew (drzewo pozyskane z wycinki zostanie złożone i zabezpieczone w pobliżu placu budowy, w miejscu wskazanym przez zamawiającego), wykonanie pasa zieleni izolacyjnej poprzez nasadzenia drzew i krzewów iglastych oraz założeniu trawników. 3 . Dokumentacja szczegółowo opisująca przedmiot zamówienia: Projekty budowlane i wykonawcze: Rozbudowa i modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków - branża architektoniczno - konstrukcyjna + projekt zagospodarowania terenu stanowiąca zał. nr 1 do SIWZ, - branża technologiczna, wod- kan, wentylacja i ogrzewanie stanowiąca zał. nr 2 do SIWZ, - branża elektryczna i AKPiA stanowiąca zał. nr 3 do SIWZ, oraz - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca zał. nr 4 do SIWZ, - przedmiary robót stanowiące zał. nr 13 do SIWZ 5. Podstawa formalno-prawne wykonania: Roboty objęte zamówieniem realizowane są na podstawie ostatecznej decyzji: - Nr 86//2014 znak AB-B.6740.80.2014 z dnia 15.10.2014 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę zadania pn. Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Bieczu na działkach nr ew. 2428/1, 2428/2,2428/3, 2429, - Decyzja Burmistrza Biecza - zezwolenie na wycinkę drzew, znak: RMKEiOŚ.6131.221.2014 z dnia 10.10.2014 r. - Decyzja Starosty Gorlickiego - zezwolenie na wycinkę drzew, znak: OŚ.613.20.2014 z dnia 04.04.2014 r. Przedmiary robót, które Zamawiający załączył do SIWZ mają znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu robót wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian. W związku z tym, zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej, zbadania miejsca budowy i jego otoczenia, oraz uzyskania potrzebnych informacji dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty przetargowej. Jeśli w dokumentacji projektowej, specyfikacji wykonania i odbioru robót wskazuje się dla niektórych materiałów, wyrobów i urządzeń nazwy, znaki towarowe lub pochodzenie to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe, pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, wyrobów i urządzeń, niż wskazane w/w dokumentach z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). W przypadku, gdy okaże się w toku wykonywania przedmiotu zamówienia, że dokumentacja projektowa będzie zawierała wady, które uniemożliwią prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy lub zastosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych, wymagać to będzie zmiany dokumentacji projektowej, wykonawca niezwłocznie powiadomi o tym fakcie zamawiającego i uzyska na te zmiany zgodę zamawiającego i projektanta. Wprowadzenie zmian do dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji oraz odpowiedzialność za całokształt przyjętych rozwiązań spoczywają na wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 30 000,00 zł - słownie: trzydzieści tysięcy złotych. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu (wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić na konto zmawiającego: Gmina Biecz ul. Rynek 1 38-340 Biecz, BS Biecz Nr 16 8627 0001 2002 3000 0954 0002 z dopiskiem Wadium- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Bieczu 3. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy przekazać zamawiającemu w osobnej kopercie - pok. nr 2 - kasa zamawiającego. 4. Termin wniesienia wadium w każdej formie: do dnia 06.02.2015 r. do godz. 1200. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku zamawiającego ! 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. UWAGA! W przypadku składnia wadium w innej formie niż pieniężna dokument powinien zawierać zapis, że istnieje możliwość zatrzymania wadium w przypadkach określonych Ustawą Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane roboty ponad założony obligatoryjny okres gwarancji 36 miesięcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.biecz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach