Przetargi.pl
Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1243 N Ostróda - Tułodziad w km 0+921 - 2+122

Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6429800 , fax. 089 6429817
  • Data zamieszczenia: 2013-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie
    ul. Jana III Sobieskiego 5 5
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6429800, fax. 089 6429817
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.ostroda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1243 N Ostróda - Tułodziad w km 0+921 - 2+122
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa drogi powiatowej Nr 1243N Ostróda - Tułodziad od km 0+921 do km 2+122. Droga przebiega przez grunty miejscowości Ostróda i Kajkowo, powiat ostródzki, województwo warmińsko-mazurskie. W ramach inwestycji zostaną wykonane następujące prace: Branża drogowa: -przebudowa jezdni oraz podbudowy do parametrów drogi powiatowej klasy Z, -sfrezowanie nawierzchni jezdni w rejonie skrzyżowania z DK Nr 16, -przebudowa istniejących skrzyżowań z drogami bocznymi, -przebudowa sygnalizacji świetlnej wraz z programem sterowania, -przebudowa i budowa chodników, -przebudowa i budowa zjazdów do działek, -przebudowa i budowa zatok autobusowych, -przebudowa parkingów, -wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, -wycinka drzew kolidujących z inwestycją, -plantowanie i obsianie nasionami traw zieleńców. Branża energetyczna -przebudowa kolizji z kablami energetycznymi średniego napięcia i niskiego napięcia, -przebudowa kolizji z kablami i słupami oświetleniowymi, -przebudowa istniejącego słupa napowietrznej linii energetycznej nN 0,4 kV, -zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych nn 0,4kV i SN 15kV, -zabezpieczenie istniejących kabli oświetleniowych. Branża sanitarna -przebudowa i budowa odwodnienia drogi (ulicy) w tym: budowa zintegrowanego osadnika i separatora, budowa kanału deszczowego wraz z wpustami odprowadzającymi wodę deszczową z rozbudowywanej ulicy, -przebudowa kolizji z istniejącej sieci wodociągowej, -przebudowa kolizji kanału sanitarnego, -przebudowa sieci gazowej na odcinku kolizyjnym. Branża teletechniczna -przebudowa kolizji kanalizacji telefonicznej, -przebudowa istniejącego kabla podziemnego, -przebudowa istniejących kabli światłowodowych, magistralnych i rozdzielczych w kanalizacji teletechnicznej. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować roboty budowlane w taki sposób, aby na przebudowywanym odcinku zachować ciągłość ruchu drogowego. W miesiącach zimowych należy zorganizować prace drogowe tak, aby umożliwić zarządcy drogi prowadzenie akcji zimowej na rozbudowywanym odcinku drogi. Wycinkę drzew kolidujących z inwestycją należy wykonać w terminie od 16 października 2013 r. do dnia 28 lutego 2014 r. Wykonawca przed przystąpieniem do wycinki drzew jest zobowiązany zapłacić Zarządowi Dróg Powiatowych w Ostródzie kwotę 505,05 zł (słownie: pięćset pięć złotych 05/100) za drewno sklasyfikowane przez Komisję Klasyfikacyjną działającą przy danym Obwodzie Drogowym, pozyskane z wycinki drzew (14,43 m3 drewna) oraz dostarczyć tydzień przed rozpoczęciem wycinki oryginał dowodu potwierdzającego wpłatę na rachunek Banku Gospodarki Żywnościowej Nr 23 2030 0045 1110 0000 0184 7250. Cenę za 1 m3 pozyskanego drewna określa Zarządzenie Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie w kwocie 35,00 zł. Zamówienie należy wykonać zgodnie z specyfikacją techniczną, dokumentacją techniczną, kosztorysem ofertowym stanowiącymi załącznik do SIWZ. Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013, Oś priorytetowa: 5 Infrastruktura transportowa regionalna i lokalna, Działanie: 5.1 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury transportowej warunkującej rozwój regionalny, Poddziałanie: 5.1.6. Infrastruktura drogowa warunkująca rozwój regionalny. W momencie rozpoczęcia prac budowlanych Wykonawca zobowiązany jest wykonać i zamontować 2 tablice informacyjne (ustawione na początku i na końcu odcinka drogi będącej przedmiotem niniejszej umowy) i następnie w ciągu 30 dni od zakończenia realizacji zadania należy ustawić 2 tablice pamiątkowe, zgodnie z wytycznymi RPO WiM na lata 2007-2013- wytyczne w sprawie obowiązkowych działań informacyjnych i promocyjnych http:www.rpo.warmia.mazury.pl/index.php?page=dzial&dzial_id=134. Tablica informacyjna powinna być o wymiarach 200 cm (wysokość) x 250 cm (szerokość). Tablica powinna być umieszczona w widocznym miejscu w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia rozpoczęcia inwestycji. Po zakończeniu realizacji projektu tablicę informacyjną zastępuje się stałą tablicą pamiątkową. Tablica pamiątkowa powinna być o wymiarach 70 cm (wysokość) x 90 cm (szerokość). Przed wykonaniem i umieszczeniem tablic należy przedstawić ich projekt Zamawiającemu do akceptacji. Wykonanie tablic zostanie rozliczone w ramach kategorii Promocja Projektu, w związku z tym na wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych należy przedłożyć odrębną fakturę. Po podpisaniu umowy (nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od zawarcia umowy) należy przedłożyć zaopiniowany przez Powiatową Komendę Policji schemat organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia, w celu zaopiniowania i zatwierdzenia. Na okres trwania umowy na realizację zadania Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 109 266,00 zł, słownie: sto dziewięć tysięcy dwieście sześćdziesiąt sześć złotych 00/100; Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział Operacyjny w Ostródzie, nr 58 2030 0045 1110 0000 0184 6620 z adnotacją: Wadium- nr sprawy DT.2610.6.2013.MT - Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1243 N Ostróda - Tułodziad w km 0+921 - 2+122. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt 2-5 oryginał dokumentu należy złożyć u Głównej Księgowej Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie (pok. nr 3 w siedzibie Podmiotu reprezentującego Zamawiającego). Dokumenty wymienione w pkt 2-5 muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. W/w poręczenia i gwarancje muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 2.Zwrot wadium 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem Roz. VIII pkt 3 ppkt 1. 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 3.Utrata wadium 1)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp (Rozdział VI pkt 9 SIWZ), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności jeżeli wykonawca nie spełni wymagań formalnych, o których mowa w Rozdziale XIV pkt 4 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.ostroda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach