Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. im. Wandy Kossakowej w Sanoku o budynek sali koncertowej (wraz z łącznikiem) - II etap

Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. im. Wandy Kossakowej w Sanoku ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Podgórze 25
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 46 45 315 , fax. 013 46 45 315
  • Data zamieszczenia: 2009-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. im. Wandy Kossakowej w Sanoku
    ul. Podgórze 25 25
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 013 46 45 315, fax. 013 46 45 315
    REGON: 00028263600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanok.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: publiczna szkoła artystyczna I i II st.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. im. Wandy Kossakowej w Sanoku o budynek sali koncertowej (wraz z łącznikiem) - II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-montażowych wykończeniowych w sali koncertowej na 200 miejsc z odpowiednim zapleczem i kilkoma salami dydaktycznymi Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. im. Wandy Kossakowejw Sanoku wraz z instalacjami: centralnego ogrzewania i technologią kotłowni, klimatyzacji i wentylacji mechanicznej, wodociągową i instalacji elektrycznej oraz zewnętrznej kanalizacji sanitarnej i deszczowej, przyłącza centralnego ogrzewania pomiędzy kotłownią a wentylatorownią. Budynek mieszczący salę koncertową posiada trzy kondygnacje, w tym poddasze użytkowe. Budynek niepodpiwniczony, murowany, ze stropami żelbetowymi monolitycznymi. Budynek z dachem dwuspadowym o konstrukcji płatwiowo-kleszczowej, drewnianej z pokryciem dachówką betonową. Powierzchnia zabudowy - 449,98 m 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł w terminie do 13 listopada 2009 r. do godz. 11.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1, 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 - Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami ) i warunki zawarte w SIWZ a w szczególności wykażą, że -w ciągu ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością ( nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł brutto) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, -dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym kierownik budowy, kierownik robót elektrycznych i robót instalacyjnych posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń i należącego do właściwej Izby, -są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie obejmującym co najmniej przedmiot zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (zał. nr 1) należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: -Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia zał. Nr 2, -Oświadczenie z art. 24 o niewykluczeniu - zał. Nr 3, -Oświadczenie o podwykonawcach - zał. Nr 4, -Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych z potwierdzeniem, że roboty, te zostały wykonane z należytą starannością. (np. protokół odbioru, referencje itp.) - zał. Nr 5, -Parafowany wzór umowy - zał. Nr 6, -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -kopia aktualnej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności lub inny dokument -Jeżeli, Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania dotyczące składania dokumentów i oświadczeń dotyczą każdego z Wykonawców z osobna; -Wyceniony przedmiar robót. -Formularz cenowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanok.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach