Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubzinie

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Krisego 1/30
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2015-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1/30 1/30
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 00052472000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropczyce.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubzinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia pn. Rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubzinie jest wykonanie stanu surowego otwartego rozbudowy istniejącego budynku OSP, zlokalizowanego w miejscowości Lubzina gm. Ropczyce na działce nr ewid. 482/17 oraz 482/5, o budynek dwukondygnacyjny (od strony zachodniej) o powierzchni zabudowy 161,23 m2, zgodnie z projektami budowlanymi i wykonawczymi stanowiącymi załącznik Nr 4 do SIWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik Nr 3 do SIWZ oraz przedmiarem robót stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót w zakresie i rodzaju określonym w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz w przedmiarach robót stanowiących załącznik Nr 2 do SIWZ, w tym wykonanie m.in. następujących robót, w sposób niżej opisany: - wykonanie wymiany gruntu pod całą powierzchnią rozbudowywanej części remizy pospółką o Ismin = 0,98 do poziomu piasku gliniastego o Id=0,40 zalegającego około 2,30 m od istniejącego terenu, - wykonanie ław fundamentowych żelbetowych nowo projektowanego budynku na podkładzie z chudego betonu, - wykonanie izolacji poziomej ław fundamentowych - 2 x papa, wykonanie ścian fundamentowych z bloczka betonowego gr. 29 cm na zaprawie cem., - wykonanie izolacji pionowej przeciwwilgociowej ściany fundamentowej np: dysperbitem oraz termicznej płytą styrodur gr 10 cm zabezpieczonej od strony gruntu folią kubełkową, - zasypanie fundamentów piaskiem z zagęszczeniem, wykonanie izolacji poziomej z papy pod ściany murowane, murowanie ścian pustakiem ceramicznym np. max /220 o gr. 29 cm, - montaż nadproży prefabrykowanych, wykonanie nadproży monolitycznych, wykonanie belek stropowych, wykonanie rdzeni żelbetowych na poziomie przyziemia oraz piętra i ściany attykowej, wykonanie wieńców żelbetowych, wykonanie stropu monolitycznego, wykonanie schodów żelbetowych, - montaż konstrukcji dachu, pokrycie dachu (blacha trapezowa powlekana, styropian laminowany, papa termozgrzewalna x 2) z odpowiednimi spadkami, - montaż obróbek blacharskich wraz z orynnowaniem i rurami spustowymi. 3. Dodatkowo w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - wykonania zabezpieczenia istniejących fundamentów na czas prowadzenia robót ziemnych, wykonanie podbicia ław/ścian fundamentowych betonem o gr. do 60 cm istniejącego budynku OSP odcinkami co 1 m na długości dobudowywanego budynku (roboty ujęte w przedmiarze robót stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ), - montażu podstawy dachowej TYP RS-560/JBS-560 (pod wentylator dachowy typu CTHT/4-250) wraz z klapą zabezpieczającą przed wodą opadową szt. 1 (roboty ujęte w przedmiarze robót stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ), - odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób postronnych, - zapewnienia obsługi geodezyjnej w tym do opracowania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - wykonania niezbędnych prób i odbiorów, - przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4. Prace objęte zamówieniem należy wykonywać w taki sposób aby nie zakłócać funkcjonowania obiektu, użytkowanego przez przychodnię zdrowia, OSP, KGW i radę sołecką. 5. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania następujących robót: - w zakresie rozbudowy: montażu stolarki okiennej i drzwiowej, wykonania instalacji, wykonania ścianek działowych, wykonania posadzek, izolacji posadzek, prac tynkarskich i wykończeniowych, wykonania elewacji budynku, - pozostałych robót ujętych w projekcie w zakresie dotyczącym remontu istniejącego obiektu i robót w zakresie zagospodarowania terenu w tym budowy altany, ogrodzenia, zjazdu publicznego oraz miejsc postojowych. 6. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ w tym projekty budowlane i wykonawcze stanowiące załącznik Nr 4 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 3 do SIWZ oraz przedmiar robót stanowiący załączniki Nr 2 do SIWZ. Ilości zawarte w przedmiarze robót mają charakter orientacyjny. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 8. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 9. Dopuszcza się do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż zaproponowane w projekcie, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł, w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty na konto Zamawiającego nr 39 9171 0004 0000 8136 2000 0050 w Banku Spółdzielczym w Ropczycach. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna za skuteczne w chwili uznania rachunku zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. Wadium winno być załącznikiem do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rękojmia i gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach