Przetargi.pl
Rozbudowa budynku A od strony północnej w ramach Projektu -Odnowa Centrum Wsi Pałecznica- MRPO na lata 2007 - 2013. Oś priorytetowa 6. Spójność wewnątrzregionalna

Gmina Pałecznica ogłasza przetarg

  • Adres: 32-109 Pałecznica, ul. św. Jakuba 11
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 3848037 , fax. 0-41 3848107
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pałecznica
    ul. św. Jakuba 11 11
    32-109 Pałecznica, woj. małopolskie
    tel. 0-41 3848037, fax. 0-41 3848107
    REGON: 29000722400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.palecznica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku A od strony północnej w ramach Projektu -Odnowa Centrum Wsi Pałecznica- MRPO na lata 2007 - 2013. Oś priorytetowa 6. Spójność wewnątrzregionalna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa budynku A od strony północnej w ramach Projektu -Odnowa Centrum Wsi Pałecznica- MRPO na lata 2007 - 2013. Oś priorytetowa 6. Spójność wewnątrzregionalna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który: 1) dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych instalacyjnej w zakresie sieci cieplnych, wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 2) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300 000,00 zł, 3) spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 1) ocena spełniania przez Wykonawcę warunku, pisanego w części III pkt 1 SIWZ: - w przypadku dysponowania osobami przez Wykonawcę, będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części IV pkt 3 i 5 SIWZ - z wykazu, o którym mowa w części IV pkt 3 powinno wynikać, że w specjalności wymienionej w części III pkt 1, Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane; dokumenty, o których mowa w części IV pkt 5, powinny potwierdzać, że osoby wykazane w wykazie posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach określonych w części III pkt 1, - w przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował osobami, ocena będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części IV pkt 3, 4 i 5 - z wykazu oraz oświadczenia, o których mowa w części IV pkt 3 i 4 SIWZ powinno wynikać, że w specjalności wymienionej w części III pkt 1 SIWZ, Wykonawca będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane; dokumenty, o których mowa w części IV pkt 5 SIWZ, powinny potwierdzać, że osoby wykazane w wykazie posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach określonych w części III pkt 1 SIWZ, 2) ocena spełnienia pozostałych warunków, o których mowa w części III pkt 3 SIWZ, będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części IV pkt 2, 6 i 7 oraz oświadczenia, o którym mowa w części IV pkt 1 (Załącznik 2 do SIWZ) - z dokumentów oraz oświadczenia powinno wynikać, że Wykonawca spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz zawierający osoby, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, a które będą wykonywać zamówienie, posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach, o których mowa w części III pkt 1 SIWZ (Załącznik 3 do SIWZ), 4) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby lub osób posiadających uprawnienia, o których mowa w części III pkt 1 SIWZ, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3, Wykonawca wskazał osobę lub osoby, którymi będzie dysponował, 5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 3, posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, o których mowa w części III pkt 1, 6)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadane środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 300 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, UWAGA 1. Dokumenty, o których mowa w pkt 2, 4 - 8 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzone datą (datą poświadczenia, nie zaś jakąkolwiek inną datą znajdującą się na kserokopii dokumentu, choćby pochodziła z dnia poświadczenia), napisem (za zgodność z oryginałem) oraz podpisane przez osoby podpisujące ofertę lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów - w takim przypadku wraz z dokumentami Wykonawca powinien przedłożyć dokumenty, z treści których wynika umocowanie do dokonania tej czynności, o ile nie wynika ono z innych dokumentów składanych wraz z ofertą. W przypadku, gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, w sposób opisany wyżej. UWAGA 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1, oraz wykaz, o którym mowa w pkt 3 powinny być podpisane przez osoby podpisujące ofertę. UWAGA 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1, w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania, oraz dokumenty, o których mowa w pkt 2, 7 i 8 powinien złożyć każdy z Wykonawców. UWAGA 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, 7 i 8 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa wyżej w tiret 1. i 3. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w tiret 2., powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w uwadze 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/BIP/palecznica
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach