Przetargi.pl
Roboty remontowo-budowlane

Akademia Muzyczna w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-027 Kraków, ul. Św. Tomasza 43
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Muzyczna w Krakowie
    ul. Św. Tomasza 43 43
    31-027 Kraków, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowo-budowlane
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku Akademii Muzycznej przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie (klatki schodowe; pomieszczenia przyziemia; pomieszczenia : 121, 119, 104; toalety na I, II i III piętrze; roboty elektryczne w pomieszczeniu 121; wykonanie i montaż mebli w pomieszczeniach 119 i 121; wykonanie i montaż gabloty na parterze).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8500 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 1. Przedmiot zamówienia mieści się w zakresie działalności wykonawcy i jest uwidoczniony w dokumentach rejestrowych wykonawcy, a jeśli specyfika wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania koncesji, zezwolenia, licencji, wykonawca udokumentuje ich posiadanie. 2. Wykonawca udokumentuje: - swoją wiedzę i doświadczenie zawodowe w wykonywaniu robót remontowych w obiektach użyteczności publicznej, a w szczególności, że wykonał co najmniej 2 zamówienia w zakresie takich robót, w okresie ostatnich 5 lat, o łącznej wartości zamówień co najmniej 400.000,00 zł, - że dysponuje osobami i podmiotami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, - że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, a w szczególności : -kierownik budowy posiada stosowne uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa Budowlanego, a ponadto jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. nr 5 z 2001r., poz. 42), - kierownik robót elektrycznych posiada stosowne uprawnienia budowlane w zakresie instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. nr 5 z 2001r., poz. 42), a ponadto posiada świadectwo kwalifikacyjne typu D. 3. Wykonawca złoży do oferty oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 i 2 cyt. Ustawy (wzór formularza w tym zakresie stanowi załącznik nr 4 do nin. specyfikacji). Metoda: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu. 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez spółki cywilne dodatkowo obowiązuje załączenie umowy spółki. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć : a) wykaz robot budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (zgodnie z zapisem w pkt Vb.2 nin. specyfikacji) w układzie tabelarycznym, według załączonego wzoru (zał. nr 5), z podaniem nazwy i adresu obiektu, w którym zostały wykonane, nazwy i adresu firmy lub instytucji, które zleciły wykonanie tych robót, rodzaju robót, ich wartości i daty ich realizacji. Każda realizacja podana w wykazie musi być poparta dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia. b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (w układzie według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do nin. specyfikacji) wraz z informacją dotyczącą ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku powierzenia części prac podwykonawcom - oprócz zakresu robot należy podać również wartość tych robot wyliczoną wg kosztorysu ofertowego, z podaniem pozycji kosztorysu ofertowego. c) kopie uprawnień budowlanych: dla kierownika budowy oraz kierownika robót elektrycznych - w odpowiedniej specjalności, niezbędnych do wykonania prac objętych zamówieniem, d) zaświadczenia - dla kierownika budowy i kierownika robót elektrycznych - o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia ich z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej (pkt b) wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł (pięćset tysięcy złotych). 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI - Wykonawca składa odpowiednio dokumenty i oświadczenia zgodnie z § 2 ust.1, 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz.605, ze zm.). 5. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w punkcie Vb ust. 3 oraz dokumenty wystawione dla każdego z nich, a wymienione w punkcie VI ust. 1 nin. SIWZ, które potwierdzą spełnianie warunków udziału w postępowaniu każdego wykonawcy. Pozostałe oświadczenia i dokumenty muszą potwierdzać, że wykonawcy wspólnie spełniają pozostałe warunki udziału w postępowaniu. 6. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy nie złożyli do oferty oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upływa termin składania ofert. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa wyżej. 7. Do oferty winny być załączone również: a) szczegółowy kosztorys ofertowy, b) pełnomocnictwo wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Warunki dodatkowe, które winien spełnić wykonawca : - wykona zamówienie w terminach wymaganych niniejszą specyfikacją, - udzieli gwarancji na okres minimum 36 miesięcy, liczonych od bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia oraz rękojmi na ten sam okres czasu, - przekazanie pomieszczeń do remontu (plac budowy) nastąpi w terminie do 3 dni roboczych od daty podpisania umowy, - materiały przewidziane do wbudowania muszą spełniać kryteria określone w przepisach ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. nr 92, poz. 881), posiadać stosowne certyfikaty, atesty, itp. - wykonawca zobowiązany jest, we własnym zakresie i na własny koszt, usuwać z terenu remontu i utylizować śmieci, odpady materiałowe i inne pozostałości po robotach, - teren remontu (korytarze, sale wykładowe oraz pokoje pracowników administracji) należy codziennie sprzątać i porządkować, - wykonawca winien uzyskać zgodę zarządcy drogi na czasowe zajęcie chodnika przy ul. Mikołajskiej, celem postawienia kontenera na składowanie materiałów z rozbiórki, - wykonawca obowiązany jest stosować się do zaleceń Kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego obiektu, p. Jadwigi Dróżga (tel. 0-12 422 48 39) oraz inspektora nadzoru - w zakresie organizacji robót, tak, aby umożliwić ciągłość pracy Uczelni w trakcie remontu, - wykonawca zobowiązany jest prowadzić dokumentację remontu zgodnie z wymogami podanymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - remont może być prowadzony od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.00 do 22.00. Istnieje możliwość pracy w soboty i niedziele. - przed złożeniem oferty wykonawca winien zapoznać się ze stanem technicznym pomieszczeń przeznaczonych do remontu. Po obiekcie oprowadza p. Jadwiga Dróżga (po wcześniejszym umówieniu). - wyrazi zgodę na realizację zamówienia zgodnie z warunkami nin. specyfikacji, - ewentualne zastrzeżenia i zapytania do nin. specyfikacji złoży w siedzibie zamawiającego, nie później niż do sześciu dni przed terminem składania ofert, - w przypadku wybrania jego oferty zawrze umowę w brzmieniu jak we wzorze załączonym do specyfikacji (zał. nr 7), z następującym zastrzeżeniem : dopuszcza się możliwość fakturacji częściowej, na podstawie protokołu odbioru częściowego, - w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych wykonawca wyliczy wartość tych prac w oparciu o nośniki cenotwórcze (stawkę za roboczogodzinę, koszty ogólne, zysk i inne narzuty) i ceny jednostkowe nie wyższe niż w kosztorysie ofertowym obejmującym zamówienie podstawowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach