Przetargi.pl
Roboty remontowe w Filii nr 11 przy ul. bł Czesława 24 w Gliwicach

Miejska Biblioteka Publiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Kościuszki 17
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2382562, 2382643
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna
    ul. Kościuszki 17 17
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2382562, 2382643
    REGON: 00028097900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe w Filii nr 11 przy ul. bł Czesława 24 w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont filii nr 11 tj: prace rozbiórkowe, demontaże, roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, roboty elektryczne, roboty wykończeniowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 58 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zaówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp). 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doswiadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na: - wykonaniu remontu pomieszczeń budynków użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 30 000 tysięcy PLN brutto, - znajdowanie sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zadania. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w niżej wymienionych dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty, jakie należy dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Załącznik Nr 2 do siwz - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art.22 ust.1,art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). 2. Załącznik Nr 5 do siwz - wykaz robut budowlanych wraz z załączonymi dokumentami potwierdzajacymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej: a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. a., składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biblioteka.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach