Przetargi.pl
Roboty remontowe w budynku nr 8 w kompleksie wojskowym przy ul. Montelupich 3 w Krakowie polegające na remoncie stolarki budowlanej wraz z jej dostawą Sygn. 54 INFR 14

Jednostka Wojskowa 3811 ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, Rząska, ul. Krakowska 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 12 4555059; 4555116 , fax. +48 12 4555059, +48 12 4555103
  • Data zamieszczenia: 2014-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 3811
    Rząska, ul. Krakowska 2 2
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48 12 4555059; 4555116, fax. +48 12 4555059, +48 12 4555103
    REGON: 12150664500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.35wog.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe w budynku nr 8 w kompleksie wojskowym przy ul. Montelupich 3 w Krakowie polegające na remoncie stolarki budowlanej wraz z jej dostawą Sygn. 54 INFR 14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu stolarki okiennej, drzwiowej i bram wraz z ich dostawą w budynku nr 8 przy ul. Montelupich 3 w Krakowie. STAN ISTNIEJĄCY: Parametry techniczne budynku nr 8: Kubatura: 2 142,0 m3 Powierzchnia użytkowa: 442,0 m2 Powierzchnia ogólna: 442,0 m2 Rok budowy: 1928 Funkcja budynku: garażowa Ilość kondygnacji: 1 Zakres prac remontowych obejmował będzie: roboty rozbiórkowe i demontażowe, montaż ościeżnic stalowych i konstrukcji wsporczej dla bram segmentowych, dostawa i montaż bram segmentowych, dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana stolarki okiennej na stolarkę PCV, wywóz gruzu i materiałów z demontażu, roboty tynkarskie i malarskie, wykończeniowe po montażu stolarki okiennej i drzwiowej. 3.2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu art. 4 ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 1989 Nr 30, poz.163 z późn. zm.). 3.3. Prace remontowe będą wykonywane w obiekcie użytkowanym, czynnym, każdorazowo w terminie uzgodnionym z bezpośrednim użytkownikiem. Realizacja prac remontowych może odbywać się w dni robocze w godzinach od godz. 7.00 do 15.00. 3.4. Nakłady robocizny, materiały i sprzęt w pozycjach analogicznych należy przyjąć tak jak wskazał w poszczególnych pozycjach Zamawiający. Dopuszcza się zastosowanie materiału, sprzętu o parametrach równoważnych bądź wyższych w stosunku do wskazanego. Nie dostosowanie kosztorysu ofertowego do tego wymagania będzie skutkowało odrzuceniem oferty, o ile Wykonawca nie wykaże zakresu równoważności. W pozostałych pozycjach kosztorysowych należy zastosować takie same materiały i sprzęt lub o parametrach równoważnych bądź wyższych, również wykazując zakres równoważności 3.4. Szczegółowy zakres robót, został zawarty w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót zał. nr 13 do SIWZ oraz Przedmiarach robót stanowiących zał. nr 8 do SIWZ. 3.5. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, prawem budowlanym, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi normami budowlanymi i rozporządzeniami. 3.6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 60 miesięcy Gwarancji dobrego wykonania - wzór (Gwarancji dobrego wykonania zał. nr 3 do umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.35wog.mil.pl/przetargi-rok/2014
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach